Wiem, wiem, to już staje się nudne, ale co zrobić skoro tak naprawdę o niczym innym nie mówi się ostatnio w Planetside 2?

NV scopeObrazek powyżej przedstawia celownik NV zamontowany na mojej Pandorze. Dlaczego go tutaj pokazuje? Otóż okazuje się, że być może już niedługo widok z kamery służącej do celowania pociskiem wystrzelonym z wyrzutni  Phoenix może być podobny. Zgodnie ze słowami Higbiego, developerzy myślą nie tylko o zwiększeniu wartośi zadawanych uszkodzeń przeciwko samolotom, ale również by celowanie tymi pociskami w piechotę było znacznie trudniejsze. Coś podobnego do celownika NV zostanie zaimplementowane do Phoenixa, z tym że podświetlone będą pojazdy i samoloty, a piechota będzie praktycznie niewidoczna z dalekiego dystansu.

Poza tym developerzy pracują nad tym aby naprawić bug z renderowaniem (widocznością) pocisku wystrzelonego z Phoenixa, tak by był on widoczny i istniała możliwość jego zestrzelenia.

Jeśli chodzi o wyrzutnie TR, Striker, która jak na razie jest chyba najbardziej udaną wyrzutnia z trzech wprowadzonych do gry, to developerzy także tutaj dokonają najprawdopodobniej niewielkich zmian. Chodzi głównie o czas namierzania. Jeszcze nie wiadomo jak konkretnie i czy w ogóle czas namierzania będzie zmieniony, ale wiadomo, że developerzy testują różne możliwości.

VS22 LancerNo i Lancer, nowa wyrzutnia frakcji Vanu doczeka się chyba największych zmian. Zredukowany czas ładowania, zmniejszony spadek wartości zadawanych obrażeń na długim dystansie oraz możliwość przytrzymania naładowanego pocisku przez kilka sekund po naładowaniu.

W prezentacji wyrzutni jaką Higby zrobił dla graczy Planetside 2 przed wprowadzeniem tych broni do gry, była pokazana możliwość rozpoczęcia ładowania pocisku przed wycelowaniem. Niestety, ale ta zdolność powodowała sporo błędów z ładowaniem pocisku dlatego na razie została ona usunięta z gry. Jak tylko developerzy naprawią ten sposób ładowania pocisku to zostanie to ponownie wprowadzone.

Zgodnie ze słowami Higbiego, developerzy rozważają także możliwość uwarunkowania prędkości wiązki wystrzelonej z Lancera od jej naładowania. Chodzi tu przykładowo o to, że naładowanie wiązki na 1 poziom spowoduje bardzo szybkie dotarcie do celu, podczas gdy na 3 poziomie wiązka będzie mocniej uderzała ale docierała odrobinę wolniej do celu.

Mam nadzieje, że jutro usłyszymy już jakieś inne wiadomości związane z Planetside 2, jak chociażby info o obiecywanym serwerze testowym, bo pisanie tylko o wyrzutniach zaczyna być już… dołujace 😉

Poprzedni artykuł[PS2] Zmiany w wyrzutniach ESRL
Następny artykuł[EQ2] Mini – Hotfix
6 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
BlackJDragon

Co im w widoku z Phoenixa nie pasuje?

BlackJDragon

Pojazd ciężko jednym Phoenixem zniszczyć, to trzeba wybierać prostsze cele 😀

Joszko999

najlepsze jest to ze Tr ma chyba najbardziej udana wyrzutnie, vanu tez ma niezla ale to NC caly czas probuja oslabic 😀

BAronQ

TR nie jest taki fajny może gdyby dali opcje strzelania z biodra i trzymania celu na laserze a nerf dla NC to słuszna sprawa zwłaszcza że nie trzeba za dużo by zabić piechotę martwi mnie tylko up do obrażeń przeciw samolotą 🙂