W piątkowy wieczór serwer testowy PlanetSide 2 został zaktualizowany i trafiło na niego kilka interesujących zmian.
Zacznijmy od nowego, podobno ulepszonego, systemu implantów, który to od jakiegoś czasu jest dostępny na serwerze testowym. Możecie o nim poczytać dokładniej tutaj, natomiast przypomnijmy główne zasady poprawionego systemu: brak baterii, dwa sloty, implanty kupuje się w paczkach za certy lub DB Cash po 3 lub 9 szt i otrzymuje się losowe.
I właśnie o tą losowość, a także o to, że niektóre z nowych implantów uznane zostały przez graczy za zbyt mocne, toczyła się olbrzymia drama. W szczególności o implant Minor Cloak, bo szansa na jego uzyskanie była minimalna, a korzyść olbrzymia – tym bardziej, że mógł być używany przez wszystkie klasy, co po części zmniejszyło by znaczenie infiltratorów.
A oto ile pieniędzy trzeba by było wydać, aby móc zdobyć dwa najrzadziej występujące implanty (dane z testowego).
W końcu, po kilku tygodniach przepychanek, devsi postanowili iż działanie Minor Cloak zostanie delikatnie zmienione. I właśnie ta zmiana trafiła na serwer testowy.
Implanty
Kolejne zmiany w zakupie implantów. Kupienie wielu pakietów implantów z Depot w tym samym czasie, pokaże teraz wszytskie uzyskane elementy, a nie tylko te z pierwszego pakietu.
- Catlike
- Zwiększa wysokość skoku na maksymalnej randze, zamiast szybkość sprintu.
- Zmniejszenie kary za kucanie na maksymalnym poziomie wynosi teraz 75%, a nie 100%.
- Minor Cloak
- Granaty EMP zdejmują ukrycie z osób używających Minor Cloak i zerują czas jego ponownego użycia.
- Po wyjściu z ukrycia gracz ma 1.25 sek opóźnienia, kiedy to nie może użyć broni.
Oprócz tego na testowy trafiło także kilka innych ciekawych zmian i nowości.
NSX Yumi
Nanite System z przyjemnością prezentuje najnowszy dodatek do serii eksportowej – karabin szturmowy NSX Yumi. Po krótkim opóźnieniu, karabin ten strzela serią pięciu pocisków, które utrzymują swoją dokładność na średnim zasięgu. Odstęp między strzałami jest krótszy niż w innych broniach tej klasy, co pozwala na szybsze pokonanie przeciwnika.
Ulepszenia pojazdów
- Prowler i Lightning otrzymały poprawę trakcji i kontroli pojazdu.
- Vanguard jest w trakcie poprawek i w tej chwili na serwerze testowym jest „lekko zepsuty”
- Kierowanie do tyłu powinno odczuwać się jako bardziej naturalne.
- Przyspieszenie działa szybciej.
- Ulepszono hamowanie.
Inne
- Ikanam
- Zmiany w Ikanam zwiększające wydajność w okolicy tej bazy
- Tylko na testowym: Gracze wewnątrz bazy nie będą widzieli namierzonych przeciwników znajdujących się na zewnątrz bazy.
- Wsparcie
- Funkcja ta powinna wybierać teraz lepsze lokacje odradzania
- Claymore
- Kąt detonacji z 90 st na 135 stopni
No i jak Wam się podobają te zmiany Drodzy gracze PlanetSide 2?
Zwiększenie konta aktywacji na Kleju na plus po tym nerfie czasu reakcji. Zmiana w trakcji wreszcie nastąpiła po takim czasie od premiery i krytyki społeczności. Teraz będzie łatwiej ominąć miny. Teraz tylko czekam na poprawę w Sandomierzu. Miło było by zobaczyć mechanikę z Mrówki na nim.
w sumie zmiany na plus. Implanty zostały zmienione tak, że gracze chyba już narzekać nie będą. Claymore był troche UP ale głównie przez performance serwerów, które ledwie dyszały ostatnio. Zmiany mnie się podbają. Ikanam jeśli chodzi o performance dalej jest straszny i daleko mu do czegokolwiek jednak
Naprawdę chcę się w to wkręcić, ale konsekwentnie mi to nie wychodzi ;). Fakt, że nie dałem nigdy tej grze za bardzo szansy.
Za to wczoraj spróbowałem Battlefield 1 i… wow. Gra jest piękna, i po raz pierwszy opowiada o wojnie w taki sposób, że czuję że to rzeczywiście wojna. Co niestety ma taki efekt uboczny, że mnie po prostu przygnębia. Ale tutorial to maestria.
Co za lamus! TYLKO I WYŁĄCZNIE PS2 :))
W końcu jakiś post na blogu o PS2
Dla mnie Battlefield skończył się na 3. Zbyt mało innowacji(a w pewnych kwestiach uwstecznienie względem poprzednich części) i tycia, w porównaniu z PS2, skala.
Zgadzam się, ten karabin ni cholery nie pasuje do PS2, teraz cały czas dodają broń, która powoduje, że nie będzie dobrej broni frakcyjnej do wprowadzenia w tej klasie, bo każda będzie gorsza od tej albo jedna frakcja dostanie odpowiednik a reszta byle co.
To na pewno. Ale BF1 robi na mnie niesamowite wrazenie w sensie psychologicznym. Tutorial jest po prostu przygnębiający. Co rodzi pytanie czy gra dostarcza właściwych emocji 😉
Może w końcu gąsienice, w kilkunasto tonowym czołgu, będą się trzymać podłoża, a nie ślizgać jak po lodzie.