W najnowszym październikowym newsleterze, ekipa nowo powstającego MMORPG – Pantheon: Rise of the Fallen, odpowiedziała na wiele pytań zadanych przez fanów tej produkcji.
Poniżej kilka najważniejszych informacji wybranych z udzielonych odpowiedzi:
- Ze względu na dziedzictwo ekipy Visionary Realms, gracze mogą spodziewać się, że w grze tej pojawią się ciężkie i pełne wyzwań walki z bossami rajdowymi.
- Aby móc wejść do niektórych – tych trudniejszych, instancji oraz stref, gracze będą musieli wpierw uzyskać dostęp w postaci ukończonych questów lub też w jakiś inny, na tą chwilę nie podany sposób.
- Jedna z rzeczy, która mnie osobiście przeraża to opuszczone miasta startowe. W tej grze ma być ponoć inaczej. Devis planują wprowadzenie wielu eventów odbywających się w miastach, rzeczy związanych z rzemiosłem oraz wejść do instancji grupowych. W miastach ma zawsze coś się dziać, co będzie zachęcać graczy do odwiedzin,
- Jak wiadomo warunki atmosferyczne będą mieć spore znaczenie w Pantheon. Devsi potwierdzili, że w grze znajdą się regiony z częstymi burzami, jak i te w których padać będzie śnieg. To co ciekawe, to informacja, że druid będzie w stanie delikatnie wpływać na pogodę w swoim otoczeniu.
- Większość klas, nawet te opisywane jako dps, będzie posiadać zdolności wspierające grupę, ale nie będą one na tyle mocne aby naruszać pole działania innych klas.
Muszę powiedzieć, że z każdą informacja gra ta zapowiada się coraz lepiej. Przypominają mi się „stare, dobre” czasy, kiedy gry MMO były prawdziwym wyzwaniem, a nie popierdółką bez trudności jaką są teraz.
Wildstar tez bylo MMO dla hardcorow, z access questami itp. No i nikt nie chcial w to grac 🙁