Zachodni wydawca Revelation Online kontynuuje przedstawianie historii związanych z kolejnymi klasa, jakie będą mieć do wyboru gracze.
Na kolejnym, drugim już filmie z serii, ujawniono co kryje się za ponurym wyglądem okultysty i w jaki sposób klasa ta łączy w sobie moc ciemności i światła. Okultysta na zmianę używa ciemnych mocy do atakowania z dystansu i światła do leczenia oraz wzmacniania sojuszników. Kosa, którą dzierży okultysta, może dowolnie przełączać się pomiędzy oboma trybami, a każdy z nich powoduje inne animacje jej użycia.
Pozostałe 5 klas w Revelation Online to:
- Blademaster: Jako druga linia obrony i specjalista od walki w zwarciu, zadaje obrażenia za pomocą bliźniaczych ostrzy i jest mistrzem ucieczki, co pozwala mu na przebijanie się przez fale wrogów. Podatny na ataki dystansowe.
- Vanguard: Zakuty w stal rycerz, specjalista od walki w zwarciu. Jego główną siłą jest walka na wyniszczenie, a nie zadawanie ogromnych obrażeń.
- Swordmage: Dzierżący miecz mag, specjalizujący się w zadawaniu obszarowych obrażeń. Całą swoją energię skupia na opanowaniu żywiołów, czyni go to podatnym na skoncentrowane ataki.
- Spiritshaper: Jako przywoływacz i uzdrowiciel jest prostą w obsłudze klasą i posiada rozwinięte umiejętności przetrwania. Za oferowane wsparcie i zadawane obrażenia jest on wysoce cenionym członkiem zespołu.
- Gunslinger: Z wysoką precyzją poluje na pojedyncze cele z dystansu lub, używając zaawansowanej broni średniodystansowej, sieje spustoszenie w szeregach wroga. Gunslinger posiada kilka umiejętności kontrolowanych i jest zdecydowanie mniej efektywny w walce w zwarciu.
Gracze mogą wybrać swój własny styl gry i, po osiągnięciu 40 poziomu, dowolnie rozdysponować punkty atrybutów, takie jak siła, zwinność, itp. Wszystkie klasy posiadają zróżnicowane zestawy umiejętności z ponad 20 przypisanymi do każdej z nich. Po osiągnięciu 49 poziomu mogą być one ulepszane, co pozwala na dopasowanie ich do każdego stylu. Ciekawym rozwiązaniem jest to, że gracze posiadają pełną kontrolę nad postępami ich klasy.
Revelation Online to zapierający dech w piersi tytuł z gatunku MMORPG. Gracze odkryją tętniący życiem świat Nuanor i jego pradawne tajemnice. Doświadczą przy tym zupełnej wolności dzięki latającym wierzchowcom, zdobędą najwyższe szczyty i zanurzą się w głębinach. Ponoć w tej grze nie ma miejsc niedostępnych dla graczy.
Trailer jest piękny. Naprawde czuć emocje. Jednak mnie przekonali zagram Bishonem Emo!
Rozumiem że trailer ma dać nam jakieś odczucia, pomóc wyobrazić świat i wizje postaci którą gramy. Niestety jedyne co ja tu widzę to fakt że w grze do okoła mnie będą skakać Chude Pedałki Emo z białymi włosami i kosami i będą się nazywać xxSephirothxx Też z drugiej strony nie do końca rozumiem, to co widzieliśmy to historia postaci fabularnej? Czy głównego gracza jeśli wybierze tą postać? Oby nie to drugie.
Nie spoko większość będzie biegać gothic loli z kosami O_)O. Trailer ma opowiadać historię postaci, raczej więc to pierwsze bo musisz przyznać że byłoby to trochę dziwne że zaczynasz jako malarz bez skilli i dopiero po jakimś czasie zdobywasz moc.
Mnie od czasów Guild Wars 1 bawi gdy fabuła mi mówi że jestem wybrańcem. Tak samo jak te 300 osób za mną w kolejce do gadania z NPCem. Pełno gier MMO właśnie w ten dziwny sposób zabiera się do fabuły. Gra próbuje zrobić ze wszystkich kogoś wyjątkowego, a gdy wszyscy są wyjątkowi, to tak naprawdę nikt nie jest wyjątkowy 😉
Ale jak na razie gra mnie interesuje, aż poszukałem filmików z oryginalnej wersji na necie. Tylko te bonusy w founder packach mnie przerażają, bo one oznaczają że dokładnie to samo pewnie będziesz mógł kupić w cash shopie.
Co mnie rozwaliło gdy oglądałem jeden filmik na temat gry że w oryginalnej wersji można dowolnie za darmo zmieniać swój wygląd postaci w menu. W Europie to będzie płatne i to jest tak oczywiste że aż głowa boli.
Ja tak trochę z innej beczki. Kobeni wpadnij do nas na ts sprawę mam ?