Ale to nie koniec przygód związanych z tymże, jakże ważnym wydarzeniem w życiu graczy Planetside 2.

Wraz z GU02, które to zmieniło i dodało sporo nowych fajnych rzeczy, jak chociażby bronie SMG, wkradło się na serwery wiele bugów no i lagi. Horrendalne lagi, gdzie naprawdę trzeba wykazać się obecnie duża cierpliwością by w ogóle chcieć być zalogowanym do gry i walczyć. No cóż, ja wyszłam z założenia, że skoro ja mam lagi, to inni też pewnie mają, więc co mi tam… I ubiłam kilkunastu NC w  kilka minut zanim w końcu się połapali gdzie siedzę i mnie ubili… (Tak, tak,  wiem, że to z pewnością prywatnie mili ludzie byli, ale TR byli za daleko by do nich lecieć, a ja się spieszyłam bo miałam tylko 15 minut czasu, a chciałam protestować nowe kolory na Mini Mapie.)

Wracając do bugów, to oczywiście ten najważniejszy związany z amunicja dla czołgów i wieżyczek został naprawiony w dniu wczorajszym. Mam nadzieję, że działa bo nie miałam okazji logować się do PS2…

Oczywiście na tym bugu najbardziej ucierpiały czołgi Lightning, Prowler i Vanguard, ale Magrider też miał buga, może nie aż tak bolesnego, ale jednak miał. Otóż były problemy z przesuwaniem się tychże czołgów w boki (strafing), a to jest ten właśnie ten duży plus Magriderów – możliwość poruszania w każdym kierunku. Ale tak jak mówię, nie było to aż tak bolesne jak strzelanie ślepakami…

Gracze grający Heavy Assault z pewnością są bardzo zadowoleni, bo rakiety typu „lock-on” naprawdę robią porządek w powietrzu. Hmmm… tak by się wydawać mogło, gdyby nie fakt, że od strony pilotów/ kierowców informacja o namierzaniu jest lekko zbugowana. Otóż gracze zgłaszają iż nie ma dźwięku ostrzegającego w momencie namierzenia jak i sam napis „Lock” też znika. Zresztą możecie to zobaczyć od strony pilota na tym filmie. No chyba, że to nie bug, a zamierzone działanie… Nie wiem, ja osobiście wczoraj postrzelałam sobie z mojego Nemesis i póki nie dowiedziałam się o tym bugu (zmianie) dziwiłam się, dlaczego te dziwne samoloty nie uciekają…

Poza tym czołg TR – Prowler jest teraz ’OverPowered’!! Nie dość, że może wjechać na szczyt góry to jeszcze nie wybucha przy upadku,a do tego zmieniono parę innych rzeczy, które z pewnością nie były przetestowane

httpv://www.youtube.com/watch?v=Eq2KfmKrVX0

Prócz bugów, gracze znaleźli jeszcze kilka innych zmian, o których nie było słowa w notatkach o zmianach wchodzących wraz z GU02., ale o tym to już napiszę na forum. Po zalogowaniu będziecie mogli zobaczyć więcej rzeczy, między innymi linki, które mogą Was zaciekawić, jak chociażby dokładne dane wszystkich broni w Planetside 2 (np.: prędkość kuli, obrażenia w zależności od odległości, itd.)

Poprzedni artykuł[PS2] Kłopoty po GU02
Następny artykuł[EQ2] Powtórka z szaleństwa?
5 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Imnescar

Kinya, popraw „Poza tym czołg NC – Prowler ” na TR 😉

Imnescar

ahh i jak coś ubijasz to niech będą to TR 😉 NC to sami sympatyczni ludzie! 😀

Ace

Kinya sama grasz? Jest całkiem spora grupa graczy na Millerze w TR 🙂