Z pewnością nic nie jest aż tak interesujące jak dodawanie do gry nowej zawartości, ale uporządkowanie interfejsu użytkownika może być równie ważne, szczególnie jeśli chodzi o Landmark.

Nie oszukujmy się – interfejs gracza w Landmark potrafi być bardzo zaśmiecony, szczególnie jeśli weźmie się pod uwagę to, że oprócz budowania jest jeszcze w tej grze tryb „adventure”. Oznacza to, że o miejsce na paskach zdolności walczą funkcje związane z budowaniem, jak i zdolności związane z walką oraz eksploracją. Właśnie dlatego ekipa Landmarka powzięła decyzję o rozdzieleniu tych dwóch trybów i stworzeniu zupełnie niezależnego trybu budowania (Build Mode).

20151001_landmark_build-mode

Tryb budowania pozwoli ekipie Landmarka całkowicie oddzielić od siebie aspekty budowania i przygód w grze, w taki sposób, że każdy tryb otrzyma swój własny unikalny interfejs oraz niezależne skróty klawiszowe. Między trybami przełączać się będzie można za pomocą jednego przycisku, a dodatkowo włączenie trybu budowania da graczowi dostęp do Mega Palety.

Mega Paleta jest ewolucją w dotychczasowych paletach rekwizytów oraz materiałów jakie obecnie dostępne są w grze. Jest większa i można będzie ją dowolnie konfigurować. Każdy rodzaj narzędzi używanych przez gracza w trakcie budowania ma swoją własna zakładkę: materiały, rekwizyty, kształty i narzędzia, oraz szablony.

20151001_landmark_mega-palette

Do gry wprowadzona zostanie także możliwość korzystania z wolnej kamery, która pozwala przenikać przez ściany oraz możliwość ustawienie dowolnego czasu na działce, a nawet jego zatrzmanie lub przyspieszenie.

Niestety, zmiany te nie trafią do gry w październiku. Zgodnie ze słowami developera odpowiedzialnego za interfejs w Landmark, tryb budowania oraz mega paleta powinny pojawić się w grze pod koniec roku, ale to oczywiście może się zmienić.

Więcej informacji na ten temat możecie znaleźć na oficjalnym forum Landmark.