Gracze PlanetSide 2! Jeśli staliście się już pesymistami, jeśli chodzi o rozwój i przyszłość PlanetSide 2, to czas to zmienić!
Oto bowiem na ratunek uciemiężonym graczom PlanetSide 2 przybył, po raz kolejny, wódz naczelny DayBreak Games, czyli sam John Smedley.
Rodacy!
Erm… Nie, to nie ta bajka…
Witajcie Gracze PlanetSide 2, zarówno obecni, jak i mam nadzieję, że Ci co przestali już grać. Chciałbym przedstawić Wam plany dotyczące PlanetSide 2.
Zespół programistów pracuje nad wieloma rzeczami jednocześnie. Już niedługo uruchamiamy wersję na PS4. Trochę czasu nam zeszło na połączeniu kodów obu gier, i tak… skutkiem tego były pewne problemy związane z kontrolą lotu.
Zdaję sobie sprawę, że są osoby, które myślą iż w przyszłości skupimy się tylko na wersjach gier na konsole.
Tak nie jest. Nie pozwolimy aby się tak stało, bo bardzo lubimy gry na PC.
Aby wspomóc rozwój gry w najbliższym czasie planujemy dodać więcej osób do zespołu PlanetSide 2 (mamy nadzieję, że wróci kilku starych członków zespołu). Mimo tego, nadal mamy sporo mocy aby jeszcze tego lata wprowadzić do gry kilka niesamowitych rzeczy.
Plan jest prosty – będziemy pracować nad rozwojem PlanetSide 2, tak aby gra ta stała się taka jak powinna i aby wprowadzić kilka rzeczy, które powinny już być – Meta Grę*.
Wprowadzimy do gry w końcu metagrę, tak aby była ona taka jak być powinna już od dawna. To oznacza kompleksowe zmiany w grze włączając w to całkowite zmiany w surowcach, w kontroli terytorialnej i wprowadzenie do gry celu dla którego walczycie. Wszystko to odbywać się będzie w sposób całkowicie przejrzysty, w którym faktycznie będziecie mieć wgląd do naszej dokumentacji wewnętrznej, tak abyście dać nam Wasze opinie.
Będziemy zmieniać system, tak aby surowce stały się zabawną częścią i będziecie mogli je samodzielnie zbierać (w rzeczywistości, w taki właśnie sposób będziecie je zdobywać). Będziecie mogli je użyć aby zdobyć rzeczy, które od dawna chcieliśmy wprowadzić do gry – bazy outfitów na nowych kontynentach (i być może na istniejących). oprócz tego chcemy się upewnić, że przechwytywanie baz ma sens oraz cel, a także przyjrzymy się zbyt skomplikowanemu systemowi przejmowania baz, który czasami jest zbyt ograniczony.
Głównym problemem w PlanetSide 2 było zawsze pytanie: „Dlaczego walczymy?„. Do czasu uruchomienia wersji gry 2.0 we wrześniu, chcemy skupić się bardzo mocno na tym podstawowym celu gry. Za długo z tym zwlekaliśmy i prawdę mówiąc rzeczy, które wprowadziliśmy do tej pory nie były wystarczające i doskonale o tym wiemy.
Ekipa PlanetSide 2 zobowiązała się także, do bardziej regularnego harmonogramu aktualizacji gry na PC. Chcemy być szczerzy, że posiadamy ograniczona liczbę zasobów, ale jej znaczna część zostanie poświęcona dla rozwoju gry na PC. Mamy w planach zwiększyć zasoby tej ekipy, aby wspomóc ich w pracach.
W niedługiej przyszłości podamy Wam więcej szczegółów dotyczących wersji 2.0 PlanetSide 2.
Ponadto mamy dla Was niespodziankę – po raz pierwszy do PlanetSide 2 zostanie dodany nowy tryb gry! (Czyżby Battle Royale? – Kinya) Możecie się spodziewać tej aktualizacji na serwerach Live już w przyszłym tygodniu (to będzie Beta tego trybu gry). Będziecie w stanie wygrać w tym trybie gry! Mam nadzieję, że się Wam to spodoba. W założeniach ma to być taka rozgrywka, do której możecie dołączyć na godzinę, a następnie wrócić do głównej gry. Mam nadzieję, że w krótkim czasie będziemy mogli dodać możliwość konkurowania ze sobą outfitów w tym trybie gry. Dodatkowo, aby dołączyć do tego trybu gry nie będzie trzeba nic płacić. Jedynym powodem jego wprowadzenia jest to, aby spróbować coś nowego i zobaczyć, czy się Wam to spodoba.
Dlaczego wprowadzamy ten tryb gry zamiast rzeczy związane z Meta grą? To jest proste – eksperymentujemy i próbujemy cos nowego. Zanim zaczniecie oceniać – wypróbujcie. Stworzenie tego trybu gry zajęło ekipie PlanetSide 2 niewielką ilość czasu w ostatnich kilku tygodniach i mamy nadzieję, że się Wam spodoba.
W kolejnych miesiącach, aż do września, będziemy regularnie dodawać do gry wiele nowych rzeczy. Zobowiązujemy się także, do wykonywania lepszej pracy jeśli chodzi o RoadMap. Wasza krytyka, że bardzo rzadko coś tam uaktualniamy jest sprawiedliwa i dlatego też będziemy to robić tak, jak powinno być zrobione.
Więc dla tych z Was, którzy myśleli, że PlanetSide 2 ma już najlepsze dni za sobą – będziecie miło zaskoczeni, ale dowodem na to będzie to co robimy, a nie mówimy.
PlanetSide 2 jest jednym z naszych podstawowych tytułów. Za 10 lat nadal będzie istniał, ale tylko pod warunkiem, że dokonamy właściwych wyborów i być może będzie 10 x większy niż jest teraz (mówię o wersji an PC, nie liczę graczy na konsole).
Dla tych, którzy uważają, że w tej chwili przede wszystkim dbamy o konsole – nie, nie, nie. Wersje na PC są głównym celem naszych usług i zawsze tak będzie. Jestesmy podeskcytowani wprowadzeniem PlanetSide 2 na PlayStation 4. To jest naprawdę świetna zabawa. Nasi gracze na konsolach są tak samo wazni dla nas jak gracze na PC, ale PC jest głównym celem jeśli chodzi o rozwój naszych gier.
Dzięki za czytanie i dziękujemy za grę w PlanetSide 2. Jesteśmy związani z ta gra dłuższą metę i będziemy ciężko pracować, aby upewnić się, że Wy też. Tylko w ten sposób możemy wprowadzić tę grę na wyższy poziom i taki mamy plan.
No dobra – to co o tym sądzicie?
*Meta gra – proces gdy gra zaczyna łączyć zasady i teorię. Meta gra nie jest czymś stałym, ale ciągle ewoluuje, tak by wycisnąć z samej mechaniki gry jak najwięcej się da.
nie wypowiem się bo znowu powiedzą, że marudzę. Poczekam na Balrogosa 😀
#Soon
Jak wypuszczą battle islands w tym tygodniu w grywalnym stanie to będę pozytywnie nastawiony.
Chyba że zrobią 5 instancji do 48 z funkcją upgrade now.
Druga sprawa to mogliby coś zrobić z frakcjami przy okazji, np. znerfić drastycznie NC żeby się te wszystkie boty poprzenosiły gdzie indziej. 😛
Pierwszy raz od dawien dawna (a może pierwszym raz?) napisali coś co chciałem przeczytać. Ja bym chciał 2 rzeczy kontynent 16x16km, czyli 2 razy większy niż aktualne i danie możliwości (narzędzia) dla graczy by mogli tworzyć projekty własnych baz i prezentowania ich developerom. Ja mam pomysł na bazę całkowicie podziemną, zero lataczy, zero czołgów, tylko piechota, skały, lawa spływają/płynąca i podziemne ciągi wodne.
A i niech coś zrobią z pszukistami. Jakiś system anty cheats. Tydzień temu poszedł raport na FleyArtPS2 za speed hack. Dodałem dowód na nagraniu a on nadal gra. Fakty mimo chaksow jest cienki jak gumka od kaleson ale i tak powinien dostać bana.
Się zobaczy jak to wyjdzie w praniu, a co do nerfienia, to vanu ma najwięcej cziterów w tej grze, nie raz się o tym przekonałem.
mogli by zrobić osobny dział zajmujący się czitami, tak by szybko pisać program blokujący te czity, przy okazj mogli by szybko reagować na błędy, i szybko je poprawiać, a nie jak jest teraz, że przy okazji ktoś kiedyś się tym zajmie, albo zapomni
agree. Chociaż NC tez nie święte. TR jest za słabą frakcją jeśli idzie o over pop bronic i nie opłaca się na niej oszustom grać.
Kilka dni temu ja i kilku moich kolegów z outfitu natrafilismy na czitera daltoniste ktory sciagal nasz caly squad powietrzny daltonem kazdy padal za pierwszym razem na hita na granicach renderingu ba nawet po za granicami koles bezczelnie jeszcze dal sobie nicka bestdaltonschoter 16 br konto stworzone pod hacka co do speed hack to az sie od nich roiło ostanio do tego stopnia ze myslałem ze servery siadają smutne to 🙁 mam nadzieje ze w tych nadchodzacych zmianach uwzglednia i to
Bzdura. W każdej frakcji są cheaterzy. Gdzie logika w tym stwierdzeniu
„TR jest za słabą frakcją jeśli idzie o over pop bronic i nie opłaca się na niej oszustom grać.”
Ale aimboterzy, speedhacki to jest tylko czubek góry lodowej.
Bardziej chodzi mi o to, że NC prezentuje poziom botów kiedy m a overpopa na serwerze.
Najwięcej oszustów w grach online jest wśród rosjan, a w której frakcji jest największy ich odsetek? 😉
16×16 to byłby 4 razy większy jak teraz jest 8×8 😉
Nie czytałem postów powyżej, ale obstawiam że prawie wszystkie są z marudzeniem 😛 .
List pełen wspaniałych i urokliwych wiadomości, aż się człowieki rozmarzyły z życzeniami.
Osobiście żywię nadzieje do zbierania surowców. Ciekawi mnie tylko, czy będą one zbierane z istniejących baz, czy też powstaną w tym celu specjalne złoża? Grunt, żeby to nie było tylko łażenie po pustych miejscach/bazach (z dala od linii frontu) i żmudne wyklikiwanie surowców.
Już widzę te tłumy które kopią nanity 🙂
http://www.youtube.com/watch?v=ytWz0qVvBZ0
„digging the holeeee”
xD
PL13 jest już przygotowane na kopanie surowców – posiada jednoosobową ekipę górniczą „T”!
Na Millerze „podejrzani” są tylko nowi gracze z serwera Werner których większość gra aktualnie na NC. Takie outfity jak MM, RO itp. nie mają sobie nic do zarzucenia.
W pełni się z Tobą zgadzam poza ostatnim zdaniem Twej wypowiedzi. Uważam przeciwnie, cały bajer w tym żeby zbieranie surowców odbywało się na całej mapie, żeby dochodziło do małych potyczek wszędzie a nie tylko wielkie bitwy zergów ciągle w tych samych miejscach. Nie od tego jest wielki otwarty świat żeby siedzieć w bazach.
Offtop.
Marzy mi się nowy afterburner do Harrasera.
https://www.youtube.com/watch?t=117&v=rU6Pwldzr4s
:3
w sumie, to by się mogło udać. Była już na samym początku, (kilka lat temu) możliwość przejmowania baz głęboko na terenie wroga, ale zostało to zmienione. Potem zostały do tego wprowadzone specjalne „linie” łączące bazy. Jeżeli same tylko złoża surowców byłyby niezależne od imperiów (czyli każdy wszędzie mógłby coś wziąć) to mogłoby być ciekawie. Myślę jednak, że do tego potrzebna by była specjalna umiejętność dla danych pojazdów, albo nawet w ogóle – nowy model pojazdu towarowego, przeznaczonego do zbierania i transportu surowców, jak w Diunie.
Ale za to są niefajni np. Keirus, który to przegrywać nie potafi.
Stanowczo jestem za tym aby były „transportery”, być może zmodyfikowane sunderery. Do tego (aby ubarwić zabawę) urządzenia maskujące (niewidzialność aby jakiś przypadkowo przelatujący liberator nie zestrzelił) oraz urządzenia demaskujące (coś jak latarka do wykrywania infiltratorów tylko że na pojazdach) aby wrogowie mieli szanse wykryć transport surowców i wiele innych pomysłów przechodzi mi przez głowę ale bym mógł tak całą noc pisać i pisać a nie chce mi się.
no właśnie 🙂 rewolucja 2.0 uderza do głowy
Hahahaha, zgadza się:)
Kinya, podawaj żródło! 😀
Smedowi oczywiście wierzymy i oddajemy mu swoje serca.
W pochodzie 1 majowym niosłem już plakat z jego podobizną.
Jak dla mnie to rozkład życzeń wobec tej gry wygląda następująco:
30% optymalizacja
60% nowe pojazdy
10% nowe tereny
Przepraszam, byłam pewna, że podałam źródło. Już uzupełniłam.
obiecanki cacanki a głupiemu radość…
Wiesz co az mi sie nieche no naprawde takie oklewactwo i supportu i wszytkiego nikt nic nie moze i zamiast wprowadzac wazne rzeczy jak zwykle pierdoly.
A co sie zaloguje do gry to grafika coraz brzydasza nadal niema optymalizacji a tekstury coraz bardziej rozmyte i na co mi te 3gb vramu?