W dniu dzisiejszym wszystkie serwery PlanetSide 2 zostana wyłączone o godzinie 14-tej czasu polskiego celem wprowadzenia aktualizacji.

Oficjalne notki nie zostały zamieszczone, ale oto lista niektórych zmian potwierdzonych przez Higbiego, które zostaną wprowadzone do gry w trakcie tej aktualizacji:

  • Gate Shield Diffusor funkcjonuje teraz prawidłowo gdy jest uruchomiony podczas gdy kierowca używa przycisków A lub D;
  • naprawiono różne przyczyny wywalania się gry;
  • naprawiono błąd, który powodował, że gracze odradzali się w niechcianych lokacjach z racji tego, że lista miejsc odradzania za szybko się zmieniała;
  • zaadresowano problem, który powodował, że cześć pocisków oraz kul ignorowała kolizje i przelatywała na przykład przez osłony w pokojach odrodzenia;
  • narzędzie medyka używa teraz prawego przycisku by podnosić graczy i lewego by leczyć;
  • inżynierzy mogą teraz rzucić paczkę z amunicją za pomocą klawisza zdolności (domyślny F);
  • właściciele Sundererów dostają teraz 5xp za odrodzonego gracza (zwiększono z 2 xp).

Oficjalne notki możecie znaleźć u nas na forum, a poniżej zamieszczam najważniejsze zmiany…

LIBERATOR

Wycofujemy niektóre zmiany dotyczące pancerza podstawowej wersji Liberatora, które zostały wprowadzone w marcu:

  • odporność Liberatora na pociski AP została zmniejszona z 10% na -20%;
  • odporność Liberatora na pociski HEAT wróciła na -33% z 10%
  • odporność Liberatora na pociski z wyrzutni rakiet bez namierzania powróciła z -70% na -88%

Korzyści wynikające z pancerza kompozytowego pozostają bez zmian, ale będą mniej skuteczne dzięki zmianom w odpornościach pancerza podstawowego.

Dostosowano dźwięk Liberatora aby był bardziej słyszalny z większej odległości. Nie wpływa to na dźwięk graczy znajdujących się wewnątrz tego samolotu,

C150 Dalton
Aby zmniejszyć efektywność przeciwko piechocie, obszar wybuchu oraz obrażenia od wybuchu zadawane przez pociski Daltona będą podobne do tych zadawanych przez pociski AP czołgów. Prędkość pocisku oraz obrażenia pozostaną bez mian.

  • promień wybuchu zmniejszony do 0,5 m wewnątrz i 1m na zewnątrz;
  • obrażenia od wybuchu zmniejszone z 750 na 450;
  • obrażenia od wybuchu nie będą zadawały obrażeń pojazdom (armor)
    • obrażenia bezpośrednie będą zwiększone aby to skompensować;
  • amunicja
    • zmniejszono bazowa ilosć amunicji z 40 na 20
    • certyfikacja zmniejszona z 8 na poziom na 2 na poziom (maximum to 40 pocisków a nie 120 jak dotychczas).

L105 Zepher
Zepher bedzie mieć zmniejszoną efektywność przeciwko piechocie, ale nadal pozostaje bardziej skutecznym rozwiązaniem przeciwko piechocie niż Dalton ze względu na jego 6-pociskowy magazynek oraz pole wybuchu. Ponadto, otrzyma zmniejszenie pezpośrednich obrażeń, tak aby wyróżnić tutaj Daltona.

Rola Zephera to tak naprawdę wariant Daltona, który ma mniejsze obrażenia przeciwko pojazdom ale za to jest bardziej skuteczny przeciwko piechocie:

  • obrażenia od wybuchu zmniejszone z 700 na 450;
  • obrażenia bezpośrednie maja teraz ten sam typ obrażeń do dalton
    • to sprawia, że obrażenia te są bardziej porównywalne/ spójne między nimi;
    • obrażenia bezpośrednie obniżono z 1200 na 550;
    • bedzie to wymagać dodatkowych 1-2 pocisków Zephera aby zniszczyć pojazd (z wyjatkiem Galaxy)
  • odporność oraz zmiany w obrażenia prowadzą do następujących zmian
    • MAX (3 HK na 4HK)
    • Flash (1HK na 2 HK)
    • Harasser (4 HK na 6 HK) – to rozwiązuje problem, że Zepher był lepszy od Daltona w nieszczeniu Harasserów;
    • Sunderer (16 HK na 17 HK)
    • Lightning (9 HK na 10 HK)
    • MBT (10 HK na 11 HK)
    • Phalanx (9 HK na 11 HK)
    • Galaxy (12 HK na 16 HK) – TTK było poprzednio identyczne u Daltona i Zepher, ta zmiana wprowadza różnicę.
  • Amunicja
    • bazową ilość amunicji zmniejszono z 90 na 60 pocisków;
    • certyfikację w amunicji zmniejszono z 18 na 6 pocisków na poziom.

AP30 Shredder

Shredder straci swoje obrażenia od wybuchu tak aby zmniejszyć jego skuteczność przeciwko jednostkom piechoty i MAX. Jednostki MAX będą mieć wzmocnioną odporność na pociski AP.

  • usunięto obrażenia zadawane przez wybuch;
  • amunicja:
    • bazową ilość amunicji zmniejszono z 1250 na 500 pocisków;
    • certyfikację w amunicji zmniejszono z 120 na 50 pocisków na poziom.

DUAL-75 Duster

Duster ma być podstawowym działem przeciwko-piechocie. Zwiększymy wewnętrzny oraz zewnętrzny zasięg wybuchu tak aby uczynić go bardziej skutecznym.

  • wewnętrzny promień wybuchu zwiększono z 0,75m do 2 metrów;
  • zewnętrzny promień wybuchu zwiększono z 4m do 6 metrów.

 

CZOŁGI

  • Podstawowe wieżyczki czołgów zostały ustabilizowane.
  • Przyspieszenie Vanguarda jest teraz zbliżone do innych czołgów – ciągle jest wolny, ale był zbyt wolny.

 

ESF

Dokonujemy zmian w dotyczących zmian w rocket-pods oraz pociskach hornet tak aby lepiej zdefiniować te bronie oraz lepiej zdefiniować Liberatora jako podstawowy pojazd przeciwko pojazdom.

Rocket-pod będa mieć zmniejszone obrażenia tak aby zredukować ich efektywność przeciwko pojazdom. Zmieniamy to tak, że potrzeba będzie oddać jedna pełna salwę z rakiet (bez chybień) w tył MBT aby umieścić go na krytycznym poziomie obrażeń, zamiast zniszczyć:

  • Mosquito – obrażenia zmniejszone z 475 na 400
  • Reaver – obrażenia zmniejszone z 635 na 550
  • Scythe – obrażenia zmniejszone z 550 na 475

Pociski Hornet będą mieć zwiększone bezpośrednie obrażenia. Ta zmiana sprawi, że Hornet będzie bardziej skuteczny w pewnych sytuacjach niż rocket-pod:

  • obrażenia zwiększone z 1800 na 2000

Air Hammer
Air Hammer jest zbyt efektywny przeciwko Liberatorom i czołgom. Jest to spowodowane częściowo obrażeniami oraz rozrzutem kul.

Rozrzut pocisków zostanie zmieniony i nastawiony na ESF, a więc przeciwko większym pojazdom pewnie niekorzyści shotguna znikną. Aby to skompensować to zmienimy obrażenia zadawane przez pociski w zależności od odległości tak aby ci gracze co używają Air Hammer musieli podlecieć bliżej.

Wraz ze zmianami w odległości, zmieniony typ obrażeń zadawanych przez ta broń karabinu maszynowego na karabin maszynowy przeciw-samolotom. Zmiana ta spowoduje, że broń ta będzie efektywna przeciwko innym ESF oraz lekkim pojazdom, natomiast pojazdy opancerzone będą bardziej odporne.

  • obrażenia bezpośrednie są teraz zakwalifikowane jako przeciw-lotniczy karabin maszynowy;
    • oznacza to, że ciężkie pojazdy opancerzone (czołgi i liberator) będą bardziej odporne na ta broń;
  • zwiękoszono maksymalne obrażenia ze 150 na 175;
  • podstawowy magazynek zwiększono z 3 do 5;
  • zasięg maksymalnych obrażeń zredukowano ze 150 metrów na 50;
  • zasięg minimalnych obrażeń zredukowano z 300 na 100 metrów.

Inne

  • Coyote – wydłużono czas przeładowania z 3 sek na 4 sek;
  • Jednostki MAX – zwiększono odporność na pociski AP z 48% na 60%

 

RÓŻNE

NS Baron Shotgun

  • zmniejszono czas przeładowywania
  • zwiększono dokładność podczas biegu z o,9 na 0,7

Inne:

  • dodano artykuły kosmetyczne związane z piłka nożną;
  • dodano opcję aby wyłączyć „bloom”
  • gracze, którzy rozmieszczają ładunki wybuchowe dostana teraz punkty XP za asystę, jeśli ładunki te zostaną zdetonowane przez kogos innego i zabiją wroga;
  • inżynierzy moga teraz rzucić paczkę z amunicją za pomoca klawisza zdolności (domyślny F);
    • paczki z amunicją nie są dzielone już z wieżyczkami;
    • paczka z amunicją jest teraz fizycznym obiektem i może być rzucona gdziekolwiek;
    • linia certyfikacyjna na paczkę z amunicją nie zmieniła się;
  • narzędzie medyka używa teraz prawego przycisku by podnoscić graczy i lewego by leczyć;
  • efekt wizualny pola regenerującego medyka jest teraz dopasowany do prawidłowego zasięgu;
  • właściciele Sundererów dostaja teraz 5xp za odrodzonego gracza (zwiększono z 2 xp);
  • zniszczenie Flasha jest teraz warte 100xp 9zwiększone z 25 xp);
  • dodano głosy do oznaczenia Sunderera i beaconów (Q);
  • skorygowano kompensację lagów w celu zwiększenia zdolności reagowania;
  • Zmieniono nazwę slota Pistolet na Sidearm
    • kusze są teraz na liście kusz a nie na liście pistoletów.

 

BŁĘDY

  • naprawiono różne przyczyny wywalania się gry;
  • naprawiono błąd, który powodował, że gracze odradzali się w niechcianych lokacjach z racji tego, że lista miejsc odradzania za szybko się zmieniała;
  • zmiana kierowcy w Prowler lub Sunderer nie będzie powodowała, że pojazd teleportnie się z powrotem do miejsca skąd został przywołany;
  • zaadresowany problem, który powodował, że cześć pocisków oraz kul ignorowała kolizje i przelatywała na przykład przez osłony w pokojach odrodzenia;
  • naprawiono materiały wybuchowe, które uszkadzały terminale w bazach dzięki błędom w geometrii;
  • bronie samolotów nie powinny już móc przelatywać przez osłonę BioLab;
  • Gate Shield Diffusor funkcjonuje teraz prawidłowo gdy jest uruchomiony podczas gdy kierowca uzywa przycisków A lub D;
  • poprawiono opis na narzędziu rozpoznawczym Infiltratora;
  • audio efekt z „gravity pad” nie będzie się już utrzymywać gdy wyszlismy na gravity pad prosto z pojazdu;
  • celowniki będą działać prawidłowo w VR Training;
  • zdolności klasowe będą działać prawidłowo w VR Training;
  • naprawiono błąd powodujący brak Greenhorn Voice Pack;
  • naprawiono liczne błędy w geometrii na Indar oraz Amerish;
  • naprawiono błąd nie wyświetlający decali na zbroi infiltratora TR;
  • naprawiono bug, który powodował że Reaver Tiger Fins nie poruszały się zgodnie ze skrzydłami Reavera;
  • naprawiono grafikę wskaźnika opóźnienia;
  • EM6 LMG nie będzie już nieprawidłowo pokazywał zaawansowany celownik laserowy do odblokowania;
  • celownik x1 może być już zakupiony dla AS16 Nighthawk;
  • naprawiono rzucane obiekty, takie jak paczka z amunicją oraz miny dla czołgów, których nie można było rzucać podczas biegu.
Poprzedni artykułPlayer Studio zawitało do Landmarka!
Następny artykułHossin i rekrutacja outfitów jeszcze w czerwcu!
11 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
SH3NKT

Co oni zrobili z air hammerem? Przecież to odpowiednik PPA i Banshee. Dlaczego ma być super skuteczny przeciwko esf’om (jakby wcześniej nie był)?! To jak na mój gust broń przeciwko piechocie i w tym kierunku powinna dostać buffa.. Nerf lolpodów i buff hornetów to tylko nadzieja na to ,że teraz więcej osób sięgnie po hornety za sc (bo lolpody ma już prawie każdy).

PanMłody

Jak się to czyta to można odnieść wrażenie że update przyniesie same ulepszenia w działaniu gry xD

Squaredterror

To ja chyba sobie zrobię urlop od PS2. no chyba że zwrócą mi moje 10k certów z libka i rivera -_-

balrogos

Im very very dissapointed.

balrogos

Logic LVL SOE!

SH3NKT

Poprawka – tutaj jest złe tłumaczenie w kwestii air hammera. Nerfią go kompleksowo, nie buffują przeciwko esf’om – pozostanie taki sam w tej materii. Za to będzie słabszy przeciwko większym celom opancerzonym typu lib, gal czy mbt.

Polegeist

Czemu jak coś kupię i mi się podoba to od razu to nerfią….

balrogos

Tylko na to czekaja 😛

Polegeist

Po tym co dzisiaj sie pobralo, grac sie nie da, gra mi kraszuje co chwile!!!!!! ja jebie, a jak nie skraszowala to 70% mapy sie nie zaladowala tylko bylem pomiedzy tektutami.
Odpoczynek od Planetsajda

Penetrator77

Pograłem trochę, no i szkoda trochę libka. Jak zrobią jeszcze raz tak samo to poświęcę 41dni przegranych w PS2 i skończę gre