W czasie trwającej konferencji GDC 2016, Cliff Bleszinski ogłosił, że jego najnowsza strzelanka – LawBreakers, nie będzie darmowa.
LawBreakers to nowa sieciowa strzelanka drużynowa, tworzona na silniku Unreal 4 przez studio Boss Key Production w którym dyrektorem artystycznym jest znany graczom PlanetSide 2 Tramell „T-Ray” Isaac.
LawBreakers dostępne będzie na platformie Steam jeszcze latem 2016. Do dyspozycji graczy będzie mnóstwo bohaterów z unikalnymi zdolnościami począwszy od Cronosa, który w celi śmierci przeżył porażenie prądem, aż do Axel, agenta federalnego, który walczy o sprawiedliwość. Dodatkowo rozgrywka odbywać się będzie na wielu poziomach, gdyż na dostępnych mapach znajdować się będzie wiele różnych efektów grawitacyjnych, które będą mogli wykorzystywać gracze.
Dodatkowo ekipa Lawbreakers ujawniła wymagania sprzętowe dla tego tytułu:
- Minimum:
- OS: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (tylko wersje 64-bit)
- Procesor: Intel Core 2 Duo E6600
- Pamięć: 4 GB RAM
- Grafika: Nvidia 460 (1GB)
- DirectX: wersja 11
- Miejsce na dysku: 12 GB
- Uwagi: Specyfikacja minimalna bazuje na wersji pre-alpha i może ulec zmianie.
- Polecane:
- OS: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit)
- Procesor: Intel Core i7 -4790
- Pamięć: 16 GB RAM
- Grafika: Nvidia GTX 970
- DirectX: wersja 11
- Miejsce na dysku: 12 GB
- Uwagi: Rekomendowana specyfikacja zoptymalizowana została dla 90FPS. Z kartą taką jak Nvidia GTX 980 Ti gra powinna obsługiwać monitory 144hz. Gra wspiera DX12.
Odnoszę wrażenie , że ostatnio produkuje się jedynie shootery i survivale.