Powolutku zbliżamy się do kolejnej wielkiej aktualizacji w The Division 2 i wśród graczy zaobserwować możemy nieco większe ożywienie. Pierwsze z planowanych zmian udostępnione zostały już na serwerze testowym, a jedna z nich w szczególności nie przypadła fanom do gustu: nerf karabinka szturmowego Wojowniczka z Orłem.

W dniu dzisiejszym ekipa The Division 2 skupiła się na przedstawieniu zmian związanych z PvP, jakich spodziewać możemy się w październikowej aktualizacji, ale poruszyła także temat nieszczęsnego „Orzełka”.

Rozumiemy, że egzotyki powinny być mocniejsze od innych broni, ale jedna broń nie może dominować rozgrywki PvE i PvP. Chcemy, by gracze spróbowali także innych broni. Dlatego też w planach są zmiany w talentach broni egzotycznych, wliczając w to Orzełka – niektóre z nich zostaną wzmocnione, inne znerfowane.

Zmiany te wprowadzone zostaną w II fazie testów (w przeciągu kilku dni). Poczekajcie na nie, by je ocenić i zobaczyć większy obraz.

Wracając do zmian związanych z PvP, to w wielkim skrócie gracze spodziewać się mogą nowego trybu, likwidacji normalizacji, więcej zachęt do odwiedzenia tych stref, zmian w zrzutach zaopatrzenia, ulepszenia handlarzy oraz dobierania graczy, a także znacznych usprawnień w trybie Konfliktu. Szczegółową listę zmian znajdziecie poniżej.

W przyszłym tygodniu ruszy natomiast kolejne wydarzenie wizerunkowe w The Division 2 – Explorer.  Nie znamy jeszcze szczegółów, ale do zdobycia będą między innymi takie stroje.

Na niektórych portalach społecznościowych pojawiła się informacja, że wydarzenie to ruszy już jutro, w czwartek 19 września, ale była ona błędna.

STREFA MROKU

Normalizacja

Developerzy usłyszeli opinie graczy związane z karzącym aspektem normalizacji statystyk, dlatego też podjęto decyzję o likwidacji tej funkcji.

  • Statystyki graczy nie będą już normalizowane, a agenci otrzymają pełne bonusy związane z rekalibracją wyposażenia.
  • Gracze poniżej GS 500 nadal będą mieć zwiększane statystyki.
  • Talenty nadal mają wersje PvE oraz PvP
    • Po wejściu do Strefy Mroku interfejs użytkownika automatycznie zmieni opis talentów.

Prócz tego developerzy pracują nad usprawnieniem związanym z wyświetleniem wszystkich modyfikatorów PvP na interfejsie użytkownika, co powinno znacznie ułatwić stworzenie idealnego zestawu.

Zrzuty Zaopatrzenia

  • Dodano większą różnorodność w rodzajach i lokalizacji zrzutów zaopatrzenia.
  • Zrzuty zaopatrzenia mogą teraz wylądować w nieaktywnych punktach orientacyjnych.
    • Może to doprowadzić do walki pomiędzy kilkoma frakcjami i bossami.
  • Zrzuty zaopatrzenia pojawią się także w Strefie Okupowanej.
    • Miejsca te będą silnie strzeżone przez Czarne Kły.

Handlarz z Kryjówki Złodziei

  • Sprzedawca w Kryjówce Złodziei ma teraz odpowiedni sklep i akceptuje zasoby ze Strefy mroku.
    • Trzy zasoby ze Strefy Mroku połączono w jeden akceptowany przez wszystkich handlarzy ze stref PvP.
  • Jego zapasy będą się regularnie zmieniać.
  • Dodano wskaźnik na mapie świata wyświetlający konkretną Strefę Mroku, w której przebywa Handlarz z Kryjówki Złodziei.
    • Będzie on regularnie się przemieszczał pomiędzy strefami.

Dobieranie graczy

Dobieranie graczy do Strefy Mroku zostanie znacznie ulepszone. W tej chwili jest to uzależnione od serwera do którego połączony jest gracz, więc może się okazać, że osoby liczące na PvP wkraczają do pustych stref.

Wraz z TU6 użytkownik wkraczający do Strefy Mroku zostanie automatycznie przeniesiony na serwer, gdzie znajduje się 11 innych graczy. Dzięki temu, w Strefie Mroku zawsze będzie 12 graczy.

Inne

  • Punkty podejmowania skażonych przedmiotów w Strefie Mroku będą atakowane przez NPC.
  • [Zbuntowany agent] Hakowanie terminali SHD tymczasowo podświetli znajdujące się w okolicy zasoby.

KONFLIKT

Tryb ten został znacznie ulepszony

  • Dodano nowe efekty dźwiękowe.
  • Dodano nagrody za każdy mecz.
    • Dodatkowe nagrody będą przyznawane za awans i wygraną.
  • Dodano nowe ekrany ładowania.
  • Dodano nową sekwencję początkową meczu.
  • Zaktualizowano prezentację zwycięstwa i przegrania.
  • Przerobiono ekran końcowy.
  • Dodano widoczność obszaru zasięgu umiejętności.
    • Tylko, gdy gracze znajdują się w dotkniętym obszarze.

Prócz tego codzienne projekty PvP będą zmieniały się pomiędzy Strefą Mroku, a Konfliktem.

Nowy tryb

Aktualizacja TU6 wprowadzi także nowy, bardziej taktyczny tryb zespołowy – Team Elimination.

  • Siedem rund – wygrywa drużyna z największą ilością zwycięskich rund.
  • Tylko jedno (1) życie na rundę – koniec z odradzaniem.
  • Nowe boosty: odrodzenie drużyny, zbliżeniowy.

Dajcie znać, co sądzicie o tych zmianach i o całej sytuacji z Orzełkiem.

Poprzedni artykułSubnautica Below Zero dodaje olbrzymiego lodowego robala i odkrywa kolejne tajemnice
Następny artykułNo Man’s Sky dodaje nowe wydarzenie i pancerz Vy’keen