… i to nawet ludzkim głosem 🙂
Otóż producent EQ2 postanowił opowiedzieć czego możemy spodziewać się wraz z GU56 oraz w następnych miesiącach.
Oczywiście Brenlo zapwenia, że członkowie zespołu technicznego pracuja cały czas na rozwiązaniem problemu z lagami, zonowaniem czy też problemami z innymi danymi.
Kolejną rzeczą to Shaders 3.0, które poszły na serwer testowy. Najprawdopodobniej zobaczymy je na serwerach live już w majowym GU, no ale oczywiście, jak dobrze wiemy, nic nie jest na 100% pewne.
New Halas, czyli nowe miasto startowe i siedziba barbarzyńców, pojawi sie w GU56. Wraz z nim poprawione zostana Thundering Steppes. A wszystko to zapoczątkowane będzie przez jakiś kataklizm, który pozwoli nam zobaczyć właśnie to nowe miasto. Najparwdopodobniej jakaś kometa spadnie na góry w TS i w ten sposób odsłoni się przejście do nowego miasta. Jedna smutna wiadomość, Guild Hall’e w Halas nie będą dostępne, przynajmniej w GU56. Podejrzewam, że pojawią się wraz z następnym.
Planowana jest zmiana podróżowania po świecie Norath. W tej chwili, szczególnie dla nowych graczy, podróżowanie pomiędzy zonami stwarza duże problemy. Dzwonki, łodzie, portale druidów, portale magów, dywany czy też gryfy. Trudno to czasem połączyć w jedną logiczną całość i dlatego możemy spodziewać się zmian. Osobiście nie obrażę się za portal druidów lub magów w Timorous Deep…
System opowieści, czyli zupełna nowość. Okno / opcja, która pozwoli nam połączyć opowieści związane z różnymi questami w jedną całość. W końcu Lore jasno wytłumaczone i dostępne w grze dla wszystkich, ściśle powiązane ze Złotą Drogą (The Golden Path), o której tak dużo ostatnio się mówiło.
No i oczywiście ciągła praca nad przedmiotami z Sentinel’s Fate. Jak wiem, część została już zmieniona. Do rzeczy fabledowych zostały dodane resisty oraz cały armor posiada miejsca na czerwone adormenty. W tej chwili na zmiany oczekują rzeczy Legendary. Pożyjemy, zobaczymy…