… jaki dostawaliśmy między innymi za „Recruit-a-Friend” program i po licznych protestach graczy, poprawiono  XP za Vitality jakie zbieramy na naszych postaciach.

Dla tych co nie wiedzą, albo zapomnieli, Vitality dostajemy za każdą godzinę gry, i akumuluje się ono aż do jej maximum (powiedzmy 100 pkt). Za każdym razem kiedy zrobimy coś, za co dostajemy XP (quest, bicie mobów), mała część naszego Vitality jest zużywana podnosząc nam jednocześnie ilość naszego XP.  Do tej pory nasze Vitality podwyższało nam zdobywane doświadczenie o 100%. Od kilku dni zostało to zmienione i o ile mamy Vitality, to podniesie nam ono nasz zdobywany XP o 200%.

Jednakże jest jedna rzecz, o której mało osób wie. Zawsze bardzo dziwiło mnie szybkie wbijanie na level 90. Zdecydowanie łatwiej jest zdobywać AA na niższych levelach ustawiając suwak na 100% niż na 90 lvl. Można powiedzieć, że wbicie na 90 lvl wiąże się z „karą” dla nas, bowiem przestaje działać Vitality i nasz zdobywany XP jest zdecydowanie mniejszy, przez co automatycznie zbieranie AA staje się wolniejsze…

Ale, żeby nie było aż tak źle, podniesiono ilość dodatkowego XP jaki dostaje się o ile ma się postać (adventure bądź craft) na maksymalnym levelu do 20% za postać. Czyli, ja mając 2 postacie na 90 lvl, dostaję dodatkowo 40% XP więcej dla każdej kolejnej postaci, która leveluje.

Z innej beczki, na FORUM pojawił się oddzielny dział poświęcony EQ2 Extended. Jak większość z was pewnie wie, jestem negatywnie nastawiona do tego serwisu, ale postanowiłam potraktować go jako pewnego rodzaju Trial. Mam nadzieję, że dzięki tym darmowym serwerom, nasze serwery Live, będą mieć napływ świeżej krwi.

Jeśli ktoś już próbował bądź gra w EQ2 na serwerach Extended, to bardzo proszę o podzielenie się swoimi uwagami 🙂

1 Komentarz
Inline Feedbacks
View all comments
Wichura

Dzieliłem się już na GOLu swoimi uwagami, można sobie je przeczytać tu http://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=10573229&N=1
Co ciekawe reakcje w temacie jak dla mnie udowadniają też to co pisałem tu na forum wcześniej, że wystarczyło, że SOE ustawiło detale gry domyślnie na low i gra dla froobów jest już kiepska bo ma gorszą grafikę niż w Runes of Magic. Frooby to takie stado lemmingów, starczy, że 3 napisze, że kiepska grafika i 90% już nie pogra ;). Niestety sukces EQ2X zależy od rozrzutnych amerykanów i obawiam się, że mimo wszystko EQ2X może przynieść lepszy dochód i zabić nasze serwery w dłuższej perspektywie. Ale ciągle obserwuję co się dzieje i kto w kto gra. Do jakiś pełniejszych wniosków będzie można dojść po zakończeniu bety i reakcji SOE po niej. Na razie SOE tradycyjnie imo failuje, ale mają jeszcze czas na zareagowanie.
Na razie mogę napisać tyle, że te serwery na pewno nie spowodują napływu krwi na Live, widać, że SOE po prostu sobie tego życzy, zabierając nam darmowy trial.