Usunięcie ponad 1000 błędów i wiele poprawek w jakości rozgrywki przyniesie poniedziałkowa aktualizacja do New World. W ostatni dzień lutego – by nadal zdążyć w lutym, ale dodać tak wiele poprawek jak się uda.

Ponad sto wprowadzanych poprawek zostało uznanych przez developerów za znaczne i mają bezpośredni wpływ na ulepszenie płynności walki. W trybie PvP Napad na Posterunek znacznie ulepszono nagrody, a to ostatni boss w ekspedycji Użyteczność Łazarza stanie się trudniejszy.

Poniżej zamieszczam listę najważniejszych zmian i poprawek.

OGÓLNE

  • Wprowadzono nowy system fizyki zderzeń w walce gracz kontra SI, który znacznie zmniejsza zakres odbić podczas zderzeń z postaciami
    • Dotyczy to wszystkich przeciwników dwunożnych.
  • Naprawiono błędy związane z niektórymi przeciwnikami (zbyt szybka regeneracja wytrzymałości, brak efektów statusu, niemożliwość atakowania graczy na przez Syrenę na arenie, ulepszono animacje powalania na ziemię)

WALKA

Zmiana broni

  • Teraz można zmienić broń podczas reakcji na trafienia, uników, poruszania się w terenie i podczas używania przedmiotów użytkowych (prócz powłok);
  • Zmiana broni i ataki mogą być teraz dodawane jednocześnie do kolejki działań
    • Działania nadal są buforowe i mają czas anulowania. Ta zmiana ułatwia ich używanie i sprawia, że są bardziej niezawodne.

Uniki i blokowanie

  • Skrócono czas regeneracji wszystkich uników. Zmiana ruchu po uniku powinna być teraz płynniejsza dla wszystkich graczy.
  • Podczas przeprowadzania ataków lekkich bronią białą, blok i unik mają teraz priorytet nad następnym lekkim atakiem w kolejce.

Inne

  • Skupienie – zmieniono premię za 300 skupienia: regeneracja many jest teraz wyzwalana, gdy poziom many osoby używającej umiejętności spada do 15 lub mniej.

Bronie

  • Naprawiono wiele błędów związanych z umiejętnościami
  • Zbalansowano wiele umiejętności – niektóre bronie mają przerobione drzewka umiejętności
  • Naprawiono działanie wielu profitów, wliczając te z obrażeniami łańcuchowymi, które przenikały przez przeszkody
  • Rękawica próżni jest obecnie nieco zbyt skuteczna w namierzaniu i zabijaniu celów, które regenerują się po Paraliżującym Krzyku. Dlatego też zwiększono czas odnowienia Paraliżującego Krzyku, aby ograniczyć częstotliwość tej zabójczej kombinacji i obniżyć obrażenia zadawane przez Kulę Rozkładu, aby zabijanie mocniejszych celów było trudniejsze.
  • Rapier jest obecnie zbyt skuteczny podczas ucieczek. W związku z tym wydłużono czas odnowienia umiejętności z Drzewa Chwały.

Napad na posterunek

  • Przerobiono system wyników
  • Zwiększono poziom zdrowia Skażonego kapłana o 10%
  • Zmniejszono obrażenia zadawane przez Skażonego brutala o 10%
  • Przyzwane niedźwiedzie i Przyzwane duchy mają teraz 150% premii do Uszkodzeń oblężniczych
  • Zmodyfikowano nagrody przyznawane za Napad na Posterunek
    • Za zaliczanie pojedynków w Napadzie na posterunek można zdobyć teraz odłamki Umbralu. Zwycięska drużyna otrzymuje 100 odłamków, a przegrywająca 50.
    • Ukończenie Napadu na Posterunek nagradza teraz żetonami frakcyjnymi
    • Skrzynki z Napadu na Posterunek zapewniają teraz nagrodę w postaci broni i 2 elementów pancerza. Czwarty przedmiot może być elementem biżuterii.
    • Znacząco zwiększono prawdopodobieństwo, że nagrody  zwiększą biegłość gracza
    • Wyposażenie podczas Napadu na posterunek pochodzi teraz ze stałej listy profitów, które są bardziej odpowiednie do walki w trybie PvP.

EKONOMIA, POSTĘP

Rzemiosło, postęp

  • Arkana, Płatnerstwo, Inżynieria, Wyposażanie wnętrz, Jubilerstwo i Płatnerstwo wymagają teraz 10% mniej punktów doświadczenia
  • Wyposażenie wytapiacza metalu ma szansę wypaść ze skrzynki za smykałkę z wytapiania
  • Lepki Azoth wypada teraz ze skrzynek za smykałkę z płatnerstwa
  • Zmniejszono krzywą punktów doświadczenia potrzebnych do zdobywania poziomów z rybołówstwie o 38%
  • Zwiększono krzywą punktów doświadczenia potrzebną do levelowania smykałki Gotowanie o 30%
  • Zmniejszono ilość potrzebnego potężnego pyłu z klejnotów do wytwarzania kul strojących do Mutacji z 10 na 5

Inne

  • Utworzono czat dla kanału handlowego
  • Kule strojące do Mutacji mogą być kupione od handlarza frakcyjnego co 3 dni
  • Misje poziomu 60 z Cuchnącej Wodzie i Strzaskanej Górze nagradzają teraz gipsowymi kulami

Biegłość

  • Zwiększono prawdopodobieństwo wzrostu poziomu biegłości ze skrzynek z dużego wyłomu skażenia
  • Usunięto minimalny czas otrzymywania z topazowego gipsu
  • Skrócono czas otrzymywania czarnego gipsu z 10 do 5 min
  • Skrócono czas otrzymywania fioletowego gipsu z 10 do 5 min
  • Dodano gipsową kulę do handlarza frakcyjnego, którą można kupić codziennie za 7000 żetonów
  • Zwiększono ilość odłamków Umbralu z gipsowych odlewów z 3-200 na 100-400
  • Zwiększono ilość odłamków Umbralu z rzemiosła z 1-85 na 25-100
  • Pierwszy łup z bossa ekspedycji gwarantuje zdobycie biegłości

Podatki

Wraz z tą aktualizacją znacznie obniżona zostanie wysokość podatków, zwiększając przy tym dochody osiągane bezpośrednio z podatków od nieruchomości

  • Zmniejszono minimalny próg podatku od nieruchomości z 5% do 0,1%
  • Zmniejszono maksymalny próg podatku od nieruchomości z 10% z 1%
  • Firma kontrolująca otrzymuje pięciokrotność monet generowanych z regionalnych podatków od nieruchomości

Podróże

Koszt szybkich podróży w Azocie był od dawna problemem dla graczy próbujących wykonywać zadania lub po prostu odkrywać dzikie tereny Aeternum. Aby ułatwić nieco podróżowanie, ograniczono koszt szybkich podróży oraz czas odnowienia i powrotu do ostatniej gospody:

  • Cena bazowa szybkiego podróżowania z miast i kaplic to teraz 20 sztuk Azothu
  • Usunięto dalsze modyfikacje kosztów dotyczących dystansu lub wagi
  • Zmniejszono domyślny czas powrotu do gospody z 1 godziny do 30 minut
  • Zmniejszono koszt resetowania szybkich podróży dla domów z 50 do 20 sztuk Azothu

Powyżej tylko najważniejsze zmiany i poprawki. Pełną listę znajdziecie na oficjalnej stronie New World.

To nie koniec naprawiania błędów i wprowadzania zmian balansujących rozgrywkę. Kolejnych podobnych aktualizacji, skoncentrowanych na poprawkach możemy spodziewać się w kolejnych miesiącach. W marcu natomiast można spodziewać nowości, w tym nowej broni: garłacza.

ŹRÓDŁOStrona oficjalna
Poprzedni artykułSzykujcie się: nadciąga Conan Chop-Chop
Następny artykułSwords of Legends Online z multum nowości i zmianą na F2P