Jak już z pewnością doskonale wiecie, w związku z odkrytym w ostatnim momencie błędem związanym z trybem Ignition, ekipa H1Z1: King of the Kill zdecydowała się na opóźnienie premiery – z piątku na sobotę.
W dniu dzisiejszym serwery H1Z1: King of the Kill zostaną wyłączone w południe czasu polskiego na co najmniej 4 godziny i trafi na nie aktualizacja, która nie tylko wprowadzi nowy tryb Ignition, ale i wiele innych zmian.
Jeśli macie problem z uruchomieniem obu gier H1Z1 po aktualizacji, to nie jesteście sami!
Devsi DBG pracują nad rozwiązaniem tego problemu! Pierwszy Hotfix, który BYĆ MOŻE naprawi błędy z logowaniem zapowiedziany został na 21:00!!
Chodzi o następujące błędy:
– [INFO] Blocked loading of file: „C:\Steam\steamapps\common\H1Z1 King of the Kill\PhysX3Common_x64.dll
– [INFO] Blocked loading of file: „C:\Steam\steamapps\common\H1Z1 King of the Kill\ApexFramework_x64.dll
Ignition to bardzo intensywna i szalona rozgrywka na czas. Gracze wyposażenie zostali w urządzenie wybuchowe, które wybuchnie o ile nie zbiorą potrzebnego sprzętu, nie wskoczą na quady i nie udadzą się do bezpiecznej strefy. Każda sekunda ma znaczenie w tej walce na śmierć i życie.
- Gracze są opuszczani z helikopterów na ATV
- Helikoptery będą unosić się nad bezpiecznymi strefami i oznaczać je zielonymi światłami
- Bezpieczne strefy są zablokowane przez 30 sekund po zakończeniu każdej rundy
- Specjalne zrzuty z samolotów będą dostępne na końcu każdej fazy, będą one oznaczone purpurowym dymem
- Quady zostały zbalansowane dla lepszej obsługi i zostały wyposażone z Turbo
Znane problemy, które naprawione zostaną w przyszłym tygodniu:
- Czasami nie pojawia się helikopter, który ma opuścić gracza na ATV co powoduje śmierć z powodu upadku
- Czasami nie widać helikopterów wyznaczających bezpieczną strefę
Nowości w King of the Kill
- Zaktualizowano nagrody za Ignition i Battle Royale
- W meczach Battle Royale dla drużyn 2 i 5-osobowych gracze z tej samej drużyny będą mieli wyraźny zarys, które będzie można zobaczyć poprzez obiekty
- Dodano znaki do Box of Destiny z informacjami o trybie i wskazówkami
- Dodano nowe ekrany ładowania do Battle Royale i Ignition
Ulepszenia rozgrywki:
- Strzał z biodra został poprawiony i jest teraz mniej dokładny podczas ruchu i skoku
- Nie ma możliwości zamiany miejsc w jadącym pojeździe
- Strzały ze strzelby powinny być bardziej spójne
- Obrażenia zadawane przez strzelbę będą bazować na odległości
- Zmieniono bombardowanie, dzięki czemu będzie mnie chaosu
- Ulepszenie rejestracji obrażeń
- Dodano więcej pojazdów w okolicy Cranberry
- Kevlar jest teraz nazwany Body Armor
Efekty wizualne
- Wskaźnik obrażeń jest bardziej widoczny
- Spadochrony mają nową animację
- Toksyczny gaz powinien być mniej gęsty
- Koktajle Mołotowa mają nowe efekty wybuchu
- Nowe efekty dla pojazdów włączając w to ślady opon i efekt wybuchu
Dźwięk:
- Dodano muzykę świętującą zwycięstwo
- Dodano muzykę w Box of Destiny
- Nowe dźwięki dla pojazdów i helikopterów
- Dźwięki uwagi dodane do Ignition wskazujące pozostały czas i rozpoczęcie nowych rund
- Nowy dźwięk dla karabinu, chybienia oraz atmosfery w grze
Naprawione błędy:
- Dodano lepszą metodą zapewniającą graczom rozpoczęcie meczu w tym samym czasie
- Naprawiono błąd, gdzie automatyczne wypełnianie drużyny nie działało
- Naprawiono problem z unoszącymi się w powietrzu torbami z łupem, jeśli gracz zginął podczas skakania
- Naprawiono błąd z budynkami czasami nie renderującymi się na dystans, ale z renderującymi się graczami, którzy się w nich znajdowali, co powodowało, że mogli zostać zastrzeleni
- Naprawiono problem z postaciami, które klaskały lub też dziwnie stały podczas jazdy pojazdem
- naprawiono problem z graczami, którzy nie mogli usiąść na miejscu pasażer od strony kierowcy
- naprawiono problem z AK-47 strzelającym podczas przeładowywania