Ale to nie koniec przygód związanych z tymże, jakże ważnym wydarzeniem w życiu graczy Planetside 2.
Wraz z GU02, które to zmieniło i dodało sporo nowych fajnych rzeczy, jak chociażby bronie SMG, wkradło się na serwery wiele bugów no i lagi. Horrendalne lagi, gdzie naprawdę trzeba wykazać się obecnie duża cierpliwością by w ogóle chcieć być zalogowanym do gry i walczyć. No cóż, ja wyszłam z założenia, że skoro ja mam lagi, to inni też pewnie mają, więc co mi tam… I ubiłam kilkunastu NC w kilka minut zanim w końcu się połapali gdzie siedzę i mnie ubili… (Tak, tak, wiem, że to z pewnością prywatnie mili ludzie byli, ale TR byli za daleko by do nich lecieć, a ja się spieszyłam bo miałam tylko 15 minut czasu, a chciałam protestować nowe kolory na Mini Mapie.)
Wracając do bugów, to oczywiście ten najważniejszy związany z amunicja dla czołgów i wieżyczek został naprawiony w dniu wczorajszym. Mam nadzieję, że działa bo nie miałam okazji logować się do PS2…
Oczywiście na tym bugu najbardziej ucierpiały czołgi Lightning, Prowler i Vanguard, ale Magrider też miał buga, może nie aż tak bolesnego, ale jednak miał. Otóż były problemy z przesuwaniem się tychże czołgów w boki (strafing), a to jest ten właśnie ten duży plus Magriderów – możliwość poruszania w każdym kierunku. Ale tak jak mówię, nie było to aż tak bolesne jak strzelanie ślepakami…
Gracze grający Heavy Assault z pewnością są bardzo zadowoleni, bo rakiety typu „lock-on” naprawdę robią porządek w powietrzu. Hmmm… tak by się wydawać mogło, gdyby nie fakt, że od strony pilotów/ kierowców informacja o namierzaniu jest lekko zbugowana. Otóż gracze zgłaszają iż nie ma dźwięku ostrzegającego w momencie namierzenia jak i sam napis „Lock” też znika. Zresztą możecie to zobaczyć od strony pilota na tym filmie. No chyba, że to nie bug, a zamierzone działanie… Nie wiem, ja osobiście wczoraj postrzelałam sobie z mojego Nemesis i póki nie dowiedziałam się o tym bugu (zmianie) dziwiłam się, dlaczego te dziwne samoloty nie uciekają…
Poza tym czołg TR – Prowler jest teraz ’OverPowered’!! Nie dość, że może wjechać na szczyt góry to jeszcze nie wybucha przy upadku,a do tego zmieniono parę innych rzeczy, które z pewnością nie były przetestowane…
httpv://www.youtube.com/watch?v=Eq2KfmKrVX0
Prócz bugów, gracze znaleźli jeszcze kilka innych zmian, o których nie było słowa w notatkach o zmianach wchodzących wraz z GU02., ale o tym to już napiszę na forum. Po zalogowaniu będziecie mogli zobaczyć więcej rzeczy, między innymi linki, które mogą Was zaciekawić, jak chociażby dokładne dane wszystkich broni w Planetside 2 (np.: prędkość kuli, obrażenia w zależności od odległości, itd.)
Kinya, popraw „Poza tym czołg NC – Prowler ” na TR 😉
ahh i jak coś ubijasz to niech będą to TR 😉 NC to sami sympatyczni ludzie! 😀
LOL Oczywiście, że Prowler to TR. Ten błąd z pewnością wynikł przez to skakanie po tysiącu stron by znaleźć info o wszelkich bugach i „ninja” zmianach wprowadzonych w GU02 http://babagra.pl/forum/viewtopic.php?id=728 (wymówka 😛 )
Kinya sama grasz? Jest całkiem spora grupa graczy na Millerze w TR 🙂
Sorki, ale tylko Vanu są Sexy 😀 A jak jest wśród Was PogromcaCyganów to go pozdrówcie ode mnie… Jeszcze go kiedyś ustrzelę, jak lagi się skończą 😀