We wtorek miała miejsce Wielka Majowa Aktualizacja, która doczekała się już Hotfixa, a nawet fix Hotfixa – bo nie wiem jak to nawać 😉
Z racji tego, że wtorkowa aktualizacja okazała się lekkim niewypałem, który wkurzył dużą część graczy PlanetSide 2, devsi postanowili odciągnąć uwagę fanów od tego problemu. Pewnie dlatego kolejnego dnia na oficjalnym forum gry pojawiły się dwa nowe wpisy: karabin przeciwko jednostkom MAX oraz przyrząd powstrzymujący odradzanie w bazie.
- Wielkokalibrowy karabin wyborowy (anit-material rifle), czyli karabin powtarzalny (bolt action), który będzie w stanie zadawać obrażenia lekkim pojazdom oraz innym urządzeniom technicznym, ale przede wszystkim będzie to broń przeciwko jednostkom MAX.
- Inhibitor odrodzenia dla Sunderera (Sunderer Deployment Inhibitor – SDI), którego głównym zadaniem będzie powstrzymanie odradzania w danej bazie osób z frakcji broniącej bazę, które przybywają na pomoc spoza regionu gdzie znajduje się ta baza (tzw. zerg redeploy).
No cóż, mam nadzieję, że oba pomysły przypadną Wam do gustu 🙂
przypadły mi do gustu tak jak drony dla infiltratora. Do dzisiaj go używam tak często jak wtedy gdy się pojawił po raz pierwszy
A i jak faza 2 resourców… i faza 3 OMGF
i kolos… i batlle island
i bastion
W skrócie.
Pomysły dobre.
Sposób działania też.
Implementowanie do gry co najmniej beznadziejne.
BASZCZYN
Najgorsze jest to, że oni mają już gotowe modele do wprowadzenia tych rzeczy ale nie wiedzą jak się za to zabrać. Ale tak na prawdę nie rozumiem (nie jestem programistą) co jest trudnego w skopiowaniu pewnego pojazdu i zmianie jego statystyk (np. frakcyjny harraser – tr: większa prędkość, mniejszy pancerz; NC: wolniejszy, większy pancerz; VS: szybszy magrider, mniejszy pancerz).
No właśnie nie do końca to jest kopiowanie, tutaj wchodzi duża interakcja między wieloma elementami, a patrząc na to, jak się psuje gra z każdym update, to raczej nie mają czytelnego kodu i cierpią przez to cały czas.
To całe sdi to jakieś nieporozumienie. Widzę, że nie bardzo w DBG kumają o co chodzi. Problem z barakami jest taki, że nie da się ich zniszczyć w przeciwieństwie do sundka.
Ja nie rozumiem, po co to wprowadzają, skoro już to jest w grze 😀
Czyli wielki powrót ghostcapów
Ten Inhibitor powinni nazwać Ghostcapsensor HEHE
Można by ustalić limit dorespień, dla obu frakcji, np. do 12 graczy na danej placówce, i jeżeli druga frakcja osiągnie również taką liczbę na danej placówce, to limit się zwiększy do 24, itd.
Myślę że poprawiło by to problem z zergami