Na serwer testowy H1Z1: King of the Kill trafiło kilka poprawek irytujących błędów, a także duża zmiana związana z funkcjonowaniem kamizelek kuloodpornych w tej grze.
Wczorajsza aktualizacja serwera testowego tej popularnej strzelanki, usunęła z mapy wszystkie gotowe kamizelki kuloodporne (laminated armor), pozostawiając do dyspozycji graczy jedynie te wytwarzane przez nich. Kamizelki jednak nie znikną tak zupełnie, bo od teraz będzie można je znaleźć w skrzynkach ze zrzutów samolotowych.
Zmian związanych z kamizelkami od dawna domagała się społeczność tej gry, zarzucając, że są one zbyt łatwo dostępne i w razie otrzymania ewentualnych obrażeń, można je bez problemu wymienić na nową. Oczywiście developerzy wiedzą, że tak duża zmiana może wywołać różne efekty i dlatego też przygotowali się na trzy ewentualne rozwiązania:
- jeśli zmiana ta poprawi spójność wczesnego etapu rozgrywki to zostanie utrzymana;
- jeśli zmiana ta będzie mieć negatywny wpływ na rozgrywkę to zostanie wycofana;
- jeśli wyniknie coś pomiędzy, to twórcy mogą dodać prowizoryczny pancerz (makeshift armor) jako łup do znalezienia w świecie, tak aby gracze mogli go znaleźć lub też wytworzyć.
Wraz z tą zmianą, ekipa H1Z1: King of the Kill wprowadziła także na serwer testowy poprawki do listy ewentualnych łupów, jakie będzie można znaleźć w świecie ze zrzutów. I tak każda skrzynka zawierać będzie albo kamizelkę kuloodporną, albo snajperkę, lub też obydwa te przedmioty.
To nie koniec zmian, bo aby zbalansować rozgrywkę, ekipa H1Z1: King of the Kill postanowiła zmienić także czasy związane z wytwarzaniem i rozdrabnianiem co niektórych przedmiotów. I tak:
- rozdrabnianie (shred) kasku zajmuje teraz tylko 1 sekundę, a nie 3 jak dotychczas;
- wytwarzanie makeshift armor natomiast zajmować będzie teraz 5 sekund, a nie 1 sekundę jak dotychczas.
Oczywiście warto pamiętać o tym, że zmiany te trafiły dopiero na serwer testowy i nie jest powiedziane, że trafią na serwery Live. Jeśli chcielibyście je wypróbować, to europejski serwer testowy H1Z1: King of the Kill otwarty jest w godzinach od 17:00 do 21:00.
Oprócz tego, na serwer testowy trafiły także poprawki kilku błędów, jakie pojawiły się po ostatniej aktualizacji:
- Znaleziono co najmniej jedną główna przyczynę opadania pojazdów w podłoże i wybuchania;
- Naprawiono nieskończony dźwięk strzelającego AK-47 po śmierci;
- W informacjach o zabójstwach nie powinno brakować nazwy graczy;
- Skórka Twitch Prime na terenówkę powinna działać poprawnie.
Nadal trwają prace nad zidentyfikowaniem przyczyn problemu związanego z nieskończonym ładowaniem (biegający człowieczek) oraz znikającymi informacjami dotyczącymi zabójstw podczas meczu.
Oto co nowego dodano do H1Z1: King of the Kill w ostatniej aktualizacji
I jeszcze jednak informacja, która może Was ucieszyć. Zgodnie ze słowami Chrisa Wynna, producenta wykonawczego H1Z1: King of the Kill, wraz z kolejną aktualizacją gry wprowadzona zostanie także zmiana związana z bombardowaniami. Otóż w planach jest aby bombardowania ustawały w momencie gdy w meczu pozostaje ostatnich 10 graczy.
Na tą chwilę nie wiadomo, kiedy i czy zmiany te trafią na serwery Live.
I co o nich myślicie?
P.S. Zapraszam także do polubienia strony BabaGra.pl na FB. Na stronie znajdziecie także opis innych gier z trybem Battle Royale, jak i wielu gier z gatunku survivali. Może coś Was zainteresuje ?
te zmiany mnie fascynuja
LOL chcesz o tym pogadać? 😛