Wczorajsza aktualizacja przysporzyła kilku niewielkich problemów, z których część została już naprawiona oraz naprawiła robienie screenshotów w grze.
Ekipa PlanetSide 2 już szykuje się do kolejnej aktualizacji. Zgodnie ze słowami Matta Higbiego, dyrektora kreatywnegoPlanetSide 2, wrześniowa aktualizacja skoncentrowana będzie wokół poprawy jakości grania oraz optymalizacji.
To ten czas ponownie abyście podali nam listę rzeczy, których nie lubicie. Oprócz zwykłych poprawek i prac nad wydajnością gry, kilku ulepszeń do systemy dyrektyw, wrześniowa aktualizacja skoncentrowana będzie głównie na poprawie jakości grania.
Mamy w planach zająć się wieloma irytującymi, frustrującymi Was problemami i błędami, które możecie znaleźć w grze oraz dodaniem kilku niewielkich ulepszeń, które powinny poprawić waszą rozgrywkę.
Więc, jakie rzeczy w grze doprowadzają Was do szału w tej chwili?
Jakie małe zmiany sprawią, że gra stanie się o wiele lepsza dla Was i Waszego outfitu?
No więc, jaka mała zmiana polepszyłaby dla Was grę w PlanetSide 2?
W sumie, to pewnie mi to tylko przeszkadza, ale:
1. – monotonne animacje ładowania broni
2. – T2 Striker który jest underpowered ( Ale podobno robią reworka )
3. – ikona Prowlera, która przypomina Lightninga.
A tak to teraz nie wiem, albo akceptuje.
1. Optymalizacja
2. Optymalizacja
3. Optymalizacja
4. Optymalizacja
5. Optymalizacja
Aha i jeszcze jedno przydało by się pomyśleć o Optymalizacji
Oni naprawde sa tak glupi ze nie wiedza co trzeba naprawic?
Flary – rozumiem ze Lockony dzialaja na cieplo skoro ktos rzucil flary i odlecial na bok dlaczego nie moge go namierzyc(dlaczego lockony nie namierzaja wtedy flar?)? Skoro Coyoty to rakiety radarowe aktywne to dlaczego dzialaja na nie flary? a Tomcaty to na cieplo czy radarowe pasywne?
Rozstawianie prowlera i te dziwne opoznienia i masa masa
Skoro Lighting puszcza IR Smoke i ucieka z tego dymu to dym nie zapewnia mu juz ochrony przez lockonami na cieplo, to dlaczego nie mozna go namierzyć? tak samo jest jak ktos inny puści dym dym stoi w miejscu podjeżdża 2 pojazd i przez ten dym mozna go namierzac .
niech znajda zgubione FPS
Balrogos, szukasz problemu w działaniu prostych rzeczy na sposób skomplikowany. Pamiętaj że sam dym i tym podobne rzeczy jak flary to same w sobie animacje, nie bezpośrednio działające obiekty. To wygląda tak że jak kogoś namierzasz i ten ktoś puszcza dym to automatycznie zdejmuje z siebie możliowsć LockOn’a, nie robi tego dym, on jest dla bajeru i tylko po to by uciekanie z LockOn’a nie było bezsensowne. Dlatego też efekt ten działa tylko na osobę która ją uruchomiła. To nie jest błąd tylko niedopatrzenie w czasie produkcji, niby pierdoła ale uwierz mi że setki linijek kodu trzeba by zmienić by zaczęło to działać „realnie”
„wrześniowa aktualizacja skoncentrowana będzie wokół poprawy jakości grania oraz optymalizacji.”
na tym powinni się bardzo mocno skupić.
„Więc, jakie rzeczy w grze doprowadzają Was do szału w tej chwili?”
brak płynności gry po poprzedniej aktualizacji. Zdaje się też że aktualizacja wprowadziła stary dobrze znany błąd z nie zaliczaniem pocisków.
RIP zgubione FPS [*]
Wiem dlatego nalezy to zmienic 🙂 nie uznaje pol produktow wiec nie jem surowych zimniakow 🙂
1. Naprawa termy w 8 strzałowcu Val
2. Jak się respi pojazd latający, często system przechyla pojazd w ;lewo i trzeba lądowąć awaryjnie
3. Ten nowy DeathRecap jest do bani. Wyłączyć przewijanie LPM i PPM
4. Przy lekkim lagu czasami w czolgu ma się załodowane 2 pociski które wystrzeliwuje się jeden po drugim.
5. Val da rade nawalać z karabinów? Plax to jakaś kpina.
Jak dla mnie w obecnej chwili jest ok. Pojazdy są mniej więcej zbalansowane, piechotą i tak prawie nie gram więc ich bronie i zywotność to mi lotto. Na równi ze skillem liczy się pomysł na grę. FPS też w normie, więc nie narzekam.
1. Valkyrie powinna zostać jeszcze trochę wzmocniona. Poza kozackim horn’em, to nic sobą nie reprezentuje. :<
2. Zbugowane rozkładanie Prowlera.
3. Rendering obiektów, które od jakiegoś czasu pojawiają się dopiero 10 metrów przed Tobą lub brak im części (np. wieżyczki w czołgu itd.).
4. HIT DETECTION !!!
5. Wyrzucanie pasażerów w powietrze w momencie opuszczenia pojazdu.
6. Zły rendering mana turretów.