… nadal nie można pokazać screenshotów z Bety, czy też wklejać czegoś co było na forum… Brak słów.

Screenshoty mogą pokazywać tylko największe strony związane z grami, takie jak TenTonHammer, Massively czy tez MMORPG… Strony prowadzone przez fanów, nawet te tak dobrze znane jak Eq2Traders czy tez EQ2Wire zostały kompletnie zignorowane.

Więc mogę omówić moje doświadczenia na BETA serwerze, ale nie mogę Wam pokazać… Musze się zebrać w sobie, bo na obecną chwile to chętnie komuś bym skopała tyłek!

17.02 zgodnie z informacją od Amnerys, strony „Fansite” mogą pokazywać screenshoty z Bety, więc parę dołączyłam do tego postu 😉

–  Zony w Destiny of Velious (prócz otwartych) są naprawdę dopracowane z fascynującymi walkami. Nawet w instancjach grupowych możemy spotkać epiki! Sam projekt co niektórych zon w niektórych momentach potrafi nas zaskoczyć, na przykład w Tower of Frozen Shadows w pewnym momencie chodzimy po suficie… W Ascent droga pokryta jest lodem. Niby nie problem, ale my chodzimy po mostach… Również evac, czy też CoH nie do końca działa jak powinny i możemy mieć niezłą niespodziankę w niektórych instancjach 😀

– Nowy loch Kael Drakkel jest największą zoną contested w EQ2. Jest większy od Solusek Eye i The Hole razem wziętych. Moby tam są tak trudne, że na początku zabicie nawet pierwszego trasha pełna grupą może być ciężkim wyzwaniem, no ale za to dostaniemy stamtąd chyba najlepsze przedmioty (armor i biżuterię) dostępna z instancji na grupę.

Questy na latającego mounta nie są trudne, ale niestety długotrwałe. Najwcześniej będziemy latać na gryfie po 5 dniach od dodatku. Osobiście polecam wszystkim polatać po zonach z KoS, można nawet wylądować na dziedzińcu Deathfist Citadel! EQ2Wire zamieścił na swojej stronie screenshoty ze swoich podróży na gryfie.

Questy publiczne – są dwa takie miejsca, gdzie te questy się uruchomiają. Oba w Great Divide. Są to w pełni skalowalne questy i zależne od ilości graczy. Gdy jesteśmy sami, dostajemy solo nagrodę, gdy w grupie – to już nagrody grupowe. Gdy w queście będzie brało udział minimum 24 osoby, to dostaniemy już nagrody rajdowe… Każdy dostaje nagrodę… Po zakończeniu eventu pojawia się skrzynka na ziemi, i każdy sam musi sobie lootnąć z niej to co zostało mu przypisane. Ja dostałam raz jako nagrodę, kamyk który zamienił się na 20% do AA (nie 20 punktów, ale 20% do 1 pktu AA).

Zmiany w mechanice gry, które dotknąć maja wszystkie zony (od 1 do 90), ale tylko rzeczy z najnowszego dodatku będą to odzwierciedlały. Zniesiono górna granicę  na STAminę, INT  i AGI nie mają już wpływu na critical mitigation. Zniesiono cap na crit chance, mobkom dodano critical avoida… Samo wejście do co niektórych zon powoduje, że masz na sobie „buffa/debuffa” który na przykład obniża krytyki na speallach i combat artach o 45%… do tego dochodzą podobne buffy na namedach, czyli należy dążyć do jak największej ilości naszego głównego stata (WIS, INT, AGI lub STR), do tego jak najwięcej Staminy, no i crit chance na poziomie min 300% (na rajdy). Critical mitigation również powinna być jak najwyższa, abyśmy mieli szansę przeżyć w początkowych instancjach z DoV, dopóki nie wymienimy sprzętu.

– Same przedmioty z Dov, zostały zmienione na tyle, że ze wszystkich statów posiadają tylko STAminę oraz naszą główną statystykę (INT, STR, AGI, WIS) , a do tego rożnego rodzaju crit bonus, potency, reuse itd. Różnica jest tylko taka, że na armor z DoV nie ma resistów. Resisty są tylko na biżuterii. Nie znajdziemy również +health, oraz +power na przedmiotach z DoV bowiem w jakiejś części zastąpiono to właśnie STAminą. Zresztą zawsze istnieja adormenty robione przez graczy, które dają właśnie +HP. Za nasz ilość naszego powera odpowiedzialne teraz sa nasze główne staty (INT, STR, AGI, WIS).

Melee range zwiększono do 5m. Myślę, że przede wszystkim tankowie będą musieli się do tego przyzwyczaić, gdyż właściwe ustawienie gigantów w zonach grupowych wydawało się na początku dość trudnym wyzwaniem 😉

– Nowe drzewko AA Heroic, gdzie pierwsze 2 linie są dostępne dla wszystkich 24 klas, a końcowa zdolność z tego drzewka można mieć tylko jedna i to dopiero po wydaniu 48 pkt w tymże drzewku.

– Poza tym dostajemy Kalendarz w grze do planowania eventów, na przykład rajdów gildiowych. System tagowania za pomocą cyfr oraz obrazków, oraz system sprawdzania AFK – kapitalna sprawa, szczególnie na rajdach…


Warning: require(/wp-content/plugins/td-standard-pack/Newspaper): failed to open stream: No such file or directory in /wp-includes/comment-template.php on line 1554

Warning: require(/wp-content/plugins/td-standard-pack/Newspaper): failed to open stream: No such device in /wp-includes/comment-template.php on line 1554

Fatal error: require(): Failed opening required '/wp-content/plugins/td-standard-pack/Newspaper/' (include_path='.:/:/usr/local/php73/lib/pear') in /wp-includes/comment-template.php on line 1554