Nadeszła wyczekiwana przez wielu graczy The Division 2 chwila: dzień wprowadzenia aktualizacji TU11 i początek Sezonu 3. W końcu skończą się narzekania, że nie ma co robić w tej grze… przynajmniej na 2-3 dni 🙂
Od dzisiaj gracze mają dostęp do kilku ciekawych nowości: nowy tryb PvE The Summit, biblioteki wyglądu przedmiotów (transmog) oraz nowych elementów wyposażenia obejmujących egzotyki i zestawy.
SEZON 3 W THE DIVISION 3
Nowy Sezon – Ukryty Plan – rozpoczyna się już dzisiaj! Wraz z nim otrzymamy nową obławę, nowe ligi, nowe wydarzenie globalne oraz wizerunkowe, a także liczne nagrody do zdobycia.
W nowej obławie gracze stawią czoła pięciu zbuntowanym agentom, a celem priorytetowym jest poszukiwany od dawna przez Division, niezwykle niebezpieczny Bardon Schaeffer – lider jednostki BTSU Czarnych Kłów. Pokonanie Scheffera zapewni graczom dostęp do nowej umiejętności: pułapki odłamkowej.
Prócz tego w Sezonie 3 spodziewać się możecie:
- Nowego globalne wydarzenia: Ujawnione SHD;
- Nowego wydarzenia wizerunkowego: Ostatnie deska ratunku;
- Nowych lig: Shade, Wraith, Dusk oraz Belfry;
- Nowych nagród:
- 2 nowe egzotyki
- 1 nowy zestaw wyposażenia
- 2 nowe bronie nazwane
- 2 nowe nazwane elementy wyposażenia
- 1 nową markę
NOWY TRYB PVE W THE DIVISION 2: THE SUMMIT
Aktualizacja TU11 udostępni za darmo wszystkim posiadaczom rozszerzenia Władcy Nowego Jorku nowy tryb PvE: The Summit.
W nowym trybie, Agenci udadzą się do 100-pietrowego wieżowca zajętego przez złowrogie frakcje, gdzie będą musieli odbijać kolejne piętra. Poziom trudności powoli wzrasta, a dodatkowo na każdym piętrze do wykonania będą pewne zadania. Jak zwykle, do zdobycia będą wyjątkowe nagrody.
Tryb ten został zaprojektowany, by być bardzo powtarzalnym trybem z losowymi przeciwnikami i zadaniami, a także ma stanowić wyzwanie dla wszystkich graczy: zarówno tych nowych, jak i tych najbardziej doświadczonych. Co dziesięć pięter znajdować się będzie punkt kontrolny, dzięki czemu gracze mogą zapisać swój postęp, a także rozpocząć kolejną przygodę od miejsca gdzie skończyli.
Bazując na opiniach graczy testujących ten tryb w ostatnich tygodniach, ekipa The Division 2 postanowiła wprowadzić jedną istotną zmianę: osoby pragnące zmierzyć się z trudniejszymi przeciwnikami, będą mogły od razu po udostępnieniu tego trybu, rozpocząć swoją przygodę w wieżowcu od piętra 51!
Szczegółowe informacje na temat trybu The Summit znajdziecie w tym miejscu.
NOWA FUNKCJA W THE DIVISION 2: BIBLIOTEKA WIZERUNKOWA
Bibliotekę wizerunkowa, czyli popularny system transmog znany z innych gier, skierowany jest głównie do osób, które dbają o wygląd swoich postaci i – podobnie jak biblioteka rekalibracji – zaprojektowany został z myślą o całym koncie.
W momencie wprowadzenia TU11, do nowej biblioteki automatycznie dodany zostanie wygląd wszystkich elementów wyposażenia (prócz broni i egzotyków) znajdujących się w ekwipunku postaci oraz w skrytce.
W przypadku posiadania kilku postaci, trzeba będzie się na nie zalogować, by zaktualizować nową bibliotekę.
Więcej informacji na temat tego systemu znajdziecie w tym miejscu.
NOWE PRZEDMIOTY W THE DIVISION 2
Egzotyczna klata: Ridgeway’s Pride
- Do zdobycia za quest w The Summit, potem trzeba ją wytworzyć;
- Talent: Zadawanie obrażeń najbliższym przeciwnikom nakłada na nich krwawienie. Efekt ten naprawia pancerz od 1-25% w zależności od ilości krwawiących przeciwników (2 = 4%, 5 = 25%)
- Do zdobycia za poziom w Sezonie 3, potem trafi do ogólnego łupu;
- Talent: Zadanie obrażeń zwiększa krytyczne obrażenia o 1% na 10 sekund, aż do 200 razy. Podczas przeładowywania, gracz otrzymuje efekt krwawienia na 10 sekund.
- Zamiast atrybutów dodatkowych będzie mieć 3 różne atrybuty kluczowe: czerwony, niebieski i żółty;
- Przeciwnicy upuszczają specjalny trofeum, który po podniesieniu zapewnia zarówno krótko- jak i długoterminowe wzmocnienia:
- +5% obrażeń od broni za każdy czerwone trofeum;
- +10% do pancerza za każdy niebieskie trofeum;
- + 5% do efektywności umiejętności za każdy żółte trofeum;
- Za każde podniesione trofeum gracz otrzymuje dodatkowo na 300 sekund +1% do obrażeń od broni, +1% do efektywności umiejętności, +0,1% do regeneracji pancerza.
Nowy zestaw wyposażenia: Hunter’s Fury
- 2 szt: zwiększa obrażenia od SMG i strzelb
- 3 szt: regeneruje pancerz oraz życie po zabiciu przeciwnika
- 4 szt: najbliżej znajdujący się przeciwnicy otrzymują 20% więcej obrażeń od broni, zabicie ich oszołomi innych przeciwników.
Nowa marka: Belstone
- +1% do regeneracji pancerza
- +10% do pancerza po zabiciu przeciwnika
- +20% do otrzymywanych naprawy
Nowe bronie
- Strzelba SIX12
- Pistolet KARD-45
- Strzelba SIX12: The Mop
- +10% do pancerza po zabiciu przeciwnika;
- Pistolet KARD: TDI „Kard” Custom
- +1 do poziomu umiejętności
- Klata Belstone: Everyday Carrier
- Plecak Belstone: Liquid Engineer
NOWY ATRYBUT W THE DIVISION 2: EFEKTYWNOŚĆ UMIEJĘTNOŚCI
Podobnie do panowania nad bronią, efektywność umiejętności to nowy atrybut, który wpływa na wiele statystyk związanych z umiejętnościami.
+1% efektywności zapewnia:
- +1% do obrażeń od umiejętności
- +1% do przyspieszenia od umiejętności
- +1% do czasu trwania umiejętności
- +1% do punktów życia umiejętności
- +1% do umiejętności naprawy
- +1% do efektów statusu
NOWE DYREKTYWY W THE DIVISION 2
- Fragile Armor – zastępuje Hard to Earn.
- Zniszczenie pancerza powodują nałożenie na agenta statusu „zepsuty” – maksymalnie do 4x. Każdy status zmniejsza maksymalny pancerz agenta o 20%. Użycie zestawu do naprawy pancerza usuwa jeden status.
- Scavenged Skills – Zastępuje Cool Skills.
- Czas odnowienia umiejętności nie postępuje samoczynnie. Agenci muszą zbierać części umiejętności jako łup z przeciwników i uszkodzonych słabych punktów. Każda zebrana część skraca czas odnowienia.
INNE
Uniwersalne modyfikacje
- Miejsca na modyfikacje na plecakach, klatach i maskach są teraz uniwersalne i nie powiązane z konkretnym typem modyfikacji;
- Nie można już rekalibrować gniazd modyfikacji.
Więcej informacji na temat uniwersalnych modyfikacji znajdziecie w tym miejscu.
- Zmniejszono ilość otrzymywanych tęczowych łupów
- Pierwszy atrybut nie-kluczowy ma większą szansę być w tym samym kolorze co atrybut kluczowy.
Zawartość z Sezonu 2
- Zaktualizowano zasobniki Legendarne o bronie, zestawy i przedmioty nazwane z Sezonu 2;
- Dodano schematy z Sezonu 2 do ogólnej puli schematów;
- Usunięto wymagania dotyczące egzotyków z Sezonu 2;
- Dodano Modliszkę i Nikczemną do ogólnej puli łupów.
I jak zwykle naprawiono wiele błędów…
Jak zwykle, dajcie znać co sądzicie o wprowadzanych nowościach i zmianach – jestem ciekawa Waszych opinii 😀