Powiem uczciwie, że mam już problem z wymyślaniem tytułów jeśli chodzi o posty dotyczące Gloria Victis. Chłopaki dodają każdego tygodnia tyle nowości, że trudno nadążyć 🙂

Kolejne aktualizacje trafiły na serwery tej gry.

Pierwsza z nich wprowadziła ponad 20 nowych wydarzeń w okolicach Audunstede, Leaktown i Twinfall, po raz kolejny zwiększając możliwości gracza na zdobywanie doświadczenia i rozwój postaci. Świat Glorii Vicits stanie się również bardziej wiarygodny, ponieważ będzie reagował na Wasze działania: od teraz event związany ze Złotymi Gryfami ukaże się na mapie tylko po wypełnieniu odpowiednich warunków. Podobny mechanizm obejmie również inne globalne eventy.

Na tropie sukcesu – wywiad z twórcami Gloria Victis

Ostatnia aktualizacja wprowadziła nowe, wieloetapowe globalne wydarzenie z Brandonem Raubritterem, które to zastąpiło dotychczasowe. Nowy event rozpoczyna się zaraz po walce o rzeczny posterunek i odbywa się w niedawno wprowadzonym zamku raubritterów na północy Stoneholm.

20161015_gv-2

Oto najważniejsze zmiany jakie trafiły  do gry w ostatnich dwóch tygodniach, a pełna listę jak zwykle znajdziecie na stronie głównej Gloria Victis.

  • Dodano jednostki NPC wspierające atakujących podczas oblężenia;
  • Dodano ponad 20 nowych wydarzeń w pobliżu Leaktown, Twinfall i Audunstede, które są dostępne po przejęciu kontroli nad daną lokacją;
  • Dodano pierwsze wersje eventów związanych z Brandonem i Ragim – nie będą się już pojawiać po restarcie serwera;
  • Zmodyfikowano event dotyczący Złotych Gryfów – od teraz gracze muszą wykonać dwa dodatkowe zadania (Przywódca Odrzuconych i Stary Tur) w pobliżu Leaktown by go uruchomić;
  • Ulepszono zachowanie przeciwników NPC podczas walki;
  • Polepszono synchronizację graczy i postaci NPC;
  • Delikatnie powiększono małe zwierzęta (lisy, kury, gęsi);
  • Dodano efekty wizualne i dźwiękowe otrzymywania obrażeń wyświetlane na ekranie;
  • Skrócono czas globalnych wydarzeń oblężenia i walki o rzeczny posterunek;
  • Wprowadzono zestawy warsztatów do pobocznych profesji w Audunstede;
  • Wprowadzono wyświetlanie jakości przedmiotów w oknie wyboru nagrody za ukończenie wydarzeń;
  • Usunięto błąd powodujący problemy z balansem liczebności drużyn podczas turnieju;
  • Optymalizacja wydarzeń po stronie serwera.
Poprzedni artykułZbliża się ARK: Fear Evolved 2
Następny artykułKosmiczne dynie opanowały Auraxis!