Początek lutego w PlanetSide 2 powitamy kolejna aktualizacją tej gry, która wprowadzi nowy karabin, nagrodę za dyrektywę NSX, balans broni oraz naprawi mnóstwo błędów.
Zacznijmy od tego, że serwery wyłączone zostaną o godzinie 15:00 czasu polskiego na około dwie godzinki.
Poniżej zamieszczam najważniejsze zmiany i nowości, a pełną listę znajdziecie na forum.
Karabinek NSX Tanto
Najnowszy członek rodziny Nanite Systems Export, który to posiada wyspecjalizowane stabilizatory pozwalające na doskonałą początkowa celność przy strzale z biodra. Funkcjonalność ta sprawia, że Tanto nadaje się zarówno do walk z bliska, jak i na dłuższym zasięgu szczególnie dla doświadczonych strzelców.
Nagroda za dyrektywę NSX
Nagroda za zdobycie medali Auraxium na 5 broniach NSX
Balans piechoty
Korekta obrażeń na poszczególnych zasięgach. Poprzedni spadek obrażeń wraz zasięgiem marginalizwoł wybór pewnych załaczników do broni o ograniczał swobodę. Poniższe zmiany powinny pomóc poszczególnym broniom w przewidzianych dla nich zakresach.
- Carnage AR i Terminus VX9 – obrażenia z 143@10m-125@65m na 143@10m-112@60m
- Pulsar VS1, Equinox Burst, T1 Cycler, T1S Cycler, T1B Cycler – obrażenia z 143@10m-125@65m na 143@10m-112@80m
- SABR-13, NC1 Gauss Rifle, Gauss Rifle S, Gauss Rifle Burst – obrażenia z 167@10m-143@75m na 167@10m-125@90m
- HV-45, TAR, Cycler TRV, GR-22 – obrażenia z 143@10m-125@60m na 143@10m-100@60m
- Orion, Pulsar LSW, SVA-88, Polaris, T9 CARV, T16 Rhino, T9 CARV-S, MSW-R, EM1 – obrażenia z 143@10m-125@60m na 143@10m-112@65m
- Darkstar – obrażenia z 143@10m-125@65m na 143@10m-112@80m
- T1 Unity – obrażenia z 143@15m-125@65m na 143@15m-112@80m
- Gauss Prime – obrażenia z 167@10m-143@95m na 167@8m-125@110m
Lekkie karabiny maszynowe
- T9A Butcher
- obrażenia z 143@10m-125@65m na 143@10m-112@65m
- Usunięto mechanikę przyspieszania.
- Betelgeuse
- obrażenia z 143@10m-125@65m na 143@10m-112@65m
- Godsaw
- dodatkowy tryb strzelania, który zadaje średnie obrażenia pojazdom, ale zmniejsza obrażenie przeciwko piechocie o 50%.
Zmiany w SMG (Skorpio, Shuriken, Tempest) oraz pistoletach (The Immortal, The Executive, The President)
Balans pojazdów
- Dopasowano kamerę z trzeciej osoby
- Valkyrie
- Pelter Rocket Pods
- Magazynek z 8 na 10
- Pelter Rocket Pods
- Harasser, Flash, Sunderer, ANT
- Fury
- Obrażenia pośrednie z 334 na 150
- Fury
- Galaxy
- Pelter Rocket Pods
- Hyena Rocket Pods
- Bulldog
- Bezpośrednie obrażenia z 1000 to 600
- Pośrednie obrażenia z 500 to 400
- Zmiany w innych broniach dla Sunderera i ANT
Inne
- Poprawiono świecące bulwy na Hossin
- Poprawiono efekt pocisków dla NSX Masamune
- Poprawiono oświetlanie wewnątrz BioLab
- Dodano mnóstwo nowych decali do Player Studio
- Zaktualizowano model Hyena
- Naprawiono mnóstwo błędów
„Najnowszy członek Nanite Systems Export” 😀
zarąbisty hełm
hmmm, fajnie byłoby dostać te bronie specyficzne dla frakcji w końcu
Znowu przy SVA-88 grzebio!
No i na chuj im rozróżnianie broni między frakcjami, jak wszystkie zaczynają „balansować” tak, by się niczym nie różniły?