… i będziemy mieć GU02 w Planetside 2 a wraz z nim zobaczymy między innymi pistolety maszynowe (SMG) dostępne dla każdej klasy (poza MAX).

Ale zanim nadejdzie GU02 to w piątek 25 stycznia, podczas eventu Ultimate Empire Showdown, zostaniemy zapoznani z planami ekipy Planetside 2 na następne 6 miesięcy. Informacja ta została podana przez M.Higbiego i I.Tramella podczas Command Center. Oczywiście gracze będą mieć całkowity wpływ na to jak wyglądać będzie ten plan, czy są rzeczy, które powinny pojawić się szybciej, czy też być może nie powinny być wprowadzone. Z pewnością informację na temat tego planu znajdziemy na forum Planetside 2 po 25 stycznia. W czasie Command Center (21:30) mieliśmy też okazję zobaczyć prace nad nowym pistoletem typu „Magnum” dostępnym dla wszystkich frakcji…

Natomiast w ostatni piątek, podczas Friday Night Ops, pokazano graczom parę rzeczy, które obecnie są testowane na serwerze wewnętrznym Planetside 2 i które zobaczymy w GU02. Przede wszystkim pokazano nowe bronie SMG (pistolety maszynowe?) dla NC i TR, niestety VS nie był jeszcze gotowy aby go pokazać graczom. SMG będą dostępne nawet dla Infiltratorów, więc z pewnością uszczęśliwi to parę osób. Oto jak wyglądać będzie pistolet maszynowy dla NC sam oraz z dodatkami:

Oczywiście, jest to wersja „beta” więc zanim ta broń trafi na serwery Live może jeszcze ulec delikatnej zmianie.

Prócz tego zaprezentowano jak będą wyglądać nowe Spawn Rooms, czyli miejsca gdzie odradzają się gracze. Przede wszystkim będą one większe, z dużymi oknami i wejściami, nie wspominając o tym, że nawet dach będzie osłonięty tak by samoloty nie miały aż tak łatwego dostępu (czyt.: celu).

Prócz tego w dużych bazach Spawn Room połączony zostanie z głównym budynkiem podziemnym tunelem. Niestety, tego nie mogliśmy zobaczyć, ale sama wiadomość o takiej zmianie myślę, że również ucieszy wielu graczy.

Spawn Room w Bio Lab również przejdzie delikatna metamorfozę. Dodane zostanie tylne duże wyjście z pokoju poprzedzone szerokim korytarzem oraz osłonięty dach i balkon.

To nie koniec zmian jakie czekają Bio Laby. Oto jak już niedługo będą wyglądać platformy:

Jak widzicie, miejsca gdzie lądować będą gracze korzystający chociażby z Jump Padów, będą teraz delikatnie osłonięte specjalnymi platformami.

A propos platform… Ile razy zginęliście na platformach pojazdów, które właśnie ktoś przywołał, a wy akurat tamtędy przebiegaliście? Ja wiem, że mi osobiście zdarzyło to się co najmniej parę razy, więc ucieszyłam się gdy zobaczyłam jak te platformy zostaną zmienione wraz z GU02:

No cóż, myślę, że na takie podniesione platformy ciężko będzie nam już niechcąco wejść nawet w ferworze walki…

To wszystko możecie zobaczyć w trakcie 20 pierwszych minut Friday Night Ops, więc jeśli jesteście zainteresowani zmianami to sami powinniście je obejrzeć na Twitch TV.

No i jeszcze jedna rzecz, która zostanie wprowadzona wraz z GU02 – zmiana Warpgate. Co to konkretnie znaczy? Obecnie Warpgate danej frakcji jest zawsze to samo na danym kontynencie, co niektórym frakcjom daje przewagę. Wraz z GU02 zobaczymy cotygodniową rotację, czyli zamianę Warpgate dla wszystkich frakcji:

  • Indar: przeciwnie do wskazówek zegara;
  • Esamir: zgodnie ze wskazówkami zegara;
  • Amerish: przeciwnie do wskazówek zegara.

Zmiana ta zdecydowanie powinna wprowadzić różnorodność w walkach, a co za tym idzie, nowe strategie…

Poprzedni artykuł[PS2] Dzień wielkiej bitwy…
Następny artykuł[PS2] Mały Hotfix…
1 Komentarz
Inline Feedbacks
View all comments
Lda77

Odnośnie platform ze spawnami pojazdów, to najgorsze co mnie wnerwia, to jest to że spawnowanie innego gracza nie dość, że nas zabija to jeszcze niszczy nasz sprzęt! Po takiej akcji znowu czekamy naście minut aż będzie można „wypożyczyć” kolejny czołg… masakra. Miałem już tak parę razy, aż się nauczyłem nie chować do budynków.