Na serwery Live, które to są w ciągłej fazie Beta, trafiła zapowiadana i długo oczekiwana aktualizacja! Oj będzie się działo 🙂

Oficjalne notki do tej aktualizacji są naprawdę długie i dlatego przedstawię kilka najciekawszych zmian:

  • dodano program VIP;
  • zmieniono samouczek dla zupełnie nowych graczy (niestety, na razie dostępny tylko dla nowych postaci);
  • zmieniono układ architektoniczny w Copacabana – nie zgubcie się;
  • usunięto wymagania (klucze) potrzebne do dostępu do Melding pockets oraz do BlackWater Anomaly;
  • technicy odpowiedzialni za craft znaleźli sposób aby do produkcji ulepszeń dla battleframe mogły zostać użyte komponenty jakie dostajemy z zabitych stworków (lista jest naprawdę długa więc polecam przejrzeć notki);
  • zmniejszono szansę na wypadnięcie różnorakiego wyposażenia z zabitych przeciwników;
  • usunięto DNA stworków, crystite moduły, klejnoty oraz kosztowne metale;
  • dodano możliwość obsługi interfejsu za pomocą myszy (domyślny klawisz V). Tryb ten pozwala korzystać ze wszystkich elementów jak i przestawiać umiejętności na pasku;
  • gracze mogą teraz podróżować do różnych stref za pomocą nowo dodanej światowej mapy (wystarczy zoom na mapie zrobić);
  • wejscie do dimondhead firefallwalka o utracone wieże strażnicze ma teraz szansę na uruchomienie jednego z pięciu eventów;
  • nagrody za obronę oraz odbicie strażnic są teraz zależne od tego ilu Chosenów zabiliśmy;
  • dodano UI do szybowania, które pozwala nam ocenić kat pod jakim lecimy;
  • glider firefallinżynierowie Accord ukończyli budowę bazy wypadowej w Dimond Head i wzywają operatorów Accord do pomocy w zabezpieczaniu tego terenu;
  • nowa baza wymaga dodatkowej mocy aby utrzymać Melding dlatego też operatorzy Ares proszenie są o zadbanie o pełną moc tej bazy;
  • trzy nowe strefy odkryto w DimondHead gdzie operatorzy Ares mogą zapobiec  działaniom Chosenów;
  • nowe stworki zauważono w DimondHead: Vile Scorpions oraz Armored Scorchers;
  • dodano sortowanie w Marketplace po cenie, jakości oraz ilości;
  • naprawiono całe mnóstow bugów.

A z moich dotychczasowych obserwacji to:

  • piloty dropshipów skrzętnie omijają Sunken Harbor i nie mam pojęcia dlaczego;
  • być może jestem n00bem i tego do tej pory nie widziałam, ale odkryłam zarąbiste działo w Sunken Harbor, które może byc obsługowane przez gracza;
  • działo w Sunken Harborzmieniono UI, a w opcjach mogę sobie ustawić co chcę aby było widoczne na zakładkach czata;
  • dodano możliwość ustawiania UI podobnie jak to jest w Star Treku Online (jeśli było to już wcześniej to jestem n00b do kwadratu);

zmiana w UI FirefallOj będzie się dzisiaj działo. Czas odbić DimondHead!

Jakby co to szukajcie mnie na Kinya, bardzo chętnie z kimś pobiegam o ile będę online 😀

 

 

Poprzedni artykuł[EQ] 20-ty dodatek do EverQuest
Następny artykuł[EQ2] Ujawniono wygląd przedmiotów z dodatku ToV
5 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Skaramanga

a ile ja się tych kryształków ozbierałem, DNA a oni to usuneli ?!
A te działko jest przeciw lotnicze, może kiedyś choseny będą wpadać na strzelninki statkami a nie biec jak tłuki zza tej ściany

Balrogos

To samo dzialo jest w Thump Dump kiedys byly statki chosenow ale je usuneli a dziala zostaly 😛 czasem ktos uzywa tych dzial do rozwalenia tych krysztalow chosenow w czasie ataku na sunkena.

Balrogos

Bo to dzialo AA(Anti Air) czyli przeciwlotnicze wlasnie do niszczenia statków.