Implanty, czyli przedmioty ulepszające naszą postać w pierwotnych planach (RoadMap) miały pojawić się już w marcu. Niestety ale ze względu na pracę nad innymi aspektami gry developerzy ciągle opóźniali moment ich wprowadzenia. Obecnie są one zaplanowane na czerwiec, ale czy rzeczywiście zobaczymy je w tym miesiącu to się jeszcze okaże.

ImplantyW poście na forum prezentującym ten pomysł developerzy przedstawili pokrótce trzy wstępne propozycje:

  • ciche bieganie – brak odgłosów biegania;
  • bezpieczne lądowanie  – pozwala na zeskakiwanie z większych wysokości bez zadawanych obrażeń;
  • audio amp – zwiększa zasięg na którym widzimy wrogów, którzy strzelają;

Z racji tego, że PlanetSide 2 jest następcą istniejącego już 10 lat PlanetSide 1 i jakby nie patrzeć wiele z tych pomysłów bazuje właśnie na tej grze, to pozwoliłam sobie zrobić listę tamtejszych implantów. Jest jedno „ale”. W PS1 gracze mają oprócz wartości życia i osłon jeszcze dodatkową statystykę jaka jest Stamina (wytrzymałość). Używanie większości implantów jak i skakanie, wysysa staminę, przez co należy ją zregenerować zanim chcemy użyć implant ponownie. Postać bez staminy jest zbyt zmęczony by nawet ruszyć się z miejsca…

  • Advanced Targetting  – zwiększa zasięg na którym gracz widzi wrogów pokazując ich paski życia;

Advanced Targeting Implant Planetside

  • Audio Amplifier – zwiększa odgłos kroków wroga pokazując jednocześnie ich lokalizacje na mapie;

Audio Amplifier Implant

  • Darklight Vision  – zwiększa widoczność różnego rodzaju odbić i świateł co pozwala na zobaczenia zamaskowanych przeciwników (infiltrator);

Darklight Vision Implant

  • Melee Booster – zwiększa siłę ramion co przekłada się na zadawane obrażenia wręcz (w PS1 jest sporo broni do walk wręcz);

Melee Booster Implant

  • Personal Shield – generator osłon, który blokuje obrażenia od strzału;

Personal Shield Implant

  • Range Magnifier – niezależny od broni celownik 4x, 8x oraz 12x, ale zależy od dystansu;

Range Magnifier Implant

  • Regenaration – regeneruje życie;

Regeneration Implant

  • Second Wind – automatycznie regeneruje życie do bezpiecznego poziomu kiedy jest się blisko śmierci, trzeba go naładować przed ponownym użyciem;

Second Wind Implant

  • Silent Run – brak odgłosów biegania;

Silent Run Implant

  • Surge – zwiększa prędkość biegania;

Surge Implant

No i jak myślicie? Przyjmą się implanty w Planetside 2? SOE wprowadzi staminę aby móc ich używać czy spróbuje to rozwiązać w inny sposób?

Jaki implant chcielibyście zobaczyć wprowadzony do gry? Ja uważam, że hitem byłby „Second Wind” czyli implant zapobiegający naszej śmierci. Dla mnie jak znalazł 🙂

Poprzedni artykuł[PS2] Serwer Cobalt i VS
Następny artykuł[SOE] Szansa na 1000SC
9 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
RinzlerPL

Według mnie powinna być stamina już dawno, fajniej było by jak by postać się męczyła powinno też być więcej broni białych. A implanty to też fajny bajer

Teheiron

Też jestem ciekaw tych implantów, miło że już się pojawiają jakieś widoki na to, że w koncu jednak je wprowadzą.

Uważam, że dodanie czegoś takiego jak stamina, mogłoby w interesujący sposób wpłynąć na rozgrywkę. Prawdopodobnie granie piechotą, stałoby się nieco trudniejsze.

Możliwe jednak, że twórcy zdecydują się raczej na zastosowanie „cooldown’ów” zamiast staminy, to prawdpodobnie byłoby nieco prostsze.

Niestety z wymienionych powyżej nie wiele postrzegam jako jakoś specjalnie przydatne. Podejrzewam, że szybsze bieganie mogłoby się okazać takim, jak również regeneracja, oraz Second wind.

[3PL3] VarDenSar

Wszystko jeszcze przed nami. Gra jest jeszcze świeża i wiele pomysłów ma być dodane, te które są planowane od początku i pomysły, które wymyślają na bieżąco.

[3PL3]RinzlerPL

Zgadzam się z VarDenSar’em gra się rozwija i wszystko przed nami grunt że ciągle dodają coś nowego bo to zachęca do grania i się nie nudzi

BlackJDragon

Większość jest niepotrzebna.

Skaramanga

Jak dla mnie Stamina to głupota 5sec biegu jest bardzo nie realistyczne.

I jeszcze vanusy miały by przewage biegając w spandexach bo przecież nic nie ważą.

Fajne by był implant mniejsze obrażenia za spadanie z wysokości bo ostatnio grając Light Assault’em mam większość obrażeń spowodowanych upadkiem niż strzałami przeciwnika…

I jeszcze szybkość biegania była by przydatna w tej chwili dogonić maxa w fiolecie jest nie lada zadaniem jak uciekają.

Teheiron

Jeśli dodadzą staminę dla piechoty, to niech jeszcze dorzucą paliwo dla pojazdów hehe 😀

Teheiron

I koniecznie stacje „benzynowe”, hehe to byłby ubaw 😀

PLH

Ale podatek…

Jeżeli chodzi o implanty to raczej cooldown będzie i mam nadzieję, że nie będą działać w MAXach – bo to byłoby już przegięcie 😛

Mam nadzieję, że dadzą więcej implantów i zwiększą siłę tych, a implanty będą niezależne od loudoutów 😛

Melee Booster wygląda ciekawie – czyżby można było w końcu z noża zabić jednym ruchem? 😀