Nadejszla wiekopomna chwila: dzisiaj na serwery The Divison 2 trafia długo oczekiwana aktualizacja TU10. Prócz tego, w przyszłym tygodniu rusza Sezon 2, a 30 czerwca wypróbujemy swoje siły w nowym najeździe: Stalowy Ogier.

Aktualizacja TU10 udostępniona zostanie wszystkim graczom The Division 2 i prócz wielu zmian balansujących rozgrywkę, wprowadza także zmiany w łupach, handlarzach, łupach i otrzymywanych nagrodach. Będzie się działo…

NOWY SEZON do The Division 2: Dziedzictwo Keenera

Nowy Sezon zbliża się wielkimi krokami! Począwszy od 23 czerwca, wszyscy posiadacze rozszerzenia Władcy Nowego Jorku, którzy mają postać na poziomie 40, będą mogli się cieszyć 12 tygodniami licznych aktywności i wyjątkowymi nagrodami.

Sezon 2 w The Divison 2 obejmuje:

  • Nowa obławę zlecającą polowania na pięciu kolejnych zbuntowanych agentów, za ukończenie której otrzymacie Pułapkę Naprawczą;
  • Nowe wydarzenie globalne Hollywood;
  • Nowe wydarzenie wizerunkowe Upadek Feniksa;
  • Nowe ligi: Termite, Luna, Łowcy i Tytana;
  • Nowe nagrody:
    • 2 nowe egzotyki: snajperka Modliszka oraz maska Nikczemna;
    • 1 nowy zestaw wyposażenia: Zaćmienie;
    • 2 nowe bronie nazwane;
    • 2 nowe nazwane elementy wyposażenia;
    • 1 nową markę: Walker, Harris & Co.

Udział we wszystkich powyższych czynnościach zapewni graczom punkty doświadczenia, które liczą się do poziomu Sezonu.

Osoby biorące udział w rozgrywkach PvP (Konflikt i Strefy Mroku), będą zdobywać punkty doświadczenie sezonowego po osiągnięciu poziomu 30 w tych trybach.

UWAGA: W Sezonie 2 będzie można zakupić także linię premium (1000kredytów), która zwiększa ilość otrzymywanych nagród za kolejne poziomy, a także nagradza unikalnymi przedmiotami kosmetycznymi.

NOWY NAJAZD: OPERACJA STALOWY OGIER

Prawdziwi Synowie przejęli Odlewnię, gdzie chcą opracować nową broń i zniszczyć wszytko to, nad czym pracowali Agenci The Division.

  • Nowe bossy i zagadki;
  • Premiera wersji na poziom 40: 30 czerwca;
  • Premiera wersji na poziom 30: 7 lipca;
  • Tryb eksploracyjny udostępniony zostanie w późniejszym czasie;
  • Unikalne nagrody:
    • 2 nowe egzotyki: rewolwer Regulus i karabin Żarłoczna;
    • Dwa nowe zestawy wyposażenia: Inicjatywa dla przyszłości oraz Stalowy Bastion;
    • Nowe nagrody kosmetyczne.

Więcej informacji na temat tego najazdu dowiemy się pod koniec czerwca.

NOWE EGZOTYKI W THE DIVISION 2

Snajperka: Modliszka

„Kamuflaż polega na czymś więcej niż tylko na wtopieniu się w tłum. Znasz określenie „agresywna mimika”? Każdy może ukryć się i zaczekać na okazję do dokonania zabójstwa, ale po co tracić czas, gdy można zwabić ofiarę?” – Sid ‚Ludojad’ Madison

  • Talent: Na widoku
    • Widok przez celownik optyczny opatrzony jest dodatkowymi informacjami na temat przeciwnika, który do ciebie celuje.
      Obrażenia od trafień w głowę oraz we wrażliwe punkty przeciwników, którzy do ciebie nie celują zostają zwiększone o 50%.
      Zabójstwa trafieniami w głowę resetują czas odnawiania umiejętności Wabik. Premia ta zostaje wstrzymana, jeśli Wabik jest aktywny i uruchomi się, gdy umiejętność zacznie się odnawiać.

Karabin: Żarłoczna (z najazdu II)

„Geri, Freki i ogary Odyna, po wieczność przemierzają pola bitew w poszukiwaniu ciał tych, którzy polegli. Ruszaj wojowniku Odyna i poluj, ugaś ich żądzę krwi.”

  • Talent: Geri i Freki
    • Po naciśnięciu spustu  strzela jednocześnie z obu luf.
      Przy strzale z prawego ramienia trafienie zwiększa ładunki ofensywne, a przy strzale z lewego ramienia – ładunki defensywne.
      Trafienie z jednego ramienia powoduje detonację wszystkich przeciwstawnych ładunków, o ile takie są.
      Po detonacji każdy z ładunków ofensywnych zadaje 100% obrażeń od broni, a każdy z defensywnych ładunków zapewnia +4% premii do pancerza oraz +10% do zwiększonych obrażeń zadawanych płytkom pancerza na 5 s.
      Skuteczność ładunków jest podwajana po 10 seriach.

Pistolet: Regulus (z najazdu II)

„Nie szczędź kamieni
władcom tej ziemi,
choć kiedyś razem
W niej z nimi spoczniemy”
– Javier Kajiika

  • Talent: Królobójstwo
    • Zabójstwa strzałem w głowę wywołują eksplozję o zasięgu 5m, zadając 400% obrażeń od broni i nakładając na wszystkich trafionych przeciwników efekt krwawienia.

Maska: Nikczemna

„Bronisz się przed śmiercią, jak zbuntowany nastolatek przed powrotem do domu o wyznaczonej godzinie. Ale śmierć jest cierpliwa… i ja też.” – Dr Vills, medyk sił specjalnych Czarnego Kła

  • Talent: Toksyczna dostawa
    Efekty statusu nakładają też tymczasową karę do obrażeń na 10s.
    Ogólna wartość obrażeń wynosi 50% obrażeń od granatu wstrząsowego o jest zwiększona o atrybuty twojego efektu statusu.

NOWE ZESTAWY WYPOSAŻENIA W THE DIVISION 2

Protokół: Zaćmienie

  • Atrybut kluczowy: Poziom umiejętności (żółty)
  • 2+ szt.
    +15% Efekty statusu
  • 3+ szt.
    +15% Przyspieszenie umiejętności
    +30% Ochrona przed zagrożeniami
  • 4+ szt.
    • Pośrednie zarażenie
      Wrogowie, którzy zginą wskutek nałożonych przez ciebie efektów statusu, przenoszą te efekty na kolejnego wroga w promieniu 15 m z czasem trwania odświeżonym o 50%
  • Talent kamizelka : Proliferacja – Zwiększa zasięg pośredniego zarażenia z 15m na 20m i podnosi wartość odnawiania z 50% na 75%
  • Talent plecak: Wzmacniacz symptomów – Zwiększa wszystkie obrażenia zadawane celom z nałożonym efektem statusu o 15%

Inicjatywa dla przyszłości

  • Atrybut kluczowy: Poziom umiejętności (żółty)
  • 2+ szt.
    +30% Naprawa – umiejętności
  • 3+ szt.
    +15% Czas trwania umiejętności
    +30 % Przyspieszenie umiejętności
  • 4+ szt.
    • Kontrola naziemna
      Zwiększa ogólne obrażenia od broni i umiejętności zadawane przez Ciebie i sojuszników o 15%, gdy macie pełen pancerz.
      Gdy naprawiasz pancerz sojusznika, ty i wszyscy sojusznicy w promieniu 5m od ciebie zyskujecie 60% tego leczenia lub naprawy.
  • Talent kamizelka: Przewaga taktyczna – Zwiększa premię do obrażeń zapewnianą przez Kontrolę naziemną z 15% do 25%
  • Talent plecak: Strategiczne wsparcie bojowe – Zwiększa wartość leczenia zapewnianą przez Kontrolę naziemną z 60% do 120%

Stalowy Bastion

  • Atrybut kluczowy: Pancerz (niebieski)
  • 2+ szt.
    +10% Wartość pancerza
  • 3+ szt.
    +3% Regeneracja pancerza
  • 4+ szt.
    • Prowizoryczne naprawy
      Ilekroć ty lub twoja tarcza przyjmujecie obrażenia, 40% ich wartości jest naprawiane w ciągu 10s.
  • Talent kamizelka: Ulepszone materiały – Zwiększa skuteczność prowizorycznej naprawy z 20% na 40%
  • Talent plecak: Ulepszony proces – zwiększa skuteczność prowizorycznej naprawy z 20% na 30% przez 15 sekund

NOWA MARKA

Walker, Harris & Co.

  • Atrybut kluczowy: Obrażenia od broni (czerwony)
  • +5% Obrażenia / broń
  • +5% Uszkodzenia pancerza
  • + 5% Obrażenia zmniejszające zdrowie

NOWE PRZEDMIOTY NAZWANE

  • SIG 556 Mechaniczny Zwierz z talentem Perfekcyjna Jasna Przyszłość
  • MK47 Harmonia z talentem Perfekcyjna Synchronizacja
  • Plecak Matador (Walker, Harris & Co.) z talentem Perfekcyjny Skok Adrenaliny

NOWE TALENTY

  • Kamizelka
    • Łowca Głów
      Po zabiciu przeciwnika strzałem w głowę, twoje kolejne trafienie zadane w ciągu 30s zadaje dodatkowe 125% obrażeń wcześniejszego zabójczego trafienia.
      Premia ta ograniczona jest limitem 1500% twoich obrażeń od broni.
    • Perfekcyjny Łowca Głów
      Po zabiciu przeciwnika strzałem w głowę, twoje kolejne trafienie zadane w ciągu 30s zadaje dodatkowe 150% obrażeń wcześniejszego zabójczego trafienia.
      Premia ta ograniczona jest limitem 1500% twoich obrażeń od broni.
  • Plecak
    • Skok adrenaliny
      Ilekroć jesteś w odległości 10m od przeciwnika zyskujesz 20% premii do pancerza na 5s. Maksymalna kumulacja: 3 razy. Czas odnawiania: 5sek.
    • Perfekcyjny skok adrenaliny
      Ilekroć jesteś w odległości 10m od przeciwnika zyskujesz 23% premii do pancerza na 5s. Maksymalna kumulacja: 3 razy. Czas odnawiania: 5sek.
  • Broń
    • Jasna przyszłość
      Zabójstwa dokonane z broni zapewniają + 1 poziom umiejętności na 15 s. Maksymalna kumulacja: 3 razy.
      Zabójstwa z broni przy 6 poziomie umiejętności zapewniają przeciążenia na 15s. Czas odnawiania przeciążenia: 90 sek.
    • Perfekcyjna jasna przyszłość
      Zabójstwa dokonane z broni zapewniają + 1 poziom umiejętności na 18 sek. Maksymalna kumulacja: 3 razy.
      Zabójstwa z broni przy 6 poziomie umiejętności zapewniają przeciążenia na 15s. Czas odnawiania przeciążenia: 80 s.
    • Synchronizacja
      Trafienie przeciwnika zapewnia +15% do obrażeń od umiejętności na 5s.
      Skorzystanie z umiejętności lub zadanie obrażeń przeciwnikowi, który z niej korzysta, zapewnia +15% do obrażeń od broni na 5 sek.
      Zwiększenia obrażeń są podwajane, gdy obie premie są aktywne jednocześnie.
    • Perfekcyjna synchronizacja
      Trafienie przeciwnika zapewnia +20% do obrażeń od umiejętności na 5s.
      Skorzystanie z umiejętności lub zadanie obrażeń przeciwnikowi, który z niej korzysta, zapewnia +20% do obrażeń od broni na 5 sek.
      Zwiększenia obrażeń są podwajane, gdy obie premie są aktywne jednocześnie.

NOWA UMIEJĘTNOŚĆ

Pułapka uzdrawiająca

  • Pułapka uzdrawiająca rozmieszcza niewielkie urządzenia zdolne do naprawy zaprzyjaźnionych osób znajdujących się w ich pobliżu;
  • Umiejętność ta pojawi się w grze w sierpniu wraz z udostępnieniem ostatniego celu obławy.

ZMIANY W ROZGRYWCE w THE DIVISION 2

Misje

Zredukowano ilość elitarnych przeciwników pojawiających się w następujących misjach:

  • Manning National Zoo
  • Coney Island Ballpark
  • Coney Island Amusement Park
  • Camp White Oak
  • Space Administration HQ
  • Federal Emergency Bunker
  • Wall Street
  • Liberty Island
  • Pathway Park
  • Stranded Tanker
  • The Tombs

Łup

  • Ogólne
    • Dodano nowe bronie i zestawy z Sezonu 2 do ogólnej puli nagród;
  • Łup docelowy
    • Zwiększono szansę uzyskania łupu docelowego z misji i punktów kontrolnych;
    • Dodano nową markę do rotacji łupu docelowego w Nowym Jorku;
  • Przedmioty nazwane
    • Zwiększono szansę na zdobycie przedmiotów nazwanych w Strefach Mroku;
    • Zwiększono szansę na zdobycie przedmiotów nazwanych w łupie docelowym;
  • Egzotyki
    • Dodano egzotyki z rozszerzenia Władcy Nowego Jorku (prócz Bighorn) do ogólnej puli łupów;
    • Dodano egzotyki z rozszerzenia Władcy Nowego Jorku (prócz Bighorn) do ogólnej puli łupów egzotyków (heroiki, legendarki, najazd, zasobniki egzotyczne);
    • Maska Kojota wypadająca z Kojota nie wymaga już minimalnego poziomu w Sezonie;
  • Punkty kontrolne
    • Usunięto zwykłe pojemniki na broń, które nie skalowały się wraz ze wzrostem trudności;
    • Zwiększono ilość skalowalnych łupów z dużego kontenera z punktów kontrolnych;
  • Legendarki
    • Zwiększono szansę na łup z przeciwników elitarnych
  • Moc przedmiotów
    • Zaktualizowano moc przedmiotów by lepiej rozłożyć je pomiędzy wymaganym minimum i maksimum dla wszystkich trudności;
    • Zwiększono minimalną moc przedmiotów otrzymywanych z zasobników biegłości polowej, zasobników w Strefach Mroku oraz zasobników sezonowych.
  • Skalowanie trudności
    • Regularne łupy z pojemników w misjach skalują się teraz wraz z trudnością misji;
    • Łup docelowy z pojemników w misjach skalują się teraz wraz z trudnością misji;
    • Pojemniki z łupami, które są częścią otwartego świata, skalują się wraz z globalnym ustawieniem trudności.

Rzemiosło

  • Przedmioty wytwarzane będą mieć teraz wyższe minimalne statystyki, co pozwala na tworzenie lepszych przedmiotów niż wcześniej.
  • Usunięto ostateczne ulepszenie stołu na poziomie 5, gdyż jest to zbędne.

Handlarze

  • Dodano przedmioty nazwane do wszystkich handlarzy – wliczając w to Strefy Mroku;
  • Zwiększono ceny na przedmioty nazwane;
  • Zwiększono jakość przedmiotów u wszystkich handlarzy;
  • Handlarze nie sprzedają już fioletowych przedmiotów na maksymalnym poziomie postaci.

Poziomy SHD

  • Dodano zasobniki sprawności polowej jako nagrody za podnoszenie poziomu SHD po osiągnięciu poziomu 100 w Sezonie;
  • Zwiększono ilość materiałów rzemieślniczych za punkty SHD;

Konflikt

  • Dodano punkty doświadczenia Sezon/ SHD do poziomów w Konflikcie

Zbuntowani Agenci

  • Każdy zabity Agent rzuci teraz łup;
  • Zbuntowani Agenci nie pojawiają się teraz podczas zadań na czas (liga);

Oficerowie w punktach kontrolnych

  • Gracze podniesieni przez oficera w punkcie kontrolnym będą mieć odnowione 80% pancerza (wcześniej 0%);
  • Zredukowano szansę zabicia oficera;

Polowania

  • Polowania zdobywane przez rozmowę z postaciami w otwartym świecie, będą mieć zawsze trudność, taka jak jest czynna w momencie zdobycia lub wyższą
    • Dotyczy to Kapusia i cywili uratowanych podczas działań w otwartym świecie;
    • Nie ma to wpływu na zaplanowane polowania.

Polowania zdobyte w otwartym świecie powinny zawsze zapewniać odpowiednie wyzwania i łupy odpowiednie do ustawień globalnego poziomu trudności, w którym zostały zdobyte. Zwiększenie globalnego poziomu trudności ma teraz dodatkową zaletę polegająca na ulepszeniu wszystkich zdobytych w nim nagród.

Projekty

  • Nowy slot na dzienny projekt dla posiadaczy Premium Przepustki Sezonowej;
  • Cotygodniowy projekt SHD na poziomie 40 nagradzający zasobnikiem egzotycznym;
  • Cotygodniowy projekt na Misję Legendarną nagradzający zasobnikiem egzotycznym;
    • Ten projekt odblokuje się dopiero po tym, jak zostanie ukończona przynajmniej jedna legendarna misja na postaci.

BALANS w THE DIVISION 2

Zmiany w Panowaniu nad bronią

  • 1% panowania nad bronią daje teraz 1% celności, stabilności, prędkości przeładowywania i zmiany broni, w porównaniu do dotychczasowych 0,25%
  • Zmniejszono maksymalną możliwą ilość atrybuty Panowanie nad bronią, jaką można uzyskać na wyposażeniu o 4% – maksimum 10% na 40 poziomie.

Komentarz: W obecnej grze końcowe statystyka Panowanie nad bronią uważana jest za martwą i bez znaczących korzyści. Wraz z TU10 zdobycie elementu z +8% do Panowania nad bronią da graczowi:

  • 8% do celności
  • 8% do stabilności
  • 8% do przeładowania
  • 8% do zmiany broni

Zmiany w dodatkowych naprawach (incoming repair)

Statystyka Dodatkowe Naprawy nie zwiększa już ilości pancerza naprawianego poprzez użycie apteczkę, talenty i efekty zestawów wyposażenia.

Zmiany w obrażeniach broni

Broń boczna i egzotyki udostępnione zostaną w II fazie testów

  • Karabinki szturmowe – zwiększenie obrażeń
    • AK-M – 15.8%
    • F2000 – 14.3%
    • Military AK-M – 13.2%
    • Black Market AK-M – 13.2%
    • FAL – 12.0%
    • FAL SA-58 – 12.0%
    • FAL SA-58 Para – 12.0%
    • SOCOM Mk 16 – 11.4%
    • Tactical Mk 16 – 11.4%
    • Mk 16 – 11.4%
    • AUG A3-CQC – 11.2%
    • Honey Badger – 10.9%
    • FAMAS 2010 – 10.6%
    • ACR – 9.7%
    • ACR-E – 9.7%
    • Military G36 – 9.5%
    • G36 C – 9.5%
    • G36 Enhanced – 9.5%
    • Carbine 7 – 7.6%
    • Military P416 – 7.4%
    • Custom P416 G3 – 7.4%
    • Police M4 – 6.8%
    • CTAR 21 – 6.2%
  • LMG
    • Zwiększenie obrażeń
      • Classic M60 – 12.5%
      • Classic RPK-74 – 12.4%
      • Military RPK-74 M – 12.4%
      • Black Market RPK-74 E – 12.4%
      • Military M60 E4 – 9.2%
      • Black Market M60 E6 – 9.2%
      • Military L86 LSW – 8.5%
      • Custom L86 A2 – 8.5%
      • IWI NEGEV – 2.6%
      • Stoner LAMG – 2.0%
    • Bez zmian
      • M249 B
      • Tactical M249 Para
      • Military MK46
      • MG5
    • Zmniejszenie obrażeń
      • Infantry MG5 o 3.2%
  • MMR
    • Zwiększenie obrażeń
      • Model 700 – 14.9%
      • Hunting M44 – 13.5%
      • Classic M44 Carbine – 12.5%
      • G28 – 11.4%
      • SOCOM Mk20 SSR – 9.3%
      • SR-1 – 8.6%
      • Custom M44 – 8.1%
      • M700 Tactical – 8.1%
      • M700 Carbon – 8.1%
      • Covert SRS – 6.0%
      • SRS A1 – 6.0%
    • Zmniejszenie obrażeń
      • Surplus SVD o 2.9%
      • Paratrooper SVD o 2.9%
  • Karabiny
    • Zwiększenie obrażeń
      • UIC15 MOD – 21.6%
      • 1886 – 21.3%
      • LVOA-C – 12.1%
      • M1A CQB – 10.7%
      • Lightweight M4 – 10.5%
      • SIG 716 CQB – 8.7%
      • SIG 716 – 6.7%
      • ACR SS – 3.7%
    • Bez zmian
      • SOCOM M1A
      • M16A2
    • Zmniejszenie obrażeń
      • USC .45 ACP o 2.8%
      • Urban MDR o 5.5%
      • Military Mk17 o 11.8%
      • Police Mk17 o 11.8%
      • Classic M1A o 12.6%
  • SMG – zwiększenie obrażeń
    • Tommy Gun – 38.8%
    • PP-19 – 29.6%
    • Enhanced PP-19 – 29.6%
    • MP7 – 27.5%
    • MPX – 20.8%
    • M1928 – 20.0%
    • P90 – 15.6%
    • Converted SMG-9 – 15.8%
    • Black Market T821 – 15.4%
    • Police T821 – 15.4%
    • Vector SBR .45 ACP – 14.7%
    • CMMG Banshee – 12.5%
    • Police UMP-45 – 12.0%
    • Tactical UMP-45 – 12.0%
    • AUG A3 Para XS – 11.8%
    • Enhanced AUG A3P – 11.8 %
    • Tactical AUG A3P – 11.8%
    • Converted SMG-9 A2 – 11.6%
    • MP5A2 – 10.0%
    • MP5-N – 10.0%
    • MP5 ST – 10.0%
    • Tactical Vector SBR 9mm – 5.9%
  • Strzelby – zwiększone obrażenia
    • M870 Express – 23.3%
    • Military M870 – 23.3%
    • Custom M870 MCS – 23.3%
    • Super 90 – 23.2%
    • Marine Super 90 – 23.2%
    • Tactical Super 90 SBS – 23.2%
    • SASG-12 – 21.3%
    • Tactical SASG-12 K – 21.3%
    • Black Market SASG-12 S – 21.3%
    • SPAS-12 – 18.6%
    • KSG Shotgun – 9.0%
  • Broń boczna
    • Strzelba z odpiłowaną podwójną lufą – optymalny zasięg zwiększony z 8m na 11m
    • Zwiększono obrażenia:
      • 586 Magnum o 68.8%
      • Police 686 Magnum o 68.8%
      • Maxim 9 o 23.5%
      • D50 o 17.5%
      • First Wave PF45 o 13.5%
      • Custom PF45 o 9.7%
      • Military M9 o 8.7%
      • 93R o 7.7%
      • Snubnosed Diceros o 6.5%
      • Officer’s M9 A1 o 6.3%
      • Diceros o 5.9%
    • Zmniejszono obrażenia
      • M45A1 – 9.5%
      • Tactical M1911 – 9.5%
      • M1911 – 7.3%

ZMIANY W ZESTAWACH

Asy i Ósemki

  • Główny talent – Mina pokerzysty (obracasz dodatkową kartę przy trafieniach w głowę)
    • Ten talent z plecaka jest teraz efektem bazowym
  • Nowy talent na plecaku – As w rękawie
    • Zwiększa jeden dodatkowy strzał kiedy odsłaniasz karty w ręku

Grot Włóczni

  • Główny talent (PvE)
    • Bonus do obrażeń od broni ze Zwiadu Ofensywnego działa teraz po zadaniu obrażeń bronią specjalistyczną, a nie po zabójstwie
  • Główny talent (PvP)
    • Bonus do obrażeń od broni ze Zwiadu Ofensywnego działa teraz po zadaniu obrażeń granatem, a nie zabójstwie granatem
  • Talent na plecaku (nowy)
    • Popisowy ruch – Zwiększa obrażenia broni specjalistycznej o 20% i podwaja ilość amunicji specjalistycznej generowanej przez Zwiad Ofensywny

Uszkodzenie systemu

  • Główny talent – Protokół hakowania
    • Teraz prócz 50% premii do pancerza, naprawia także 20% pancerza

Wyposażenie bojowe Strzelców

  • Talent główny – zredukowano ilość kumulacji traconej przy niecelnych strzałach z 3 na 2
  • Talent na plecaku
    • Nie zmniejsza ilości poziomów kumulacji traconych przy niecelnych strzałach
    • Zwiększa obrażenia od broni na ilość „Ryzyk Strzelca” z 0,5% do 0,65%

Obowiązująca dyrektywa

  • Główny talent
    • Amunicja grzybkująca nie jest upuszczana przez zabitych przeciwników będących pod wpływem efektu statusu, ale zamiast tego jest automatycznie dodawana do aktywnej broni
  • Talent na plecaku – Specjalista urazowy
    • Wydłuża trwanie efektu krwawienia o 50% i obrażenia od krwawienia o 100%
    • Zwiększa bonus do przeładowania broni za 3 elementy zestawu z 20% na 30%

ZMIANY W EGZOTYKACH W THE DIVISION 2

  • Karabinek szturmowy Bighorn
    • Obrażenie zwiększone o +11,2%
    • Optymalny zasięg z 27m na 40m
    • Bonus od załącznika celownik optyczny zwiększono z 0% na +30% za strzał w głowę
    • Bonus od magazynka zwiększono z +7% za strzał w głowę na +10% szybkość przeładowania;
    • Dodano funkcjonalność, która zapewnia dodatkowe obrażenia od trafień w głowę.
  • Karabinek szturmowy Orzełek
    • Zwiększono obrażenia o +7,8%
    • Zmieniono premie od modyfikacji lufy z +10% do stabilności na +10% panowanie nad bronią
  • Karabinek szturmowy Kameleon
    • Zwiększono obrażenia o 32,8%
    • Zmieniono premię do celownika z +15% celności na +15% szansa na trafienie krytyczne
    • Zmieniono premię do modyfikacji lufy z +5 szansy na trafienie krytyczne na +20% do celności
    • Zmieniono bonus od modyfikacji chwytu z +10 szansy na trafienie krytyczna na +10 stabilności
    • Optymalny zasięg zwiększono o 33,3% z 15m na 20m;
    • Skuteczność dalekiego zasięgi zwiększono o 19% z 42 na 50m;
    • Dodano funkcjonalność, która zachowuje buffy gracza do następnej walki.
  • Lekki karabin maszynowy Bullet King
    • Zwiększono obrażenia o +2,6%
  • Karabin snajperski Nemesis
    • Zwiększono obrażenia o +11,1%
    • Zwiększono premię od modyfikacji celownika z +35% na +45% do obrażeń od trafienia w głowę
    • Zmniejszono premię od modyfikacji lufy z +15% na +5% do panowania nad bronią.
  • Pistolet Wolność
    • Bonus z modyfikacji optycznej zmieniony z +5% Szansy na trafienie krytyczne na +5% obrażeń od trafienia w głowę
    • Bonus z modyfikacji lufy zmieniono z +15% Stabilności na +5 Szansy na trafienie krytyczne
    • Bonus z magazynka zmieniono z +15 Szybkość przeładowania na +15% Panowania nad bronią
    • Dodano funkcjonalność zapewniającą dodatkowe obrażenia, gdy gracz próbuje utrzymać kumulację.
  • Karabin Bezlitosny
    • Zwiększone obrażenia o +12,5%
    • Zmniejszono premię do modyfikacji lufy z 20% stabilności na +10%
    • Zmniejszono premię z uchwytu pod lufą z +20% panowania nad bronią na +10%
    • Zmniejszono premię z magazynka z +15% prędkości przeładowania na +10%
    • Dodano funkcjonalność zapewniającą dodatkowe obrażenia niewybuchowe
  • Karabin Diamonback
    • Zwiększono obrażenia o +7,7%
    • Zaktualizowano opis wyjaśniając, że nowy cel jest oznaczany dopiero po 5sekundach od otrzymania buffa
  • Strzelba Kołysanka/ Słodkich Snów
    • Zwiększone obrażenia o +11%
  • Pistolet maszynowy Pani Śmierć
    • Zwiększono obrażenia od broni o +18,9%
    • Zwiększono premię od celownika z +5% Szansy na trafienie krytyczne na +10%
    • Zmieniono premię od modyfikacji lufy z +5% Szansy na trafienie krytyczne na +5% Obrażeń przy trafieniu krytycznym
    • Zmieniono premię z uchwytu z +5% obrażeń krytycznych na +500% do obrażeń w zwarciu
    • Talent „Swobodny Oddech” – Zmniejszono maksymalna liczbę kumulacji z 40 na 32 i zwiększono obrażenia podczas pochłaniania kumulacji o 75%
  • Pistolet maszynowy Szczekaczka
    • Zwiększono obrażenia o +16,7%
    • Zwiększono premię za modyfikację celownika z +5% Szansy na trafienie krytyczna na +15%
    • Zmieniono premię na modyfikację lufy z +10% Szansy na trafienie krytyczne na +5% Obrażeń przy trafieniu krytycznym
    • Zmniejszono premię z chwytu z +15% panowania nad bronią na +10%
    • zmieniono premię wynikająca z modyfikacji magazynku z +10% prędkości przeładowania na +10 pocisków
    • Zmniejszono podstawową pojemność magazynka z 60 na 50 pocisków
  • Lekki karabin maszynowy Zaraza
    • Zmieniono premię do modyfikacji lufy z +10% Stabilności na +10% do Celności
    • Zmieniono premię do chwytu z +10% Panowania nad bronią do +10% Stabilności
  • Nakolanniki NinjaBike Mesenger
    • Dodano funkcjonalność zapewniającą dodatkowy pancerz
    • Talent „Parkour!” – Wspinając się lub zmieniając osłony, przeładowujesz wydobytą broń i zyskujesz +25% premii do pancerza na 5sekund.
  • Kabura rewolwerowca z Dodge City
    • Dodano funkcjonalność, która sprawia, że Twoje pierwsze trafienie przy pełnej kumulacji, zawsze zadaje obrażenia od trafienia w głowę bez względu na to, w jaką część ciała trafisz.
  • Cyber-rękawice Czarnego Kła
    • Zmieniono funkcjonalność, by nie zapewniała już przeładowania w grupie/ najeździe, chyba, że ma się VI poziom umiejętności;
    • Dodano funkcjonalność zapewniającą przyspieszenie umiejętności Ul;
    • (Nowe): Zapewnia +15% przyspieszenia Ula na każdy poziom umiejętności;
    • (Zmieniono): Eksplozja Ula odnawia Twoje umiejętności i zapewnia ci przeciążenia na 15 s. Jeśli masz VI poziom umiejętności, to efektem tym są tez objęci wszyscy Twoi sojusznicy. Sojusznicy otrzymujący ten efekt nie mogą z niego ponownie skorzystać przez 120 sekund.
  • Nakolanniki Sawyer
    • Dodano funkcjonalność zapewniającą na krótki czas premię do obrażeń
    • Talent „Na pozycji”
      • Eksplozje nie powodują wytrącenia
      • Zwiększa ogólne obrażenia od broni o 3% na każdą sekundę pozostawania w bezruchu. maksymalna kumulacja wynosi 10, o ile nie zaczniesz się ruszać. Cała kumulacja przepada w 10 sekund po wykonaniu ruchu.

ZMIANY W MARKACH

Alps Summit Armament

  • 1 szt. – zwiększono Naprawa umiejętność z 15% na +20%

Murakami Industries

  • 2szt. – zwiększono bonus do Naprawy z +15% na +20%

Richter & Kaiser

  • 3 szt. – zwiększono bonus do Naprawy z +15% na +30%
  • Bonus z marki – dodatkowe Naprawy zwiększono z +15% na +20%

Providence Defence

  • 1 szt. – zwiększono obrażenia od trafienia w głowę z +10% na +15%

Airaldi Holdings

  • 2 szt. – zwiększono obrażenia od trafienia w głowę z +10% na +15%

Grupo Sombra S.A

  • 3 szt. – zwiększono obrażenia od trafienia w głowę z +10% na +15%

Overlords Amaments

  • 2 szt. – zwiększono bonus celności z +10% na + 20%

Douglas & Harding

  • 2 szt. – zwiększono bonus do stabilności z +10% na +20%
  • 3 szt. – zwiększono bonus do celności z +10% na +20%

Fenris Group AB

  • 2 szt. – zwiększono bonus do przeładowania broni z +10% na +20%
  • 3 szt – zwiększono bonus do stabilności z +10% na +20%

ZMIANY W TALENTACH

  • Przywództwo – Bonus do pancerza zwiększony z 12% na 15%.
  • Nadciągająca śmierć – Nie trafia na cooldown gdy nie ma w pobliżu wrogów na których można nałożyć status. Nałożone efekty statusu teraz prawidłowo kopiują właściwe obrażenia i czas trwania.
  • Kolec – Czas trwania zwiększonych obrażeń od umiejętności wydłużono do 15 sekund
  • Reformacja – Czas trwania bonusu do naprawiania zwiększono z 8 na 15 sekund

PVP

Globalne modyfikatory

  • Zwiększono obrażenia MMR o 12%
  • Zmniejszono globalne obrażenia od broni w PvP o 20%
  • Zmniejszono obrażenia od karabinków szturmowych o 15%
  • Zmniejszono obrażenia od karabinów o 5%
  • Zmniejszono obrażenia od SMG o 10%

Specyficzne bronie

  • Zwiększono obrażenia w PvP dla strzelb z podwójną lufą o +16,6%
  • Zmniejszono obrażenia od Zarazy w PvP o -10%
  • Zmniejszono obrażenia klasycznego M1A o -5%

Modyfikatory umiejętności

  • Zmniejszono obrażenia od krwawienia zadawane przez Ul Żądło, Wieżyczkę Artyleria oraz Wybuchowe miny poszukujące o -75%
  • Impuls poprawnie odsłania i wyróżnia wszystkich graczy w Strefie Mroku, nie tylko wrogich/ zbuntowanych;
  • Zwiększono obrażenia Dron Strzelec o +30%;
  • Zwiększono obrażenia Wieżyczki Szturmowej o +55%;
  • Zmniejszono obrażenia PvP Wyrzutni chemicznej Podpałka o -20%
  • Zwiększono obrażenia Ula Żądło o +20%, skalowane do +55% na VI poziomie umiejętności.

Egzotyczne modyfikatory

  • Karabin Bezlitosny
    • „Spust Dwukierunkowy” zmniejszono efekt (obrażenia i wybuch) o -50% w PvP.
  • Kabura rewolwerowca z Dodge City
    • „Szybka Ręka” kumulatywna premia do obrażeń za każdy ładunek zmniejszona z +2% na +1%;
    • Premia zdobywana jest zgodnie z wartościami PvE (co 0,3sek).
  • Kabura Cesarska Dynastia
    • „Smoczy wzrok” – Nie powoduje już automatycznego zastosowania efektu statusu podpalenia na najbliższego wroga w zasięgu;
    • Teraz, przed zastosowaniem efektu podpalenia, wymaga utrzymania zasięgu i linii wzroku przez 3 sekundy pomiędzy posiadaczem kabury, a przeciwnikiem;
    • Dodano wizualną informację zwrotną do interfejsu użytkownika.
  • LMG Zaraza
    • Obrażenia z Plagi Wygnańców nie  aktywują już efektu naprawy białego debuffu z zestawu True Patriot.

Modyfikatory Zestawów Wyposażenia

  • Dylemat Negocjatora
    • Zmniejszono zasięg, w którym oznaczone cele mogą zadawać sobie nawzajem obrażenia po trafieniu krytycznym do 15m (tylko PvP)
    • Dodano wizualna informacje zwrotną interfejsu użytkownika.

Modyfikatory talentów

  • Wydajny – Zmniejszono premię do zestawu pancerza ze specjalizacji z 100% na 50%;
  • Elastyczny – Zmniejszono zwiększoną premię do obrażeń broni z 35% na 25%;
  • Przednia Straż – Zmniejszono czas trwania efektu niewrażliwości na tarczy z 5s na 2s.

Modyfikatory specjalizacji

  • Firewall – Zmniejszono siłę regeneracji zestawu pancerza o -50%: z 200% na 150%.

ZMIANY W UMIEJĘTNOŚCIACH w The Division 2

Interfejs

  • Ul Żądło, Wieżyczkę Artyleria oraz Wybuchowe miny poszukujące pokazują teraz efekt krwawienia i czas trwania

Mina poszukująca

  • Poprawiono celność Min poszukujących – grupa

Ul

  • Zmniejszono bazowe obrażenia Ul Żądło o -20%
  • Zwiększono bonusowe obrażenia Ula Żądło na poziom umiejętności z +10% na +20%
  • Ul Odnowiciel – zyskuje +5% do prędkości lotu mikrodronów naprawczych na każdy poziom umiejętności

Wyrzutnia chemiczna

  • Zmniejszono premię do czasu działania Piany do walki z tłumem na poziom umiejętności z +20% na +10%
  • Wzmacniacz – Zaktualizowano interfejs użytkownika, by wyjaśnić, że początkowe leczenie dotyczy tylko sojuszników, a nie użytkownika umiejętności. Funkcjonalność pozostała bez zmian.

Ćma

  • Zmniejszono premię do czasu trwania efekty Ćmy Oślepiacza z +20% na +10% na każdy poziom umiejętności;
  • Bazowy czas trwania oślepienia został skrócony z 6 na 5 sekund

Impuls

  • Wydłużono czas odnowienia Impulsu Banshee z 20 na 30 sekund;
  • Skrócono czas trwania statusu oszołomienia Impulsu Banshee z 5 na 4 sekundy
  • Skrócono podstawowy czas trwania Zakłócenia z Impulsu Zagłuszacz z 4 na 3 sekundy

Pułapka

  • Skrócono podstawowy czas trwania pułapki porażającej z 5 na 3 sek (czas trwania w PvP pozostaje bez zmian);
  • Zwiększono promień pułapki porażającej z 2m na 2,5m;
  • Czas odnowienia ulega skróceniu o czas aktywności pułapki.
ŹRÓDŁOForum
Poprzedni artykułNew World – Amazon zapowiada beta testy do swojego MMO
Następny artykułIcarus – nowy kosmiczny survival od twórcy DayZ, który raczej się nie przyjmie