Serwer testowy PlanetSide 2 został zaktualizowany i trafiło na niego zapowiadane wcześniej nowe elementy konstrukcyjne oraz kilka innych zmian.

Nowymi elementami konstrukcyjnymi sa terminale do przywoływania małych i średnich pojazdów, ESF oraz Valkyri, a także tuba do odradzania, mały schron i dozownik amunicji.

 

Oprócz tego wprowadzono kilak zmian w Air-to-Air:

  • A2A Tomcat/Photon Pods zasięg zwiększony za pomocą linii certyfikacyjnej z 10 m na 16 m na poziom;
  • Coyote bezpośrednie obrażenia ze 100 na 75
  • Coyote otrzymały zmiany w namierzaniu, co powinno uczynić je łatwiejszymi do uniknięcia;
  • Air Hammer pośrednie obrażenia z 50 na 20
  • Light PPA pośrednie minimalne obrażenia z 1 na 25
  • Light PPA promień maksymalnych pośrednich obrażeń z 0.75m na 1m
  • High-capacity Fuel tank zwiększone z 200% na 220%

Z innych zmian, warto wspomnieć o:

  • Zredukowanym czasie przechwytywania dużych baz z 21 minut na 15, kiedy frakcja przejęła 2 z 3 punktów. Czas przechwytywania przy przejęciu 3 punktów skaluje się do 5 minut.
  • Ilość punktów zwycięstwa aby przejąc kontynent została zwiększona z 15 na 20;
  • Martwe postacie przywrócone do życia za pomocą „leczałki” medyka mają teraz 100% HP bez względu na poziom narzędzia medyka;
  • Wszystkie rangi narzędzia inżyniera mogą rozbrajać miny;

Poza tym dodano nowe przedmioty z Player Studio oraz nowy laser dla ANT.

Oczywiście to nie wszystkie zmiany oraz nowości jakie trafiły na serwer testowy, a ich pełną listę znajdziecie jak zawsze na forum.

Warto też wspomnieć o ciekawostkach, jakie odkrył Shaql: hackowanie pojazdów oraz zmiany w wyglądzie uderzenia orbitalnego.