… nadchodzącym GU53, które  nazwane zostało przez developerów Shards of Destiny i pojawi się na serwerach „pod koniec” września. Na obecną chwilę wiemy o nim tyle, że:

1) pojawi się nowa zona grupowa Shard of Love, a za nią się kryje lore kolejnego boga Erollisi Marr i jej nieszczęśliwej miłości… Będzie romantycznie… Zgodnie z zapowiedzią zona ta będzie skalowalna i podobno w końcu będzie się ją „opłacało robić” na niższych levelach, tzn. w końcu loot będzie odpowiedni i atrakcyjny w stosunku do levelu. Poza tym zgodnie z tym co napisał Kander, to zona ta będzie łatwa i przeznaczona dla „małych grup”. Hmmm… podejrzewam, że możliwa do zrobienia przez 3-4 osoby.

2) Nowy system Achievement. Juz w tej chwili za zabicie 100 mobków jakiejś rasy dostajemy tytuł Killer of… Ten system będzie bardziej rozwinięty, a wszelkie nasze osiągnięcia będą widoczne przez innych po zinspektowaniu naszej postaci. I tak za niektóre z nich będziemy dostawać tytuł, za inne jakieś bliżej jeszcze nie określone nagrody. Osiągnięciem będzie na przykład nawet zbieranie rarów. No zobaczymy jak to będzie funkcjonować „w praniu”…

3) Nowy system cieni zwany Shaders 3.0 i powiem szczerze nie jestem techniczna, nie wiem o co w tym chodzi ale ponoć ma być ładniej i szybciej. W tej chwili mamy systemShaders 1.0 a plotki głoszą, że po „przepisaniu” (czy cokolwiek devs’i robili) i po „odpaleniu” po raz pierwszy Shaders 3.0, to sami byli w szoku że tak może eq2 wyglądać. Zobaczymy, ocenimy i na pewno będziemy marudzić (przynajmniej co niektórzy).

httpv://www.youtube.com/watch?v=Qs6o3Q0xPuE

4) Kolejna zona rajdowa x 4 : Miraguls Planar Shard. Owszem już słyszę to narzekanie, ale.. będzie to zona CAŁKOWICIE nowego typu. Moment w którym pullujemy nameda i sposób w jaki to robimy będzie nam uruchamiał odpowiedni skrypt: łatwy, średni i trudny. Tak samo będzie z lootem. Inny będzie wypadał z łatwego skryptu a inny z trudnego. Pożyjemy, zobaczymy…

5) Automentoring czy też nowy rodzaj magii odkryty w Norrath, który będzie się zwał Chronomagic. W każdym mieście Norrath znajdziemy Erudytę, który nazywać się będzie Timeless Chronomage i który to za małą opłatą (5g i 100 pkt statusu) „cofnie nas w czasie” do levelu jaki sobie tylko zażyczymy. No i teraz słowa „gdybym był młodszy” nabierają znaczenia… Piki już zapowiedział, że zaraz po odmłodzeniu go idzie skopać tyłek Varsoonowi 🙂

auto_mentor_npc_thumb

6) AA slider będzie pozwalał nam na ustawienie ilości XP’a jaki chcemy by wchodził nam do naszego AA xp.

7) Zwiększenie ilości itemów w domach o całe 100 sztuk! Do tego wszystkie małe domki jednopokojowe dostaną extra pokój 🙂

8) Tokeny do zmiany ras dostępne w Marketplace. Już słysze jak co niektórzy marudzą, ale prawda jest taka, że wiele postaci zostało utworzonych zanim nastąpiły radykalne zmiany w rasach i z pewnością będą się cieszyć mogąc wybrać inną rasę.

9) Nerf  itemów z avatarów :/ Podobno avatary są tak łatwe do zabicia, że nie ma sensu by loot z nich był lepszy od lootu z instancji. Wszystkie charmy ulegną degradacji, lepsze mają być te z Bastiona. Jest wielka awantura oczywiście, no bo jaki sens zmieniac loot po 10 miesiacach? Zważywszy na to, że niektórzy wydali mnóstwo dkp by mieć jakiś super-uber item.

10) No i totalna NOWOŚĆ! Zmiana trait rasowych – znów! Tak, tak to prawda. Jakieś 2 lata temu przeszliśmy już jedną zmianę, teraz czeka nas balans. Po ówczesnej zmianie niektóre rasy były lepiej predysponowane na magów, inne na fighter’ów. Według Frizznika odpowiedzialnego za te zmiany, każda rasa w momencie wyboru archetypu (fighter, scout, priets, mag) dostanie 2 „drzewka”z trait’ami do wyboru. Czyli razem zostało stworzonych 8 różnych drzewek dla każdej rasy, z których my zobaczymy tylko dwa i z nich będziemy wybierać to które chcemy.  Później będziemy mieć do wyboru:

Statistic Gain
Resistance Gain
Health or Power Boost
Non-Combat Boost 1
Non-Combat Boost 2
Combat Bonus
Tradeskill Bonus
Skill Bonus

Statistic Gain – również zmieniony. Do tej pory na jeśli wybieraliśmy +5 int to było to zarówno na lvl 10 jak i 80. Tym razem staty będą skalowalne.
Resistance Gain – to samo co ze statami

Tradeskill Bonus – do tej pry mozna było wybrać ulepszenie konkretnego craftu, czyli np.: zredukowanie powera dla sage. Wielu crafterów wybierało daną rasę właśnie ze względu na możliwość ulepszenia konkretnej specjalizacji. Tym razem będzie możliwość wyboru takich rzeczy jak + do progress, durability czy sukcesu, a to bardzo dobra wiadomośc 🙂

Pojawi się sporo nowych non-combat możliwości i to całkiem fajnych, jednakże na bardzo długim recaście. I tak niektóre rasy dostaną tracking, inne calla do przyjaciela w conie, jeszcze inne będa mogły naprawić sój armor.

Oczywiście wraz z GU 53 drzewka charakterów, bedą zresetowane, tak byśmy mogli od początku wybrac to co nam najlepiej będzie pasowało.

5 KOMENTARZE

  1. Problem jest taki, że za bardzo nie wiem o co w tym chodzi, a mój meńćyzna chyba nie ma ochoty mi, n00bowi technicznemu, tłumaczyć. Boje się, że mój stary komputer nie wytrzyma juz takiego obciążenia, bo już teraz gram na extreme performance a zdarza się, że przycina. A jeśli tak się stanie to będzie bye bye Eq2 dopóki nie kupię nowego kompa 🙁

  2. Oj Kingus zawsze mozesz podjechac do mnie i zobaczyc jak ladnie chodzi na 3.0 . Pozniej juz Ci zostaje tylko zmolestowac Pawla by wykombinowal Ci nowego kompa :).

  3. Nie musze jechac do Ciebie by zobaczyc jak ładnie będzie wygladac Shader 3.0 wystarczy że spojrzę w monitor na biurju obok.. Już teraz nie lubię patrzeć na tenże monitor, bo gra wygląda zupełnie inaczej niz na moim monitorku 🙁 Ech, muszę wygrać w totka…

Comments are closed.