Nieco ucichło w ostatnim czasie jeśli chodzi o Miscreated – normalna kolej rzeczy po zeszłorocznej, nieco przyspieszonej premierze tej gry. To jednak nie znaczy, że nic się nie działo.
W ostatnich kilku miesiącach, studio Entrada Interactive wprowadziła do gry między innymi znacznie ulepszony system budowania, pozwalający na przyciąganie obiektów. Prócz tego dodano zrzuty powietrzne, piece hutnicze, kominki, łóżka, mosty zwodzone, wieże strażnicze, strzały wybuchowe oraz ulepszono funkcje klanowe.
To jednak pikuś, w stosunku do planów Entrady na przyszły miesiąc.
Jak to w grudniu bywa, do Miscreated zawita wydarzenie związane z nadchodzącymi świętami. Gracze będą mogli natknąć się na bałwany oraz poukrywane w świecie prezenty – wliczając w to ciała biednych mutantów – w których to znajdziecie multum świątecznych przedmiotów.
Gdyby jednak jakimś cudem śnieg i bałwany, nie należały do Waszych świątecznych klimatów, to co powiecie na… pustynię?
Od kilku miesięcy studio Entrada Interactive pracuje nad nową mapą – Canyonlands, która udostępniona zostanie na osobnych serwerach. Mapa ta jest znacznie mniejsza niż dotychczasowa wyspa Orca, a co za tym idzie nie tylko częściej będzie można spotkać innych graczy, ale i zagęszczenie przeciwników AI będzie znacznie większe.
Mniej chodzenia, więcej interakcji – oto hasło przewodnie developerów tworzących tę mapę.
Trzeba powiedzieć, że przynajmniej na zdjęciach, Canyonlands wygląda naprawdę ciekawie. A co Wy sądzicie o pustynnej mapie w Miscreated?