Dzisiaj na blogu mamy ewidentnie dzień poświęcony strzelankom – mam nadzieję, że to wytrzymacie 🙂
Kilka dni temu Boss Key Production, twórca nowego FPS online LawBreakers, który to wydawany będzie przez NEXON, opublikował pierwszy dziennik developerski związany z tworzeniem tej gry.
Dzięki temu dziennikowi, możemy dowiedzieć się w jaki sposób tworzona była pierwsza mapa – Grandview, którą to fani mogli zobaczyć w prezentowanych wcześniej zwiastunach tej gry. Z racji tego, że LawBreakers nie będzie mieć trybu singleplayer, developerzy musieli się upewnić, iż mapy te będą wręcz perfekcyjnie zaprojektowane, szczególnie jeśli chodzi o przepływ walki, jak i o widoczność przeciwników. Wszystko, co zostało umieszczone na mapie musi mieć sens, i dlatego też od momentu pierwszych szkiców koncepcyjnych, aż do pokazu na PAX, mapa Grandview przeszła wiele zmian, które powinny zadowolić nawet najwybredniejszych graczy.
A co Wy myślicie o LawBreakers?
Niestety ale ten tytuł musi jeszcze udowodnić, że ma coś co go wyróżnia z tłumu. Na razie nie czuje mięty bo mamy paladins, overwatch. Wszystko wydaje się takie… „chcemy stworzyć nowy gatunek MOBA ponieważ Smite się jakoś przyjął i musimy odciągnąć graczy od tego LoLa bo to duże pieniądze”.
No nie udało im się skopiować LoLa to próbujemy zrobić coś ~innego
W każdym bądź razie ten tytuł może być za późno by coś znaczyć. Nie wiem czy fakt iż ta gra jest tworzona przez GoWowskich mistrzów coś pomoże
Zapomniałeś też, że dyrektorem artystycznym tej gry jest dobrze nam znany z PlanetSide 2 Tramell Isaac 🙂
hmmm, zobaczymy. Na razie… nie zachwycają jeszcze.
Jak na MMO to ta mapa zdecydowanie za mala :O