Nadeszła wyczekiwana przez wielu graczy The Division 2 chwila: dzień wprowadzenia aktualizacji TU11 i początek Sezonu 3. W końcu skończą się narzekania, że nie ma co robić w tej grze… przynajmniej na 2-3 dni 🙂

Od dzisiaj gracze mają dostęp do kilku ciekawych nowości: nowy tryb PvE The Summit, biblioteki wyglądu przedmiotów (transmog) oraz nowych elementów wyposażenia obejmujących egzotyki i zestawy.

SEZON 3 W THE DIVISION 3

Nowy Sezon – Ukryty Plan – rozpoczyna się już dzisiaj! Wraz z nim otrzymamy nową obławę, nowe ligi, nowe wydarzenie globalne oraz wizerunkowe, a także liczne nagrody do zdobycia.

W nowej obławie gracze stawią czoła pięciu zbuntowanym agentom, a celem priorytetowym jest poszukiwany od dawna przez Division, niezwykle niebezpieczny Bardon Schaeffer – lider jednostki BTSU Czarnych Kłów. Pokonanie Scheffera zapewni graczom dostęp do nowej umiejętności: pułapki odłamkowej.

Prócz tego w Sezonie 3 spodziewać się możecie:

  • Nowego globalne wydarzenia: Ujawnione SHD;
  • Nowego wydarzenia wizerunkowego: Ostatnie deska ratunku;
  • Nowych lig: Shade, Wraith, Dusk oraz Belfry;
  • Nowych nagród:
    • 2 nowe egzotyki
    • 1 nowy zestaw wyposażenia
    • 2 nowe bronie nazwane
    • 2 nowe nazwane elementy wyposażenia
    • 1 nową markę

NOWY TRYB PVE W THE DIVISION 2: THE SUMMIT

Aktualizacja TU11 udostępni za darmo wszystkim posiadaczom rozszerzenia Władcy Nowego Jorku nowy tryb PvE: The Summit.

W nowym trybie, Agenci udadzą się do 100-pietrowego wieżowca zajętego przez złowrogie frakcje, gdzie będą musieli odbijać kolejne piętra. Poziom trudności powoli wzrasta, a dodatkowo na każdym piętrze do wykonania będą pewne zadania. Jak zwykle, do zdobycia będą wyjątkowe nagrody.

Tryb ten został zaprojektowany, by być bardzo powtarzalnym trybem z losowymi przeciwnikami i zadaniami, a także ma stanowić wyzwanie dla wszystkich graczy: zarówno tych nowych, jak i tych najbardziej doświadczonych. Co dziesięć pięter znajdować się będzie punkt kontrolny, dzięki czemu gracze mogą zapisać swój postęp, a także rozpocząć kolejną przygodę od miejsca gdzie skończyli.

Bazując na opiniach graczy testujących ten tryb w ostatnich tygodniach, ekipa The Division 2 postanowiła wprowadzić jedną istotną zmianę: osoby pragnące zmierzyć się  z trudniejszymi przeciwnikami, będą mogły od razu po udostępnieniu tego trybu, rozpocząć swoją przygodę w wieżowcu od piętra 51!

Szczegółowe informacje na temat trybu The Summit znajdziecie w tym miejscu.

NOWA FUNKCJA W THE DIVISION 2: BIBLIOTEKA WIZERUNKOWA

Bibliotekę wizerunkowa, czyli popularny system transmog znany z innych gier, skierowany jest głównie do osób, które dbają o wygląd swoich postaci i – podobnie jak biblioteka rekalibracji – zaprojektowany został z myślą o całym koncie.

W momencie wprowadzenia TU11, do nowej biblioteki automatycznie dodany zostanie wygląd wszystkich elementów wyposażenia (prócz broni i egzotyków) znajdujących się w ekwipunku postaci oraz w skrytce.

W przypadku posiadania kilku postaci, trzeba będzie się na nie zalogować, by zaktualizować nową bibliotekę.

Więcej informacji na temat tego systemu znajdziecie w tym miejscu.

NOWE PRZEDMIOTY W THE DIVISION 2

Egzotyczna klata: Ridgeway’s Pride

  • Do zdobycia za quest w The Summit, potem trzeba ją wytworzyć;
  • Talent: Zadawanie obrażeń najbliższym przeciwnikom nakłada na nich krwawienie. Efekt ten naprawia pancerz od 1-25% w zależności od ilości krwawiących przeciwników (2 = 4%, 5 = 25%)

Egzotyczne SMG: The Backfire

  • Do zdobycia za poziom w Sezonie 3, potem trafi do ogólnego łupu;
  • Talent: Zadanie obrażeń zwiększa krytyczne obrażenia o 1% na 10 sekund, aż do 200 razy. Podczas przeładowywania, gracz otrzymuje efekt krwawienia na 10 sekund.

Egzotyczny plecak: Memento

  • Zamiast atrybutów dodatkowych będzie mieć 3 różne atrybuty kluczowe: czerwony, niebieski i żółty;
  • Przeciwnicy upuszczają specjalny trofeum, który po podniesieniu zapewnia zarówno krótko- jak i długoterminowe wzmocnienia:
    • +5% obrażeń od broni za każdy czerwone trofeum;
    • +10% do pancerza za każdy niebieskie trofeum;
    • + 5% do efektywności umiejętności za każdy żółte trofeum;
    • Za każde podniesione trofeum gracz otrzymuje dodatkowo na 300 sekund +1% do obrażeń od broni, +1% do efektywności umiejętności, +0,1% do regeneracji pancerza.

Nowy zestaw wyposażenia: Hunter’s Fury

  • 2 szt: zwiększa obrażenia od SMG i strzelb
  • 3 szt: regeneruje pancerz oraz życie po zabiciu przeciwnika
  • 4 szt: najbliżej znajdujący się przeciwnicy otrzymują 20% więcej obrażeń od broni, zabicie ich oszołomi innych przeciwników.

Nowa marka: Belstone

  • +1% do regeneracji pancerza
  • +10% do pancerza po zabiciu przeciwnika
  • +20% do otrzymywanych naprawy

Nowe bronie

  • Strzelba SIX12
  • Pistolet KARD-45

Nowe przedmioty nazwane

  • Strzelba SIX12: The Mop
    • +10% do pancerza po zabiciu przeciwnika;
  • Pistolet KARD: TDI „Kard” Custom
    • +1 do poziomu umiejętności
  • Klata Belstone: Everyday Carrier
  • Plecak Belstone: Liquid Engineer

NOWY ATRYBUT W THE DIVISION 2: EFEKTYWNOŚĆ UMIEJĘTNOŚCI

Podobnie do panowania nad bronią, efektywność umiejętności to nowy atrybut, który wpływa na wiele statystyk związanych z umiejętnościami.

+1% efektywności zapewnia:

  • +1% do obrażeń od umiejętności
  • +1% do przyspieszenia od umiejętności
  • +1% do czasu trwania umiejętności
  • +1% do punktów życia umiejętności
  • +1% do umiejętności naprawy
  • +1% do efektów statusu

NOWE DYREKTYWY W THE DIVISION 2

  • Fragile Armor – zastępuje Hard to Earn.
    • Zniszczenie pancerza powodują nałożenie na agenta statusu „zepsuty” – maksymalnie do 4x. Każdy status zmniejsza maksymalny pancerz agenta o 20%. Użycie zestawu do naprawy pancerza usuwa jeden status.
  • Scavenged Skills – Zastępuje Cool Skills.
    • Czas odnowienia umiejętności nie postępuje samoczynnie. Agenci muszą zbierać części umiejętności jako łup z przeciwników i uszkodzonych słabych punktów. Każda zebrana część skraca czas odnowienia.

INNE

Uniwersalne modyfikacje

  • Miejsca na modyfikacje na plecakach, klatach i maskach są teraz uniwersalne i nie powiązane z konkretnym typem modyfikacji;
  • Nie można już rekalibrować gniazd modyfikacji.

Więcej informacji na temat uniwersalnych modyfikacji znajdziecie w tym miejscu.

„Tęczowy Łup”

  • Zmniejszono ilość otrzymywanych tęczowych łupów
    • Pierwszy atrybut nie-kluczowy ma większą szansę być w tym samym kolorze co atrybut kluczowy.

Zawartość z Sezonu 2

  • Zaktualizowano zasobniki Legendarne o bronie, zestawy i przedmioty nazwane z Sezonu 2;
  • Dodano schematy z Sezonu 2 do ogólnej puli schematów;
  • Usunięto wymagania dotyczące egzotyków z Sezonu 2;
  • Dodano Modliszkę i Nikczemną do ogólnej puli łupów.

I jak zwykle naprawiono wiele błędów…

Jak zwykle, dajcie znać co sądzicie o wprowadzanych nowościach i zmianach – jestem ciekawa Waszych opinii 😀

Poprzedni artykułProducent Conan Exiles o planach na przyszłość, zmianach w leczeniu
Następny artykułNo Man’s Sky wraca do korzeni: nowe planety, więcej kolorów i… wielkie czerwie