Wszystkie serwery Planetside 2 zostaną wyłączone o godzinie 15-tej czasu polskiego na dwie godziny (doświadczenie mi mówi, że może to potrwać dłużej) celem aktualizacji, czyli GU07.
Oto wykaz rzeczy, które zostaną wprowadzone oraz zmienione wraz z dzisiejszą aktualizacją:
– Nowe przedmioty w sklepie Depot:
- NS-44 Commisisoner – imponujący rewolwer na średnie dystanse w trzech wersjach kolorystycznych;
- NS-357 Underboss – rewolwer z szybszym tempem wystrzału na krótsze dystanse w trzech wersjach kolorystycznych;
- Nowe hełmy dla Heavy Assault oraz MAX (takie same jak te dodane w GU05):
- New Conglomerate: GD Titan 113 Helmet
- Terran Republic: Bravo MHS Helmet
- Vanu Sovereignty: Protos Helmet
– Nowe funkcje:
- Nowe wygląd statystyk broni już jest dostępny. Obrażenia w zależności od odległości, czas przeładowania oraz wiele innych danych.
- Nowe narzędzie do podejrzenia wyglądu kamuflaży oraz innych rzeczy na naszej postaci lub pojeździe.
- Baretki (ribbons) mogą być teraz zarabiane za zdobywanie oraz za bronienie baz.
– Zmiany w piechocie:
- aktywne osłony Heavy Assult oraz flak armor (zmniejszający obrażenia z wybuchów) nie będą się już łączyć (stackować);
- efekt dźwiękowy plecaków odrzutowych Lekkiego Szturmowca został wzmocniony;
- granaty są rzucane teraz bezpośrednio w cel;
- zwiększono wielkość min przeciwczołgowych;
- usunięto przymusową zmianę broni po użyciu przedmiotu (Removed the forced weapon swap after deploying an object?);
- wyrzutnie rakiet z blokowaniem celu (lock-on) nie mogą już namierzać wieżyczek;
- narzędzie inżyniera do naprawy działa teraz podobnie do narzędzia używanego przez medyka;
- wszystkie skalowalne obrażenia VS w zależności od odległości zostały usunięte, obrażenia minimalne są zbliżone teraz do dwóch pozostałych frakcji (czy to oznacza, że nie będę mogła z Pandory strzelać jak z broni snajperskiej i nie będzie zabijać jednym strzałem?).
– Zmiany w broniach:
- karabiny bojowe (battle rifle) będą teraz mieć odrzut w prawo;
- dodano nowa amunicję: High Velocity (notki są tak napisane, że nie wiadomo czy tylko do karabinów bojowych czy też do wszystkich rodzajów broni);
- wiele broni wszystkich frakcji zostało lekko zmienionych, między innymi: pistolet i karabiny;
– Zmiany w pojazdach:
Magrider:
- zwiększono prędkość bazową w czasie ostrzału;
- zwiększono prędkość maksymalną do 20 km/h (z 15);
- potrzeba 2 sekund aby osiągnąć prędkość 20 km/h (poprzednio 3 sek do 15 hm/h);
- zmiany te powinny spowodować, że Magrider nie będzie zwalniać tak drastycznie podczas ostrzeliwania i jazdy przez niewielkie wzniesienia;
- zmniejszono obrażenia gdy pojazd przewraca się. Pojazd nadal będzie mieć zadane spore obrażenia w czasie wywrócenia, ale pasażerowie będą mieć czas by go opuścić;
- dodano opcję aby wyłączyć odwracaną kierownicę, kiedy czołg porusza się w tył (Added option to toggle off inverting steering controls when a tank goes into reverse).
Flash:
- powinien być łatwiejszy do kontrolowania w czasie cofania;
- przyczepność została poprawiona przy większych prędkościach;
Błędy:
- naprawiono błąd, który nie pozwalał na wyposażenie Renegade S12 w czasie triala (30 min próby broni);
- system naprawy (poximity repair) powinien teraz poprawnie nagradzać punktami XP właściciela pojazdu, nawet jesli nie jest on w fotelu kierowcy.
– Aktualizacja UI:
Ulepszenie informacji strategicznych:
- usunięto migające regiony map;
- postęp przechwytywania jest teraz wyświetlany na mapie;
- wyświetlany jest wskaźnik aktywności sprzymierzeńców;
- wykresy kołowe wpływu (Influence) zostały zastąpione procentami populacji;
- dodano wskaźnik wyłączonych generatorów oraz SCU;
- dodano wyświetlany czas do zdobycie innych celów (np.: generatory) do HUD;
- ikony baz widoczne teraz są na mapie przy każdym zbliżeniu;
- dodano legendę do mapy.
System podglądu przedmiotów:
- okno podgląd zajmuje teraz cały ekran;
- wygląd może być podejrzany na wielu klasach i pojazdach.
Ulepszone okno postaci i ekwipunku (loadout):
- zablokowane bronie oraz inny sprzęt mogą być teraz oglądane i odblokowywane bezpośrednio z okna ekwipunku;
- za pomocą specjalnego przycisku możliwy jest teraz szybki wybór kamuflaży oraz broni dla wszystkich klas i pojazdów;
- obecnie używane granaty, miny i C4 mogą być teraz zakupywane bezpośrednio z okna klasowego;
- medale są teraz pokazywane w oknie ekwipunku na ekranie postaci;
- dodano przycisk cert punktów do okna klasowego oraz pojazdów;
- poszczególne ulepszenia broni mogą być wybrane z głównego okna postaci oraz z okna wyboru broni;
- opis przedmiotów został dodany do okna wyboru broni;
- lepsze statystyki broni (zastąpiono paski liczbami, dodano wykres odległości, prędkość wylotu pocisku z lufy, ilość amunicji, celność, itd.)
Poza tym:
- dodano nowy wskaźnik paczek amunicji inżyniera;
- dodano kategorię Bundle w sklepie Depot;
- dodano opcję wyłączenia odwróconego sterowania przy cofaniu pojazdów;
- dodatkowe ekwipunki (loadout) powinny się teraz odblokowywać poprawnie jeśli gracz ma odpowiednia ilość punktów XP;
- meny drużyn powinno pokazywać dodatkowe drużyny podczas przewijania w dół.
– Zmiany w bazach:
Zwiększono nagrody za drugorzędne cele:
- przeciążenie (overload): z 100xp na 250 punktów xp;
- stabilizacja: z 100xp na 250 punktów xp;
- zniszczenie: z 100xp na 500 punktów xp.
– Naprawiono błędy:
- cienie wieżyczek powinny obracać się z wieżyczkami;
- pojazdy w VR Traiding powinny się teraz pojawiać bardziej niezawodnie;
- naprawiono wskaźniki punktów życia oraz osłon, które pojawiały się czasami jako puste jeśli postać używała nanowave armor;
- naprawiono migoczący celownik gdy LMG wyposażony był w kompensator oraz gdy strzelba wyposażona byłe w amunicję slug;
- naprawiono problemy z animacją Phobos VX86;
- naprawiono błąd, który powodował brak dostępu do celowników VMS oraz DMO gdy osoba wylogowywała się z nim wyposażonymi na Eridiani SX5 oraz SMG – 46 Armistice;
- naprawiono migający celownik OG-4;
- leczenie sojusznika, któremu doznał obrażeń od innego sojusznika (friendly fire) nie będzie już dawało punktów XP;
- naprawiono problem z niepoprawnym wyświetlaniem sie pocisków z wiezyczki inżyniera AV MANA dla osób trzecich kiedy został zakupiony za cert punkty chociaż jeden poziom ulepszenia.
Ciekawe jak zwykle ile będą robić.
No i nareszcie podgląd na który tyle czekałem. 🙂
koniec ze strzelaniem vanu z 300+ metrów ;] Ptaszek wam w otworki paskudy ;]
A czy ten helmet dla maxa to ta maska Spawacza jaką może teraz Engi nosić ?
Jeszcze nie widzialem update w ktorym Heavy tank vanu bylby oslabiany… Caly czas go ulepszaja… jakby juz nie byl dosc dobry…. Moze jeszcze Scythe jest za wolny albo za malo zwrotny?? 🙂
Moze to zmienia kiedys 😛
Objective Kill: Raised from 100xp to 500xp
W sekcji nagrody za drugorzędne cele powinno być :
z 100xp na 500 punktów xp.
cyt. oryginał
Objective Kill: Raised from 100xp to 500xp
@Gahllager i Ostupam – tia… tak to jest jak się tłumaczy w trakcie robienia 10 innych rzeczy i braku prądu 😉 Dzięki
Ja pierdziele Joszko, chyba żartujesz? W lutym w GU02 Magrider miał tak dużego nerfa, że nagle frakcja VS z najpotężniejszej stała sie najsłabszą bo połowa ludzi przestała nia grać ze względu na te zmiany. Może ta zmiana oraz nowy wygląd postaci trochę pomoże…
hmm.. to przyspieszenie Magride`ra wcale nie jest takie złe, trudniej się zatrzymać, więc trudniej wycelować. tak mi się przynajmniej wydaje ;P