Nie wiem jak Wy, ale jeśli o mnie chodzi, to stęskniłam się za opisywaniem nowości związanych z The Division 2. I po wielu miesiącach przerwy, jestem szczęśliwa, że w końcu uchylono rąbka tajemnicy i dowiedzieliśmy się co nieco o nadchodzących nowościach.

Już od piątku fani The Division 2 będą mieli szansę przetestować nowy tryb, nową funkcję – Ekspertyzę, a także nowe elementy wyposażenia obejmujące nazwaną klatę i plecak oraz trzy nowe egzotyki.

Jak widzicie, Sezon 9 przyniesie nam sporo nowości (jak na to, że nie zobaczyliśmy nic nowego przez cały rok), jednak zabraknie w nim zapowiadanych wcześniej zmian związanych ze Specjalizacjami. Te udostępnione zostaną w późniejszym czasie.

Przyjrzyjmy się w takim razie nowościom na serwerze testowym.

NOWY TRYB: ODLICZANIE (COUNTDOWN)

Countdown to nowy tryb dla 8-miu graczy stworzony  z myślą o tych Agentach, którzy uwielbiają wyzwania. Dwie grupy po czterech Agentów znajdą się w elektrowni i ich zadaniem będzie uniemożliwić jej całkowite odcięcie. Ścigając się z czasem, Agenci muszą współpracować, by zabezpieczyć teren i ustabilizować urządzenia znajdujące się na terenie elektrowni.

Wierząc, że misja udała się pomyślnie, Agenci stają do walki z ciężko-uzbrojonymi i zaawansowanymi technologicznie przeciwnikami.

  • Misja dla 8 graczy – można rozpocząć w mniejszej grupie, a nawet solo, ale poziom misji nie będzie się skalować w dół.
  • PvE
  • Misja na czas
  • Różne cele
  • Nowa, unikalna mapa wypełniona losowymi spotkaniami z przeciwnikami
  • Dostępna poprzez matchmaking
  • W kolejnej fazie testów udostępnione zostaną nowe bronie i wyposażenie, które będzie do zdobycia w tej lokacji.

NOWA FUNKCJONALNOŚĆ: EKSPERTYZA

Ekspertyza to zupełnie nowy system postępów jaki pojawi się w grze, dzięki któremu agenci będą mogli nadal ulepszać wydajność swojego wyposażenia, broni oraz umiejętności. Pozwoli ona na zwiększenie podstawowej statystyki przedmiotu, a co za tym idzie, jego poziomu.

Funkcja ta będzie dostępna na stole rekalibracyjnym i stanie się uzupełnieniem istniejących systemów wytwarzania przedmiotów oraz optymalizacji.

Każdy kwalifikujący się przedmiot ma rangę biegłości, którą będzie można zwiększyć poprzez przekazywanie materiałów lub zdobycie punktów doświadczenia za zabicie przeciwnika.

Ekspertyza i biegłość obejmują całe konto.

Szczegółowe informacje na temat Ekspertyzy i Biegłości, znajdziecie w tym miejscu.

NOWE WYPOSAŻENIE

Elementy nazwane

  • Kevlar „Closer”Talent Perfect Spotter: Zwiększa całkowite obrażenia od broni i umiejętności o 15% w przypadku pulsujących wrogów.
  • Plecak „The Setup” –  Talent Idealny Oportunista: Wrogowie trafieni strzelbami i karabinami zwiększają otrzymywane przez nich obrażenia o 15% ze wszystkich źródeł przez 5 s.
  • LMG HK GR9 „Dare”Talent Perfect Flatline: Zwiększa obrażenia od broni o 20% zadawane wrogom objętych Impulsem. Po 2 zabójstwach nakłada impuls na następnego trafionego wroga.
  • Karabin szturmowy TKB-408 „Kingbreaker”Talent Perfect Flatline: Zwiększa obrażenia od broni o 20% zadawane wrogom objętych Impulsem. Po 2 zabójstwach nakłada impuls na następnego trafionego wroga.

Elementy egzotyczne

  • Egzotyczna maska – „Katharsis”Talent Vicious Cycle: Otrzymywanie obrażeń tworzy kumulacje – maksymalnie 30. Każdy kumulacja zapewnia 1% obrażeń od broni. Otrzymanie obrażeń przy maksymalnej liczbie kumulacji aktywuje oczyszczenie, usuwając wszystkie kumulacje i efekty statusu na postaci gracza, a następnie upuszczając leczącą chmurę, która przywraca 5% maksymalnego pancerza na 10 s wszystkim sojusznikom znajdującym się w chmurze.
  • Odmiana karabinu snajperskiego SWD – „Dread Edict”Talent Full Stop: Strzelanie do wrogów zwiększa kumulacje do 20. Strzały w głowę zapewniają 2 kumulacje. Każdy stos zapewnia 2% obrażeń od broni i 5% obrażeń od strzałów w głowę. Po przeładowaniu wyczyść wszystkie kumulacje i zyskaj 5% swojego maksymalnego pancerza jako pancerz tymczasowy na 10 sekund za każdy usunięty ładunek. Zabójstwa strzałem w głowę z Dread Edict przywracają wszystkie pociski w magazynku. Nie liczy się to jako przeładowanie.
  • Egzotyczna wariacja Stoner LMG – „Bluescreen”
    • Rundy Zakłócacza Talentów: Strzelanie do wroga oznacza ich i dodaje agentowi kumulację do maksymalnie 50. Strzelanie do oznaczonego wroga odświeża znacznik i dodaje kumulację agentowi. Kiedy rozmieszczasz umiejętność nie związaną z tarczą, usuwasz wszystkie kumulacje na agencie, a wszystkie oznaczone cele wywołują jeden z poniższych efektów:
      • 1 -10 kumulacji — cele oznaczone Impulsem przez 5 sekund
      • 11–25 kumulacji — oznaczone cele Impulsem i Zakłócaniem przez 5 sekund
      • 26–49 kumulacji — cele oznaczone Impulsem, Zakłóceniem i Dezorientacją przez 5 sekund
      • 50 kumulacji —  oznacza cele i wszystkich przeciwników znajdujących się w ich pobliżu, na 5 sekund efektem statusu Impuls, Zakłócenie i Dezorientacja oraz. Ten efekt zadziała natychmiast, jeśli jakikolwiek oznaczony przeciwnik zostanie zabity.

Na tę chwilę nie wiemy do kiedy potrwają testy nowości i kiedy udostępnione one zostaną na serwerach Live. Wiemy, że pierwsza faza testów obejmuje tryb i ekspertyzę, w drugiej fazie dodane zostanie nowe wyposażenie oraz zmiany balansujące rozgrywkę, natomiast ostatnia faza skupi się na naprawieniu wykrytych błędów.

Dajcie znać proszę co sądzicie o tej zapowiedzi. Jesteście podekscytowani? 😀

ŹRÓDŁOForum
Poprzedni artykułAktualizacja Heart of Madness do New World dodaje nową ekspedycję, broń i wiele ulepszeń
Następny artykułForever Skies pozwoli Wam odkryć postapokaliptyczną Ziemię z pokładu sterowca