Wiele nowych i ekscytujących rzeczy pokazano oraz omówiono w ostatnim odcinku Friday Night Ops:

  • darmowa aplikacja na Android oraz iOS;
  • nadchodzące nowe bronie dla MAX (GU07);
  • wywiad z Corey Navage – Senior Game Designer;
  • przedstawienie outfitu TR z serwera Miller – Better Red Than Dead.

FNO logoA więc od początku…

Darmowa i dostępna dla wszystkich aplikacja Planetside 2 – Mobile Uplink na iOS oraz Android już niedługo będzie możliwa do ściągnięcia (14mb). Przed świętami wielkanocnymi została ona zaprezentowana na GDC i także pokrótce opisana przeze mnie. Tym razem jej możliwości zostały zaprezentowane graczom (od 0:02:00 do 0:20:00).

FNO26_mobile uplink FNO26_mobile uplink map

Następna godzina programu to przedstawienie outfitu Better Red Than Dead z serwera Miller (0:33:00 – 1:40:00)

FNO_2013_04_05_brtd 2

Kolejnym punktem programu był wywiad z Corey Navage (1:41:00 – 2:15:00), który dowodzi zespołem developerów odpowiedzialnych za tworzenie świata w którym gramy wraz ze wszystkimi rzeczami jakie widzimy i możemy robić. W skrócie – jego ekipa składa wszystko w całość abyśmy my mogli grać i narzekać 🙂

2013_04_05_FNO_Corey NevageOto ciekawostki nad którymi pracuje obecnie jego zespół:

  • nowy system przepływu walk;
  • ulepszenie systemu odradzania (redeploy) – ekipa eksperymentuje obecnie z możliwością odradzania graczy w pojazdach należących do innych graczy z tej samej drużyny, o ile pojazd ma wolne miejsca;
  • dodanie kolejnego narzędzia podobnego do Spawn Beacon, ale łatwiejszego do użycia i schowania (np.: postawienie w budynku i wszyscy gracze z danej drużyny mogą się tam odrodzić);
  • zmiany w sposobie projektowania baz na kontynencie Hossin – trzy małe bazy otaczające Warpgate są tak zbudowane, że zabudowania obronne skierowane są na zewnątrz mapy, a nie w stronę Warpgate;
  • na razie nie ma planów związanych z bazami powietrznymi;
  • w związku z e-sportem i MLG, w planach są nowe mniejsze mapy i być może dzięki temu gracze zobaczą małe wyspy;
  • na kontynencie Searhus zobaczymy nie tylko płynącą lawę, ale również jaskinie w których będzie można walczyć;
  • wraz z nowym przepływem walk, który zobaczymy już niedługo, wiele baz na kontynencie Indar zostanie zmienionych (np.: miejsca odrodzenia będą w bardziej osłoniętych miejscach, wiele baz zostanie przeniesionych, a kilka zlikwidowanych);
  • zgodnie z tym co powiedział Navage powiedział, takie  bazy jak The Crown są potrzebne i na pewno nie znikną (The Crown, Ascent, Eisa Tech Plant) – poza tym, jest to jakby nie patrzeć środek mapy.

No to najważniejszy punkt programu – Work in Progress, czyli nowe bronie, które to zobaczymy wraz z GU07 (od 2:16:00). (Przypominam, iz to wewnętrzny serwer ekipy Planetside 2 więc jeszcze wiele może się zmienić, zanim to wszystko trafi na Live)

Pistolet NS dla wszystkich frakcji typu „Brudny Harry”:

FNO_2013_04_05 NS Pistol

FNO_2013_04_05 NS Pistol 2Nie skończone jeszcze wyrzutnie rakiet dla TR MAX (brak dźwięku i efektów):

FNO_2013_04_05 TR Max rocket launcherFNO_2013_04_05 TR Max rocket launcher 2Wyrzutnie granatów NS dla jednostek MAX wszystkich frakcji (oczywiście praca w toku):

FNO_2013_04_05 NS Max granade launcher 2 FNO_2013_04_05 NS Max granade launcherNiestety, ale Jimmy i Maggie nie byli w stanie pokazać nam broni dla innych frakcji, jako, że prace ciągle nad nimi trwają…

Poprzedni artykuł[SOE] Problemy z siecią…
Następny artykuł[EQ2] Siren’s Grotto: Dissension
1 Komentarz
Inline Feedbacks
View all comments
MadSolitary

mogliby dodać mapę z wodą, przejmowanie okrętów/lotniskowców/platform/baz podwodnych, dodanie łodzi i takie tam, przydałby się też jakiś bar i parkiet w Warpgate (do tego oczywiście kilka NPC i animacji postaci), z drugiej strony całe NC by afczyło wtedy w bazie, to może nie, ale na specjalnej mapie PVE + fabuła jak z singleplayer, czemu nie, tyle dobrego, że przynajmniej coś robią, coś innego niż nerfienie jednych i buffowanie drugich 😀