Powiem uczciwie, że mam już problem z wymyślaniem tytułów jeśli chodzi o posty dotyczące Gloria Victis. Chłopaki dodają każdego tygodnia tyle nowości, że trudno nadążyć 🙂
Kolejne aktualizacje trafiły na serwery tej gry.
Pierwsza z nich wprowadziła ponad 20 nowych wydarzeń w okolicach Audunstede, Leaktown i Twinfall, po raz kolejny zwiększając możliwości gracza na zdobywanie doświadczenia i rozwój postaci. Świat Glorii Vicits stanie się również bardziej wiarygodny, ponieważ będzie reagował na Wasze działania: od teraz event związany ze Złotymi Gryfami ukaże się na mapie tylko po wypełnieniu odpowiednich warunków. Podobny mechanizm obejmie również inne globalne eventy.
Na tropie sukcesu – wywiad z twórcami Gloria Victis
Ostatnia aktualizacja wprowadziła nowe, wieloetapowe globalne wydarzenie z Brandonem Raubritterem, które to zastąpiło dotychczasowe. Nowy event rozpoczyna się zaraz po walce o rzeczny posterunek i odbywa się w niedawno wprowadzonym zamku raubritterów na północy Stoneholm.
Oto najważniejsze zmiany jakie trafiły do gry w ostatnich dwóch tygodniach, a pełna listę jak zwykle znajdziecie na stronie głównej Gloria Victis.
- Dodano jednostki NPC wspierające atakujących podczas oblężenia;
- Dodano ponad 20 nowych wydarzeń w pobliżu Leaktown, Twinfall i Audunstede, które są dostępne po przejęciu kontroli nad daną lokacją;
- Dodano pierwsze wersje eventów związanych z Brandonem i Ragim – nie będą się już pojawiać po restarcie serwera;
- Zmodyfikowano event dotyczący Złotych Gryfów – od teraz gracze muszą wykonać dwa dodatkowe zadania (Przywódca Odrzuconych i Stary Tur) w pobliżu Leaktown by go uruchomić;
- Ulepszono zachowanie przeciwników NPC podczas walki;
- Polepszono synchronizację graczy i postaci NPC;
- Delikatnie powiększono małe zwierzęta (lisy, kury, gęsi);
- Dodano efekty wizualne i dźwiękowe otrzymywania obrażeń wyświetlane na ekranie;
- Skrócono czas globalnych wydarzeń oblężenia i walki o rzeczny posterunek;
- Wprowadzono zestawy warsztatów do pobocznych profesji w Audunstede;
- Wprowadzono wyświetlanie jakości przedmiotów w oknie wyboru nagrody za ukończenie wydarzeń;
- Usunięto błąd powodujący problemy z balansem liczebności drużyn podczas turnieju;
- Optymalizacja wydarzeń po stronie serwera.