We wrześniowym liście producenckim, Terry Micheals  zapowiedział iż w najbliższym czasie developerzy będą koncentrować się na przedstawieniu graczom koncepcji surowców oraz wszelkich zagadnień związanych z tym tematem.

W dniu wczorajszym zaprezentowano graczom pierwszy dziennik, w którym przedstawiono pokrótce surowce, sposób ich zdobywania oraz w jaki sposób będziemy w stanie je przechowywać.

Z tego co mówi Terry Micheals wynika, że na obecna chwilę w grze znajduje się 50 różnych surowców posegregowanych na grupy (np. 10 metali, 10 kamieni) oraz na tiery. Z zebranych zasobów będziemy mogli stworzyć sobie ulepszone narzędzia, które pozwolą nam nie tylko kopać głębiej, ale również wydobywać, czy też zbierać surowce z wyższych tierów.

Każdy gracz rozpocznie swoja przygodę w EverQuest Next: Landmark z limitem miejsca w swoim Inventory, które to jednak będziemy mogli powiększyć na różne sposoby między innymi poprzez crafting oraz znajdywanie rzeczy w świecie. Wraz ze startem gry możemy spodziewać się trzech miejsc w jakich będziemy mogli gromadzić nasze surowce:

  • Torba czy tez plecak osobisty, który będziemy mogli ulepszyć i powiększyć.
  • Skrzynki, które będziemy mogli stworzyć i ustawić na swojej działce.
  • Vault, czyli coś podobnego do banku, do którego będziemy mieć dostęp  w każdym miejscu gdzie będzie się on znajdował. Z tego co mówili developerzy Bank będzie dostępny także na działkach o ile zostanie do niego stworzony dostęp. Bank z pewnością znacznie ułatwi budowanie w grupie.

Poprzedni artykuł[PS2] Operacja OMFG, część 3
Następny artykułKonkurs nr 2 – wyniki