Oto nastał dzień kolejnej aktualizacji w PlanetSide 2! Dzisiaj, o godzinie 15-tej czasu polskiego, serwery tej gry zostaną wyłączone na około 2 godzinki, a po ich włączeniu czekać będzie na Was wiele zmian 🙂

Nowy gracz

W celu zmniejszenie bariery początkowej związanej z różnicą w sprzęcie początkującego gracza, wprowadzono wiele zmian związanych z domyślnym wyposażeniem, balansem broni oraz lepszym skalowaniem umiejętności.

  • Bronie startowe
    • Podstawowe bronie startowe, prócz snajperek, mają teraz dostęp do darmowego celownika 1x;
    • Karabiny startowe (TRAC-5, Mercenary, Solstice) maja teraz celownik laserowy odblokowany i domyślnie wyposażony;
    • Startowe karabiny szturmowe (T1 Cycler, Gauss Rifle, Pulsar) mają teraz odblokowany i domyślnie wyposażony uchwyt przedni;
    • Startowe LMG (T9 CARV, Gauss SAW, Orion) mają teraz odblokowany i domyślnie wyposażony uchwyt przedni;
    • Startowe strzelby (Barrage, Mauler, Thanatos) maja teraz domyślnie odblokowany i wyposażony powiększony magazynek.
  • Pół-automatyczne karabiny snajperskie
    • Iron Sights Recoil Recovery Rate zmieniono z 6 na 10;
    • Dodano nowy załącznik „Ballistics Computer” dla 99SV, Gauss SPR oraz Spectre, który wyeliminuje kołysanie;
    • Ballistics Computer jest domyślnie odblokowany i wyposażony na 99SV i Spectre;
  • Inne
    • Kołysanie zostały usunięte z wszystkich, poza snajperkami, celowników 6x;
    • Bronie na pojazdach: wszystkie mają domyślnie odblokowane i wyposażone celowniki 1,25x.

Nowe przedmioty

  • Moduł Chameleon dla Infiltratora
    • Neutralizuje blask tarczy podczas otrzymywania obrażeń w czasie gdy infiltrator jest zakamuflowany.

 

  • Nano-Regen Capacitor (Combat Medic)
    • Zwiększa szybkośc ładowania Nano-Regen Device (leczałki) o 20%;
  • Flight Suit (Light Assault)
    • Zwiększa pojemność paliwa w plecaku odrzutowym o 10/13/16/20%
  • Auxiliary Shield (Utility slot)
    • Pasywnie zwiększa punkty życia tarczy o 50;
    • Aby utrzymać odpowiednią śmiertelność, te bronie zostały skorygowane uwzględniając to urządzenie:
      • Lumine Edge, Ripper oraz Carver aktywowane obrażenie z 1000 na 1050;
      • Titan-150 HE i Supernova VPC pośrednie maksymalne obrażenie z 1000 na 1050;
      • Proximity Mine i Bouncing Betty pośrednie maksymalne obrażenie z 1000 na 1050;
      • Blackhand min obrażenia z 250 na 275;

Zmiany w umiejętnościach

  • Nazwa Regeneration Field zmieniona na Shield recharging Field;
  • Triage
    • Ranga 1 została odblokowana domyślnie;
    • Leczenie wraz z upływam czasu zmienione z 2/4/7/10/14 na 10/15/20/25/30 punktów życia na sekundę;
  • Nano-Regen Device
    • Skorygowano skalowanie umiejętności, co sprawia, że będzie ona bardziej skuteczna;
    • Ujednolicono pojemność energetyczną dla wszystkich poziomów;
    • Linia certyfikacji przyspiesza szybkość odświeżania o 8/11/14/17/20%, korzyść z maksymalnej rangi nie została zmieniona;
  • Jump Jets
    • Zmieniono nazwę na Skirmisher Jump Jets
    • Skorygowano skalowanie umiejętności, co sprawia, że niższe rangi będą bardziej skuteczne;
    • Linia certyfikacji zwiększa paliwo oraz szybkość odświeżania o 8/11/14/17/20%, korzyść z maksymalnej rangi nie została zmieniona.
  • Drifter Jump Jets
    • Szybkość odświeżania ujednolicona dla wszystkich poziomów;
    • Czas lotu na randze I zmieniono z 7 na 15 sek
    • Certyfikacja zwiększa czas lotu o 0/4/7/11/15 sekund;
    • Nieco zmniejszono opad spowodowany ruchem w bok.
  • Nano-Armor Cloak
    • Nie powstrzymuje błysku tarczy w czasie otrzymywania obrażeń (sunkcja ta została przeniesiona do modułu Chameleon);
    • Pasywnie zwiększą ilość punktów życia tarczy o 100;
  • Nanite Autor Repair dla Scythe, Reaver i Mosquito
    • Opóźnienie regeneracji obniżone do 8 sek z 12;
    • Inżynierowie pilotujący te mysliwce będą w stanie uruchomić regenerację pojazdu odpowiednią do poziomu I Nanite Auto-repair System ale z 12 sekundowym opóźnieniem;

Ekwipunek startowy

Stworzono wiele konfiguracji i jeden kombinezon (suit) na max poziomie dano każdej klasie

  • Infiltrator
    • LONG RANGE SNIPER
      • Primary: domyślny karabin snajperski
      • Suit: Chameleon Module
      • Tool: Recon Detect Device
      • Ability: Hunter Cloak
      • Utility: Auxiliary Shield
    • SPEC-OPS HACKER
      • Primary: domyślny karabin snajperski (niedostępny w Stalker Cloak)
      • Suit: Chameleon Module
      • Tool: Motion Spotter
      • Ability: Stalker Cloak
      • Utility: Auxiliary Shield
  • Light Assault
    • ROOFTOP SKIRMISHER
      • Primary: domyslny karabin
      • Suit: Advanced Shield Capacitor
      • Tool: Rocklet Rifle
      • Ability: Skirmisher Jump Jets
      • Utility: Auxiliary Shield
    • CLOSE-RANGE AMBUSHER
      • Primary: domyślna strzelba
      • Suit: Ammunition Belt
      • Tool: Rocklet Rifle
      • Ability: Skirmisher Jump Jets
      • Utility: Auxiliary Shield
  • Combat Medic
    • MID-RANGE SUPPORT
      • Primary: domyślny karabin szturmowy
      • Suit: Surgeon’s Kit
      • Tool: Medical Applicator
      • Ability: Nano-Regen Device
      • Utility: Auxiliary Shield
    • CLOSE-RANGE DEFENDER
      • Primary: domyślna strzelba
      • Suit: Nanoweave Armor
      • Tool: Medical Applicator
      • Ability: Nano-Regen Device
      • Utility: Auxiliary Shield
  • Engineer
    • REPAIR & RESUPPLY
      • Primary: domyślny karabin
      • Suit: Flak Armor
      • Tool: Nano-Armor Kit
      • Ability: AI MANA Turret
      • Utility: Auxiliary Shield
    • CLOSE-RANGE DEFENDER
      • Primary: domyślna strzelba
      • Suit: Advanced Shield Capacitor
      • Tool: Nano-Armor Kit
      • Ability: AI MANA Turret
      • Utility: Auxiliary Shield
  • Heavy Assault
    • FRONT-LINE FIGHTER
      • Primary: Default LMG
      • Suit: Nanoweave Armor
      • Ability: NMG
      • Tool: domyślna wyrzutnia
      • Utility: Auxiliary Shield
    • ANTI-VEHICLE
      • Primary: Default LMG
      • Suit: Munitions Pouch
      • Ability: NMG
      • Tool: domyślna wyrzutnia
      • Utility: Auxiliary Shield

INNE ZMIANY I DODATKI

  • Dodano wiele elementów Player Studio;
    • kolejne będą dodawane w trakcie miesiąca;
  • Zwiększono wydajność klienta gry i serwerów;
  • Dodano ulepszony wybór kamuflażu;

201608_ps2_camo

  • Zmniejszono czas przejmowania dużych placówek do 15 min z 21 min przy 2/3 punktach przejętych oraz do 5 min, zamiast 7 min, gdy wszystkie punkty są przejęte;
  • Zwiększono obszar zakazu budowania wokoło Tawrich Tech plant;
  • Dyrektywa „dołącz do outfitu” nie będzie automatycznie umieszczana w śledzonych dyrektywach;
  • Zmieniono notyfikacje dla doświadczonych graczy dotyczącą Koltyr;
  • Black Plasma Camo może być teraz używane normalnie;
  • Zmieniono priorytetowy spawn na głównej mapie na ten z quick deploy;
  • Podwieszane granatniki dymne mają unikatowy dźwięk;
  • Zmniejszono masę paczek z amunicją;
  • Zmieniono skuteczność HIVE w regionach;
  • Mineral Radar jest teraz pasywny dla ANT
    • Każdy gracz otrzymuje 1 poziom;
    • Certyfikacje za wszystkie poziomy zostały zwrócone i muszą zostać zakupione ponownie;
  • Pociski dual photon powinny być widoczne nawet na najniższych ustawieniach graficznych;
  • Wszystkie rangi Medical Aplicator przywracają do życia z 100% zdrowia (nie dotyczy MAXów);
  • Usunięto zakłócenia, gdy przebywa się blisko konstrukcji z osłonami;
  • Punkty Victory za terytorium są przyznawane już od 15% terytorium. To oznacza, że każda frakcja zaczyna z 5-6 punktami;
  • Punkty potrzebne by zamknąć kontynent zwiększone z 15 do 20;
  • Dodano Widowmaker decal;
  • Dodano specyficzne zawołania podczas spotowania Flash, Liberator i Valkyria;
  • Obniżono animacje trzymania konstrukcji podczas budowy dla lepszej widoczność;
  • Dodano światło na szczycie silosa Cortium, które wskazuje jego moc;
  • Dodano lekkie opóźnienie do namierzania dla wyrzutni G2A i G2G;
  • Flash może odblokować Gate Shield Diffusor.

Zmiany w broniach białych:

  • Standardowy nóż – tryb wyciągnięcia:
    • czas między atakami zmniejszony z 500ms do 400ms
    • blokada z powodu sprintu zmniejszona z 300 do 250 ms
    • blokada używania zdolności(???) zmniejszona z 500ms do 300ms
    • czas życia „pocisku” z 0.1s do 0.12s
    • obszar kolizji „pocisku” zwiększony z 0.1 do 0.2
  • Noże doładowane – tryb szybki ataku:
    • Od teraz używa standardowych „cięcia” podczas szybkiego ataku;
    • Czas animacji z 625ms do 450ms
    • Opóźnienie ataku z 125ms do 0ms
    • Obszar detekcji z 5m do 0m
    • Blokada z powodu sprintu zmniejszona z 300 do 300 ms
    • Blokada używania zdolności zmniejszona z 500ms do 333ms
  • Noże doładowane – tryb wyciągnięcia:
    • Czas między atakami zwiększony z 500ms do 675ms
    • Opóźnienie ataku z 125ms do 75ms
    • Czas życia „pocisku” z 0.1s do 0.12s
    • Noże doładowane – tryb aktywacji;
    • Czas między atakami zwiększony z 500ms do 675ms
    • Opóźnienie ataku z 125ms do 75ms
    • Czas życia „pocisku” z 0.1s do 0.12s

Zmiany powietrzne:

  • Pociski namierzane powietrze-powietrze, certyfikacja zasięgu zwiększona z 10m do 16m na rangę;
  • Bezpośrednie obrażenia Coyotów z 100 do 75;
  • Coyoty otrzymują zmiany w namierzaniu co pozwoli ich unikać;
  • Air Hammer pośrednie obrażenia z 50 do 20;
  • Light PPA obrażenia minimalne niebezpośrednie z 1 do 25;
  • Light PPA obszar maksymalnych obrażeń zwiększony z 0,75 do 1m;
  • Zbiorniki wysoko-pojemnościowe zwiększone z 200% do 220%;

Tekstury

  • Jakość tekstur zwiększona na wszystkich poziomach;
  • Jakość High ma teraz właściwości Ultra
  • Medium ma właściwości High, itd
  • Obecne konfiguracje nie są objęte tą zmianą, zmiany te aktywują tylko nowe instalacje i zmiany tych ustawień.

Naprawiono WIELE błędów, w tym:

  • Wiele załatanych tekstur w bazach, które nie powinny teraz przepuszczać graczy;
  • Naprawiono wiele problemów z kolizjami (niewidzialne ściany);
  • Zmniejszono blask Saron HRB by nie oślepiał kierowcy (aż tak bardzo);
  • Punkt C na Crown nie będzie pozwalał na budowę koło niego;
  • Każdy poziom Repair Tool potrafi teraz dekonstruować miny;
  • Domniemany fix na wiecznie dymiące się pojazdy, nawet po naprawie;
  • Naprawiono mały problem z lumbifiberem dla ANT;
  • i wiele innych.

 

No to pisać, co sądzicie o tych zmianach 🙂

P.S. Dzięki Rachityn za pomoc w tłumaczeniu 😀