Już jutro do The Division 2 trafi aktualizacja TU9, która prócz wielu poprawek, doda także nową funkcję rekonfiguracji egzotyków oraz zbalansuje niektóre elementy rozgrywki.
Wraz z aktualizacją TU9 będziemy mogli rozpocząć polowanie na nowy cel priorytetowy – Saturn, a do tego przez kolejny tydzień będziemy otrzymywać podwójne punkty doświadczenia.
NOWA FUNKCJA: REKONFIGURACJA EGZOTYKÓW
Nowa funkcja będzie umożliwiała zmianę atrybutów posiadanych przez graczy egzotyków – i to zarówno broni, jak i innych elementów wyposażenia.
Dzięki tej funkcji:
- będzie można ulepszyć starsze przedmioty egzotyczne do aktualnego poziomu;
- zmienić atrybuty.
Rekonfiguracja egzotyków, wiązać się będzie jednak z pewnym ryzykiem. Otóż zmianie ulec może każdy atrybut oraz ogólna siła egzotyka. W efekcie tego możliwy jest każdy wynik, począwszy od maksymalnych poziomów (god-roll) aż po słabsze.
Schematy rekonfiguracji będą dostępne dla wszystkich przedmiotów egzotycznych w grze, w tym również dla tych wprowadzanych wraz z rozszerzeniem Władcy Nowego Jorku. Jeśli posiadacie dany przedmiot, to schemat do rekonfiguracji będzie można zakupić w Bazie Operacyjnej u Inayi.
Do rekonfiguracji przedmiotu egzotycznego potrzebny będzie jeden egzotyczny komponent oraz inne standardowe materiały rzemieślnicze.
BALANS: EGOZTYKI, TALENTY, PRZEDMIOTY NAZWANE
Egzotyki
- Nakolanniki Sawyer
- Brak zachwiania od wybuchów
- Zwiększenie całkowitych obrażeń broni o 3% co 1 sekundę, gdy gracz się nie rusza. Kumulacja sumuje się do 10x i bonusy tracone są podczas ruchu.
- Kabura Imperial Dynasty
- Skrócono czas odnowienia z 40 na 35 sekund.
- Kabura Rewolwerowca z Dodge City
- Skrócony czas ładowania z 50 na 30 sekund.
- Karabin Diamondback (przerobiony)
- Teraz gwarantuje obrażenia krytyczne przez 5 sekund po trafieniu oznaczonego celu.
- Karabin Bezlitosny
- Zwiększono obrażenia od eksplozji z 900% na 1200%.
- Pani Śmierć
- Nie wzmacnia już umiejętności do wieżyczek
- Kulomiot (Bullet King)
- Bazowe obrażenia takie same jak nie egzotyczne LMG
Ponadto wszystkie otrzymywane egzotyki maja teraz zagwarantowane najwyższe minimalne atrybuty, bez względu na poziom trudności w jakim zostały zdobyte. Przedmioty te mogą oczywiście mieć wyższe atrybuty, ale minimalne wartości zostały zwiększone.
- Tag Team – Ekipa znakująca (wzmocnienie)
- Ostatni przeciwnik, któremu zadasz obrażenia umiejętnością, zostaje oznaczony;
- Obrażenia od broni zadane temu przeciwnikowi zużywają znacznik i skracają aktywne czasy odnowienia umiejętności o 6 sekund.
- Czas odnawiania: 4 sekundy
- Znacznik nie zostaje zużyty, jeśli żadna umiejętność nie jest odnawiana.
- Reasigned – Ponowny przydział (wzmocnienie)
- Zabicie wroga dodaje 1 sztukę losowej amunicji specjalnej do Twojej broni bocznej;
- Skrócono czas odnowienia z 20 na 15 sekund.
- Tamper Proof – Zabezpieczenie
- Przeciwnicy, którzy znajdą się w odległości 3m od Twojego ula, wieżyczki lub zdalnego impulsu, zostają porażeni.
- Czas uzbrojenia: 2 sek
- Czas odnawiania: 10 sekund
- Empathic Resolve – Chwila współczucia
- Pomagając sojusznikowi w naprawie, zwiększasz ogólną wartość zadawanych obrażeń od broni i umiejętności o 3-15% na 20 sekund (było 10s). O 1-7% jeśli naprawa dotyczy Ciebie.
- Creeping Death – Nadciągająca śmierć
- Gdy nakładasz efekt statusu obejmuje on też wszystkich przeciwników w promieniu 8 metrów (było 5) od Twojego celu
- Czas odnawiania: z 20 na 15 sekund
- Rękawice wykonawcy (Contractor’s Gloves)
- Uszkodzenia pancerza zmniejszona na 8%
- [Rękawice] Mocny uścisk dłoni (Firm Handshake)
- Efekty statusu zwiększone na 15%
- [Kabura] Zapas amunicji (Ammo Dump)
- Teraz prawidłowo będzie mieć 2 atrybuty
- [Kabura] Wysunięte pazury (Claws Out)
- Teraz prawidłowo posiada atrybut +1 do poziomu umiejętności
- Teraz prawidłowo posiada także dodatkowy atrybut prócz obrażeń do pistoletów i w walce wręcz.
- Obrażenia w walce wręcz zwiększone do 400%
- [Nakolanniki] Jak trwoga to do Boga (Fox’s Prayer)
- Obrażenia zadawane celom poza osłoną zmniejszone do 8%
- [Maska] Próżny Gość (The Hollow Man)
- Obrażenia zmniejszające zdrowie zmniejszone do 10%
- [Maska] Zamroczenie (Punch Drunk)
- Obrażenia od trafienia w głowę zwiększone do 20%
- [Strzelba] Odesłanie (Send-Off)
- Usunięto talent Idealnie zakorzeniony
Bronie
- Karabinki szturmowe
- Zwiększono maksymalny atrybut Obrażeń do zdrowia na 21%
- Karabin M1A
- Zmniejszono zadawane obrażenia o 40%
Zestawy
- True Patriot
- Naprawa pancerza wynikając z efektu Białej Flagi zmniejszona z 5% na 2%/3% co sekundę
INNE
Misje główne
- Pentagon & Laboratorium DARPA
- Zmniejszono trudność, by była na równie z innymi misjami
- Liberty Island
- Zmniejszono trudność, by była na równie z innymi misjami
- Wall Street
- Zmniejszono zdrowie i obrażenia APC
- Opuszczony Tankowiec
- Skorygowano skład przeciwników
SI & NPC
- Nieznacznie zwiększano obrażenia broni charakterystycznej przeciwko nazwanym NPC;
- Zmniejszono obrażenia przeciwników elitarnych przeciwko rozstawionym umiejętnościom graczy;
- Zmniejszono prędkość biegania tanków wszystkich wrogich frakcji;
- Zmniejszono obrażenia wszystkich strzelb NPC;
- Skorygowano zasięg niektórych strzelb, wliczając w to Czarne Kły;
- Skrócono czas trwania na graczach trucizn oraz chemikalii unieruchamiających Czyścicieli;
- Każdy NPC ze specjalną amunicją ma nad głową indykator jak podczas włączonej dyrektywy i specjalnej amunicji;
- Znacząco zmniejszono pancerz pojawiających się Zbuntowanych Agentów;
- By nie był to zbyt duży nerf, w przypadku kooperacji 3/4 graczy, Agenci ci mogą naprawić swój pancerz do 70% wartości.
- Delikatnie zmniejszono obrażenia zadawane przez Zbuntowanych Agentów;
- Zmieniono zdolności wzmacniające przeciwników
- Wcześniej niektórzy bossowie i NPC mogli magicznie nad-leczyć siebie oraz swoich sojuszników. Ta umiejętność nie miała wyraźnego przesłania, dlatego została zastąpiona umiejętnością wzmacniania przez przywódcę. Po zabiciu bossa (przywódcy) wszyscy przeciwnicy tracą wzmocnienie. Wzmocnienie to będzie widoczne na interfejsie jako pulsujące kółko przy nazwach przeciwników.
Łup/ Nagrody
- Zwiększono moc zdobywanych egzotyków, tak by zawsze miały największą wartość minimalnych atrybutów;
- Dodano plecak i napierśnik z najazdu Czarna Godzina do ogólnej puli łupów;
- Zmniejszono liczbę egzotycznych komponentów otrzymywanych przy dekonstrukcji egzotyków z 2 na 1;
- Zmniejszono ilość XP z tygodniowych projektów PvP by ilość ta odzwierciedlała XP potrzebne na jeden poziom w Konflikcie.
Schematy
- Połączono wszystkie schematy modów umiejętności o różnych jakościach w jeden schemat skalujący jakość wraz z ulepszaniem stołu wytwarzania;
- Dodano schematy modyfikacji do umiejętności dodanych w rozszerzeniu Władcy Nowego Jorku;
- Dodano schematy z ogólnej puli do nagród za pierwsze ukończenie cotygodniowej Inwazji;
- Dodano schematy z ogólnej puli do nagród za codzienne projekty.
Umiejętności
- Zasięg Taktycznego Łącza Snajpera zwiększono do 50 metrów;
- Lunety są teraz włączone podczas używania tarczy.
POPRAWKI
Wyposażenie i umiejętności
- Naprawiono kilka magazynków, które nie pasowały teksturami do modeli broni;
- Naprawiono wyrównywanie lunet na broniach;
- Naprawiono brakującą animację podnoszenia umiejętności po zabiciu finałowego bossa w The Tombs;
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że umiejętności nie odświeżały swojego czasu po otrzymaniu wzmocnienia z Ula Fachowca;
- Naprawiono błąd, który powodowała, że niektóre przedmioty wytworzone przed premierą rozszerzenia Władcy Nowego Jorku miały nieprawidłowe wartości atrybutów;
- Naprawiono błąd, który powodował, że talent „Szklana armata” zwiększał wszystkie otrzymywane leczenie;
- Naprawiono opis Idealnego Nadmiary by prawidłowo podawał, że pojemność magazynka zostaje zwiększona przy przeładowaniu po raz 3 pustego magazynka;
- Naprawiono tekst talentu Torby Acosty „Jeden gołąb w ręku…”, aby poprawnie informował, że wzmocnienie uruchamia się po rzuceniu granatu;
- Naprawiono talent Mina Pokerzysty z plecaka z zestawu Asy i Ósemki;
- Naprawiono błąd, który powodował, że Nemesis nie aktywował talentu Ogniskowa;
- Naprawiono efekt wizualny z lufy wylotowej Pani Śmierci;
- Naprawiono błąd powodujący zacinanie się Agenta na zboczach i schodach, gdy miał aktywną tarczę i poruszał się po przekątnej;
- Naprawiono błąd z ćmą Wyburzacz, która niszczyła przyjazne wabiki;
- Naprawiono błąd powodujący dziwne zachowanie Wieżyczki Snajperskiej podczas strzelania do przeciwników znajdujących się za osłonami;
- Naprawiono kilka błędów powodujących niewłaściwe umieszczanie załączników w broni Carnage i IWI NEGEV;
- Naprawiono tekst dla Ula Dopalacz, który teraz poprawnie stwierdza, że dostarcza stymulant pobliskim sojusznikom zwiększający zadawane obrażenia oraz panowanie nad bronią;
- Naprawiono błąd, który powodował, że gracze nie mogli kupić od Inayi „Holster Intel: Go West, Young Agent”;
- Naprawiono błąd, który powodowała że debuff Plagi Wygnańców z LMG Zaraza w określonych okolicznościach miał mniejszą ilość ładunków;
- Naprawiono błąd, który zaliczał dzikie zwierzęta do badań polowych Technika i Piromaniaka.
Rozgrywka
- Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze nie mogli przejść na wyższy poziom świata po ukończeniu wymaganej Twierdzy na sesji innego gracza i po opuszczeniu tej sesji;
- Naprawiono błąd, który mógł powodować, że gracze nie zdobywali sezonowych punktów doświadczenia po rozłączeniu, co wymagało dodatkowego ponownego uruchomienia gry;
- Naprawiono błąd w wyniku którego w niektórych miejscach nie można było ukończyć polowania na Wielbicieli Przemocy;
- Naprawiono błąd uniemożliwiający dotarcie do obszaru skażonego Anioł Łaski (Angel of Mercy);
- Naprawiono błąd, który powodował, że Agenci z niższych poziomów zadawali większe obrażenia niż gracz na poziomie 40 gdy byli w trybie kooperacji z postacią na poziomie 40;
- Naprawiono błąd powodujący nieprawidłowe skalowanie modów umiejętności specjalizacji na poziomie 40;
- Naprawiono błąd, który powodował, że zabicie NPC podczas wydarzenia globalnego liczyły się tylko dla gracza, który zadał śmiertelny cios.
Najazd
- Naprawiono problem z brakiem klucza po zabiciu Razorbacka.
I wiele, wiele innych poprawek. Pełną listę znajdziecie tutaj.
Dajcie znać w komentarzach, czy podobają Wam się wprowadzane do The Division 2 zmiany i co sądzicie o rekonfiguracji egzotyków.