David Carey, producent PlanetSide 2, zamieścił na forum list w którym opisuje funkcjonowanie Player Studio w grze oraz nadchodzące zmiany. Oto jego najważniejsze fragmenty:
Wiszę wam aktualizację na temat funkcjonowania Player Studio w PlanetSide 2, więc oto i ona.
Rozumiemy, że aktualny czas realizacji od momentu przesłania plików do wprowadzenia przedmiotu do gry jest nie do przyjęcia i aktywnie pracujemy nad poprawą. […]
Tramell zrobił wspaniała pracę nad usprawnieniem procesu od strony artystycznej – jest na bieżąco z tym etapem, a jego czas realizacji oraz pozostałych artystów z pewnością będzie jeszcze lepszy kiedy dostana lepsze narzędzia. Wprowadziliśmy właśnie nowe narzędzia do naszego systemy Player Studio, więc można rozpocząć testowanie. PlanetSide 2 jest sztandarową grą SOE testującą te narzędzia, które zostaną wprowadzone zostaną także w przyszłości do innych gier opartych na silniku ForgeLight.
Obszarem, który musimy poprawić jest czas jaki zajmuje projektantom wprowadzenie nowych aktywów do gry oraz do sklepu. Jesteśmy w trakcie relokacji zasobów (fantazyjne określenie przekierowania kolejnego projektanta do zespołu). Oczywiście nie chcemy tego jako rozwiązania długoterminowego, ponieważ większość wprowadzanych danych jest zbędna i może byc bardziej efektywnie obsługiwana. Więc kolejnym etapem jest poprawienie narzędzi dla zespołu projektowego. Częścią tego planu jest uzyskanie danych w łatwiejszej formie, która jest łatwo śledzona, więc szukamy rozwiązań u firm, które maja programy specjalnie zaprojektowane do śledzenia zewnętrznie produkowanych aktywów. […]
Celem jest aby połączenie tych wszystkich zmian pozwoli nam wprowadzić aktywa z Player Studio do gry o wiele szybciej.
Niestety, Polska nadal nie jest krajem, z którego gracze (artyści) mogą sprzedawać swoje projekty poprzez Player Studio. Z moich wielokrotnych zapytań kierowanych do SOE wynika iż nie ma zainteresowania ludzi z Polski tym instrumentem. Jestem chyba jedyna osobą, która regularnie dopytuje się kiedy Polska dołączy do grona krajów, skąd fani mogą sprzedawać swoja twórczość poprzez Player Studio.
Jeśli więc chcielibyście kiedyś w przyszłości mieć takową możliwość to musicie zacząć się o nią dopytywać na oficjalnych forach SOE oraz na forum Player Studio.
A już niedługo w grze zobaczymy rzeczy z Player Studio z nowych kategorii obejmujących między innymi: bronie wręcz (noże?), celowniki, wieżyczki dla czołgów i wiele innych rzeczy.
ZROBMY NORMALNY HELM DLA TR !!!
kask jak na skuterze 🙂
Można by pomyśleć nad jakąś bronią do walki wręcz np. dla infiltratora miecz ninja czy coś w tym stylu 🙂
> A już niedługo w grze zobaczymy rzeczy z Player Studio z nowych kategorii obejmujących między innymi: bronie wręcz (noże?), celowniki, wieżyczki dla czołgów i wiele innych rzeczy.
JEST!!! KASTET DLA HA NC 😀