Darmowe MMOFPS na wielka skalę od studia Daybreak Games – PlanetSide 2, nabrało chyba wiatru w żagle. Do gry trafia coraz więcej aktualizacji i pozytywnych zmian, które chyba skłaniają co niektórych graczy do powrotu.

W niedługim czasie użytkownicy tej produkcji przygotować się muszą na kolejne dobre zmiany. Zgodnie ze słowami Wrela, jeszcze w tym tygodniu na serwer testowy trafią nowe bazy na Amerish, Indar oraz Esamir, które stworzone zostały z myślą o systemie konstrukcji, a także przechwycić je będzie można tylko pomocą pojazdów.

To nie koniec, bo ekipa PlanetSide 2 zapowiedziała także delikatne zmiany w liniach przepływu walk. W tym przypadku chodzi pewnie o dodatkowe linie przepływu omijające BioLaby, które są dość ciężką baza do przechwycenia i gdzie walki potrafią utknąć na kilka godzin. Zmiany te widać zresztą na załączonej poniżej mapie.

Oprócz tego, w miniony czwartek, do gry trafił Hotfix, który wprowadził następujące zmiany:

  • Wyłączono świąteczne skórki dla C4 oraz paczek z amunicją;
  • Poprawiono działanie min, które teraz powinny lepiej reagować zarówno na pojazdy, jak i na piechotę;
  • Instant Action nie może już przenieść gracza do odciętego od frontu terytorium;
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że trzeba było czekać na pojawienie się pojazdu pomimo tego, że nikt nie korzystał z panelu odpowiedzialnego za pojawianie się maszyn;
  • Naprawiono bug, który sprawiał, że niektórzy gracze nie widzieli danych o trwającym Alercie;
  • W sklepie można zakupić pistolet NS Deep Freeze strzelający śnieżkami;
  • Skyshield nie wyłącza się już samoczynnie;
  • Glaive IPC niszczy teraz Skyshielda na 3 bezpośrednie strzały;
  • Usunięto moduł Cortium Tap, który wkradł się do ostatniej aktualizacji;
  • Naprawiono punkty, których nie dało się przejąć od czasu wcześniejszej aktualizacji;
  • Obniżono odporność budynku Orbital Strike;
  • Naprawiono wyrzutnię rakiet Phoenix (NC), która przeładowywała się automatycznie po wystrzeleniu;
  • Kłódki na ikonach punktów mają lepiej odpowiadać na sytuację frontową;
  • Naprawiono również kilka innych, pomniejszych błędów.

I jak Wam się podobają zapowiedziane zmiany związane z przepływem walk?

PRZEZUziriel
ŹRÓDŁOWrel
Poprzedni artykułWilgoć w SCUM będzie śmiertelnie niebezpieczna
Następny artykułCzyżby pierwszy materiał filmowy z New World?
5 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Salusik

Powinnaś więcej pisać o Planetside 😀 Ilośc komentarzy pod ostatnim postem mówi sama za siebie xd
A co do newsa to ja nie rozumiem, jakich kolejnych „dobrych zmian”. UA w Canisie to największe nieporozumienie w historii gry zaraz obok Phoenixa, bugi jakich chyba jeszcze nigdy nie było + to całe CAI. Nic takiego nie powinno mieć w tej grze miejsca…

Marcin Rozciecha

Fajne zmiany. Co do Esamiru – dolny Warpgate rzeczywiście ma najłatwiej. Powinien się znajdować tam, gdzie aktualnie jest Elli. Choć z drugiej strony przeniesienie północno-wschodniego Warpa pod Notta też dałoby radę, tyle, że wtedy trzeba byłoby przerobić rejon Andvari.

A po za tym – skoro na PTSa trafiają zmiany, to pewnie nowe LMG też się pojawią 😛

JemVanusy

A kiedy w końcu wdrożą mechanizm o którym pisali – dostarczanie surowców do baz z których to mają być czerpane zasoby obrońców? Idea mrówek które uzupełniają surowce baz, szczególnie podczas oblężenia to kolejny motyw który może dać grze niezłego kopa

Marcin Rozciecha

Wrel poinformował na reddicie, że linia pomiędzy Jaeger’s Crossing, a bazą do wybudowania zostanie usunięta ze względu na łatwość, z jaką można byłoby manipulować frontem z południowego Warpgate’a.

badziewiak

Ha! Wreszcie glave na coś się przyda! Wcześniej to była tylko atrapa.