No to lecimy:

1) Kaladim. Zapomniane miasto i kopalnie krasnoludów. W tej chwili panują tam kobold’y i bugbear’zy na levelach 60-70. Śpieszczie się, jeśli chcecie go jeszcze zwiedzić takim jak jest. Po GU55 level tych kopalń ulegnie zmianie na zbliżony do zony w której się znajduje (Butcherblock Mountains), czyli 30+

2) Po GU55 ulegną zmianie dotychczasowe AA i dotyczy to równiez graczy, którzy nie będą mieć najnowszego dodatku.

3) Ze względu na konsolidację statów oraz resistów (pisałam o tym na forum), warto spojrzeć na nasze okno Persony i sprawdzić co się u nas zmieniło.

4) Battlegroundy będą dostępne dla wszystkich bez względu czy zakupi sie dodatek czy też nie. W tej chwili secnariusze są na 80+ level, ale docelowo mają sie pojawiać też na niższe levele.  Aby włączyć i wyłączyć okno secnariuszy należy użyć skrótu ALT + S

5) Stacja gryfów do Timorous Deep w Butcherblock przesunięta została bliżej doków i dodana została opcja do Darklight Woods.

6) Potężne zmiany w transmutingu. Rozbity został na transmuting i adorning. Transmuting to skill podobny do harvestu i dostępny od lvl 1 dla każdego gracza. Adorner będzie wyrabiał białe adormenty (opisane na forum). Jeśli ktos jest w tej chwili transmuterem ze skillem 400, to po dodatku bedzie mieć skill 400 w transmutingu i w adorningu.

7) Można być jednocześnie adornerem i tinkererem.

8) Far Seas Supply Division z Isle of Mara będą mieć dla nas mnóstwo nowych przepisów, oczywiście dostępnych po zrobieniu frakcji (tak jakby to było takie proste…) Zobaczymy tam również wiele zmian, a przede wszystkim:

  • Mounty dostępne dla crafterów po uzyskaniu 40tyś frakcji, będą miec zwiększoną szybkosć. I tak: Appaloosa będzie gnał z zastraszająca prędkością 50%, Hillruner i Palomino wyprzedzą go o całe 8% (czyli 58%), no ale record prędkości pobije Unicorn (65%) i reszta będzie mogła tylko jego zad oglądać!
  • Wraz z nowym dodatkiem pojawi się Armor i biżuteria dostępna za Mark of Mannar, dlatego tez kierownictwo Far Seas Supply Division podjęło ważną uchwalę w tym względzie. Otóż w zonach crafterskich nie zobaczymy już wypadających przepisów na zbroję i biżuterię z Void Shardów, lecz zastąpią je przepisy używające  Mark of Mannar. Jednocześnie merchant na Isle of Mara będzie mieć na sprzedaż starsze przepisy (Void Shardy) o ile oczywiście mamy frakcję na poziomie minimum 40tyś. (YAY! No to Vivid zaszaleje i sobie kupi!)
  • Armorerzy i Tailorzy zauważą, że u merchanta na Isle of Mara pojawią  się nowe przepisy, a konkretnie na armor na Battleground’y. (Wychodzi na to, że ten weekend poświęcę na wbijanie frakcji na Nayati, bo o armorerze mogę zapomnieć na razie…)

9) Woodworkerzy prócz przepisów na amunicję, broń, bucklery, itd., dostaną zupełnie NOWE przepisy na:

  • compact harvesting kit, który łączy w sobie dotychczasowe cztery narzędzia dla harvesterów i redukuje zbieranie o 2,5 sekundy!
  • nowy totem do biegania z szybkością 55%  na 45 lvl  (sabertooth totem)
  • totem na grupowy invis (!!) na 30 lvl (void totem)
  • evac (!) dostepny co 60 min na 30 lvl (totem of escape)
  • invis z 15% szybkością na 30 lvl (great chameleon)
  • przepis na super uber wypasione strzały z dropów rajdowych (pewnie jakieś nasionka albo coś w stylu Emerald Halls)

10) Najważniejszą zmianą w harveście jest ta, że nie będzie rare loam’a! Alchemicy będą mogli robic spelle Expert dla fighter’ów używając  Karborite Cluster. Dostępny będzie nowy quest dla alchemików na przekształcanie proszków oraz 3 przepisy frakcyjne na specjalne potiony.

11) Carpenterzy również znajdą sporo nowych rzeczy do zrobienia, które pojawią się w dotychczasowych przepisach (od lvl 20+), ale o tym napiszę jutro 🙂