Powoli zbliża się wrześniowa aktualizacja w The Division 2, a więc nie ma co się dziwić, że developerzy zaczynają przedstawiać nam planowane zmiany oraz nowości, które trafią do gry wraz z TU11.

W zeszłym tygodniu omówiono bibliotekę wyglądu przedmiotów, natomiast we wczorajszym State of the Game skupiono się na zmianach związanych z łupami – w szczególności z tzw. „tęczowymi statystykami” oraz uniwersalnymi modyfikacjami.

TĘCZOWE ŁUPY

„Tęczowe statystyki” to potoczne określenie oznaczające, iż na jednym przedmiocie znalazły się statystyki z trzech kategorii: żółtej, niebieskiej i czerwonej. I być może, że już niedługo, niedogodność ta zniknie z gry – a przynajmniej taką nadzieję mają developerzy.

Wraz z TU10 mieliśmy otrzymywać lepsze łupy z pokonywanych przeciwników, jednak czasami tak się nie dzieje. Developerzy zidentyfikowali kilka błędów – między innymi z punktami kontrolnymi na poziomie heroicznym, a także z polowaniami – i pracują nad ich rozwiązaniem. Miejmy nadzieję, że uda się im wprowadzić poprawki wraz z TU11.

Ekipa The Division 2 zdaje sobie sprawę, że każda marka ma określony profil – ofensywny, defensywny lub umiejętności – i, że w związku z tym statystyki tych przedmiotów powinny być związane z konkretnym profilem. Jednak pod uwagę należy wziąć także tworzone przez graczy hybrydowe zestawy wyposażenia, więc nie ma szans, by wszystkie statystyki związane były z danym profilem.

Ulepszony system łupów powinien pomóc graczom, którzy zbierają wyposażenie w określonym kolorze (czerwonym, niebieskim lub żółtym), a przy tym nie pogorszy sytuacji tych użytkowników, którzy specjalnie szukają przedmiotów ze statystykami z różnych kolorów.

W tej chwili atrybut kluczowy definiowany jest przez markę, a pozostałe dwa atrybuty wybierane są z ogólnej puli. W poprawionej odsłonie tego systemu, developerzy chcą by pierwszy atrybut był 100% powiązany z kolorem atrybutu kluczowego, a kolejny wybierany z pozostałych statystyk.

UWAGA: Zmiany te dotyczyć będą jedynie nowo zdobytych łupów i nie wpłyną na wyposażenie posiadane przez graczy.

MODYFIKACJE UNIWERSALNE

Po wprowadzeniu aktualizacji TU11, miejsca na modyfikacje wyposażenia nie będą już miały wyznaczonego koloru, ale będą po prostu uniwersalne (szare). Oznacza to, że gracze The Division 2 w jeszcze większym stopniu będą w stanie spersonalizować swoje wyposażenie.

UWAGA: Zmiany te będą działać wstecz, oznacza to, że zmianie ulegną wszystkie przedmioty posiadane przez gracza.

W przypadku, gdy użytkownik zrekalibrował miejsce na modyfikację (zmienił kolor), to modyfikacja ta zostanie usunięta, a poniesione koszty zostaną zwrócone.

Inne informacje związane z modyfikacjami:

  • Nadal będą podzielone na trzy kategorie: ofensywną (czerwoną), defensywną (niebieską) i umiejętności (żółtą);
  • Statystyki modyfikacji zwiększających odporność na efekty, zostaną podwojone;
  • Dodane zostaną dwie nowe modyfikacje: odporność na unieruchomienie i oszołomienie.

INNE

Wraz z TU11 graczom udostępnione zostanie nowe zadanie rzemieślnicze na nowego egzotyka.

Już za tydzień natomiast poznamy datę udostępnienia tych zmian na serwerze testowym, a także dowiemy się nieco więcej o nowym trybie PvE – Wieżowiec i nowych zestawach wyposażenia.

ŹRÓDŁOSotG
Poprzedni artykułFinal Fantasy XIV: Z wizytą u Diabli Nadali
Następny artykułGrounded dodaje system profitów i nowe stworzenia