Na serwer testowy trafiły nowe pistolety Nanite Systems: Commissioner oraz Underboss.
Ciekawostką jest fakt, że każdy z nich ma 3 wersje kolorystyczne: białą, czarną oraz złotą.
No i do tego kapitalna animacja przeładowywania w zależności od tego ile naboi wystrzelimy. Jedyne czego nie lubię, to ten potężny odgłos wystrzału., ale chyba będą musiała się do tego przyzwyczaić, bo jestem przekonana, że wielu graczy kupi te pistolety.
httpv://www.youtube.com/watch?v=2Cuk8avyURU
Oprócz tego poprawiono battle oraz scout rifles. I jeśli chodzi o battle rifles to obecnie ich statystyki wyglądają w ten sposób:
Animacje oryginalne, aczkolwiek przeładowanie „długie” wygląda dziwnie… szczególnie jak wrzuca naboje do prawej komory/magazynka, tyle jeżeli chodzi o Comissionera.
A porównanie jak dla mnie wypada na korzyść Underbossa, bo rewolwer rewolwerem, ale cenię sobie prędkość przeładowania i fire rate.
No, ale w końcu będę mógł się poczuć jak prawdziwy cowboy.
Pozdrawiam FrancuSsPL[PL13]
Czy mi się wydaje, czy na wykresach popieprzyło się im Damage z Meters miejscami? 😛
Mi sie tam rewolwery nigdy nie podobaly…. Wole swojego REBELKA 🙂
już wole wyjąć tego scyzoryka niż tym strzelać.
Co mi się nie podoba to to że np „Karabiny Bojowe” różnią się tylko wyglądem. I nie jestem fanem wprowadzania tych samych broni dla wszystkich frakcji ani też duplikowania karabinu i podmian skórki. Broń wanu jak zwykle ta sama prędkość kuli i rozrzut ale brak opadu… Hmmm… Może się za dużo w SC nagrałem, ale gdzie tu balans? Gdzie tu dywersyfikacja?
@PLH Nie sądzę – większe obrażenia na krótszym dystansie…. hmmm ale z drugiej strony cos jest źle bo nie sądzę ze powinien zadawać aż 450 obrażeń do 8 m… No sama nie wiem.