To, że pojawi się nowe miasto startowe oraz zmieniony zostanie system podróżowania wraz z GU56, wszyscy już wiedzą. Ale mało osób wie, że pojawi się lub też zostanie zminionych kilka innych rzeczy.

Są dwie rzeczy, które szczególnie mnie ucieszyły. Developerzy w końcu zrobią porządek z mount’ami oraz pojawi się nowe, dzienne zadanie dla każdego, zainteresowanego Adorningiem.

Wpierw zajmijmy sie mount’ami, których jest całe mnóstwo w EQ2. I właśnie to „całe mnóstwo”, a do tego skalowalność ich wielkości w zależności od naszej postaci, może czasem doprowadzić do ataku serca. Na przykład na takim rajdzie… 24 osoby na różnistych mountach, gdzie nic innego nie widać tylko wielkie cielska nosorożców, śliniących sie warg’ów czy też miśków bojowych. I jak w tym całym bałaganie można  cokolwiek zobaczyć?

I dlatego ucieszyła mnie wiadomość, że po GU56 będzie istniała możliowść wyłączenia widzialności mount’ów. Całkowicie, bądź też czasowo, w czasie walki. Jak dla mnie, kapitalne rozwiązanie 🙂

Kolejną rzeczą, która z pewnościa ucieszy każdego gracza, pragnącego zgłębić tajniki adormentów, to dzienny quest na Adorning.

Wcześniej adormenty mógł robić każdy crafter, po GU55 (Sentinel’s Fate) zostało to zmienione. Dotychczasowa specjalizacja Transmutera została rozbita na Transmuting (psucie) oraz Adorning, czyli tworzenie adormentów. Stworzenie Adornera „od podstaw” nie dość, że jest bardzo czasochłonne to jeszcze drogie. Często nie starcza nam proszków, czy też fragmentów, a u brokera kosztują one krocie. Dlatego też, na prośbę graczy wprowadzono dzienny quest na Adorning.

W każdym mieście, w siedzibie towarzystwa crafterskiego, pojawi się nowy NPC – Londiar. Raz na dobę będziemy mogli uzyskać od niego questa na wykonanie specjalnych adormentów i to akurat na nasz level. Dostaniemy od niego również przepis oraz specjalne składniki potrzebne do wykonania tego questa, paliwo musimy dostarczyć sami. Przy odrobinie szczęścia, będziemy mogli podnieść nasz Adorning nawet o 10 pkt dziennie, nie tracąc przy tym naszych ciężko zarobionych platyn.

I jeszcze jedna mała zmiana, która być może przeszłaby nie zauważona, gdyby nie to, że dotyczy naszego głównego gildiowego kucharza Twardego Von’Aggro.

Otóż „The Iced Pomegranate Ambrosia” czyli rewelacyjny napój z przepisów frakcyjnych z Isle of Mara, będzie mieć zmienione staty. Od GU 56 pojawią się na nim wszystkie staty, czyli STR, WIS, AGI, INT i STA!

No i nie zapominajmy, że w końcu będziemy mieć możliwość włączenia Shaders 3.0 w grze (przynajmniej mam nadzieję).

Shader 1.0
Shader 3.0
Shader 1.0
Shader 3.0
2 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Selsi

Shadery 3.0 sa fajne ale boję się że laptop mojej żony
powie cough cough i sruu pograne