Wszystkie serwery Planetside 2 zostaną wyłączone o godzinie 15-tej czasu polskiego na dwie godziny (doświadczenie mi mówi, że może to potrwać dłużej) celem aktualizacji, czyli GU07.

planetside 2 _logo 2Oto wykaz rzeczy, które zostaną wprowadzone oraz zmienione wraz z dzisiejszą aktualizacją:

Nowe przedmioty w sklepie Depot:

  1. New Conglomerate: GD Titan 113 Helmet
  2. Terran Republic: Bravo MHS Helmet
  3. Vanu Sovereignty: Protos Helmet

Nowe funkcje:

Zmiany w piechocie:

  • aktywne osłony Heavy Assult oraz flak armor (zmniejszający obrażenia z wybuchów) nie będą się już łączyć (stackować);
  • efekt dźwiękowy plecaków odrzutowych Lekkiego Szturmowca został wzmocniony;
  • granaty są rzucane teraz bezpośrednio w cel;
  • zwiększono wielkość min przeciwczołgowych;
  • usunięto przymusową zmianę broni po użyciu przedmiotu (Removed the forced weapon swap after deploying an object?);
  • wyrzutnie rakiet z blokowaniem celu (lock-on) nie mogą już namierzać wieżyczek;
  • narzędzie inżyniera do naprawy działa teraz podobnie do narzędzia używanego przez medyka;
  • wszystkie skalowalne obrażenia VS w zależności od odległości zostały usunięte, obrażenia minimalne są zbliżone teraz do dwóch pozostałych frakcji (czy to oznacza, że nie będę mogła z Pandory strzelać jak z broni snajperskiej i nie będzie zabijać jednym strzałem?).

Zmiany w broniach:

  • karabiny bojowe (battle rifle) będą teraz mieć odrzut w prawo;
  • dodano nowa amunicję: High Velocity (notki są tak napisane, że nie wiadomo czy tylko do karabinów bojowych czy też do wszystkich rodzajów broni);
  • wiele broni wszystkich frakcji zostało lekko zmienionych, między innymi: pistolet i karabiny;

Zmiany w pojazdach:

Magrider:

  • zwiększono prędkość bazową w czasie ostrzału;
  • zwiększono prędkość maksymalną do 20 km/h (z 15);
  • potrzeba 2 sekund aby osiągnąć prędkość 20 km/h (poprzednio 3 sek do 15 hm/h);
  • zmiany te powinny spowodować, że Magrider nie będzie zwalniać tak drastycznie podczas ostrzeliwania i jazdy przez niewielkie wzniesienia;
  • zmniejszono obrażenia gdy pojazd przewraca się. Pojazd nadal będzie mieć zadane spore obrażenia w czasie wywrócenia, ale pasażerowie będą mieć czas by go opuścić;
  • dodano opcję aby wyłączyć odwracaną kierownicę, kiedy czołg porusza się w tył (Added option to toggle off inverting steering controls when a tank goes into reverse).

Flash:

  • powinien być łatwiejszy do kontrolowania w czasie cofania;
  • przyczepność została poprawiona przy większych prędkościach;

Błędy:

  • naprawiono błąd, który nie pozwalał na wyposażenie Renegade S12 w czasie triala (30 min próby broni);
  • system naprawy (poximity repair) powinien teraz poprawnie nagradzać punktami XP właściciela pojazdu, nawet jesli nie jest on w fotelu kierowcy.

Aktualizacja UI:

Ulepszenie informacji strategicznych:

  • usunięto migające regiony map;
  • postęp przechwytywania jest teraz wyświetlany na mapie;
  • wyświetlany jest wskaźnik aktywności sprzymierzeńców;
  • wykresy kołowe wpływu (Influence) zostały zastąpione procentami populacji;
  • dodano wskaźnik wyłączonych generatorów oraz SCU;
  • dodano wyświetlany czas do zdobycie innych celów (np.: generatory) do HUD;
  • ikony baz widoczne teraz są na mapie przy każdym zbliżeniu;
  • dodano legendę do mapy.

mapa gu07

System podglądu przedmiotów:

  • okno podgląd zajmuje teraz cały ekran;
  • wygląd może być podejrzany na wielu klasach i pojazdach.

Ulepszone okno postaci i ekwipunku (loadout):

  • zablokowane bronie oraz inny sprzęt mogą być teraz oglądane i odblokowywane bezpośrednio z okna ekwipunku;
  • za pomocą specjalnego przycisku możliwy jest teraz szybki wybór kamuflaży oraz broni dla wszystkich klas i pojazdów;
  • obecnie używane granaty, miny i C4 mogą być teraz zakupywane bezpośrednio z okna klasowego;
  • medale są teraz pokazywane w oknie ekwipunku na ekranie postaci;
  • dodano przycisk cert punktów do okna klasowego oraz pojazdów;
  • poszczególne ulepszenia broni mogą być wybrane z głównego okna postaci oraz z okna wyboru broni;
  • opis przedmiotów został dodany do okna wyboru broni;
  • lepsze statystyki broni (zastąpiono paski liczbami, dodano wykres odległości, prędkość wylotu pocisku z lufy, ilość amunicji, celność, itd.)

 Poza tym:

  • dodano nowy wskaźnik paczek amunicji inżyniera;
  • dodano kategorię Bundle w sklepie Depot;
  • dodano opcję wyłączenia odwróconego sterowania przy cofaniu pojazdów;
  • dodatkowe ekwipunki (loadout) powinny się teraz odblokowywać poprawnie jeśli gracz ma odpowiednia ilość punktów XP;
  • meny drużyn powinno pokazywać dodatkowe drużyny podczas przewijania w dół.

Zmiany w bazach:

Zwiększono nagrody za drugorzędne cele:

  • przeciążenie (overload): z 100xp na 250 punktów xp;
  • stabilizacja: z 100xp na 250 punktów xp;
  • zniszczenie: z 100xp na 500 punktów xp.

Naprawiono błędy:

  • cienie wieżyczek powinny obracać się z wieżyczkami;
  • pojazdy w VR Traiding powinny się teraz pojawiać bardziej niezawodnie;
  • naprawiono wskaźniki punktów życia oraz osłon, które pojawiały się czasami jako puste jeśli postać używała nanowave armor;
  • naprawiono migoczący celownik gdy LMG wyposażony był w kompensator oraz gdy strzelba wyposażona byłe w amunicję slug;
  • naprawiono problemy z animacją Phobos VX86;
  • naprawiono błąd, który powodował brak dostępu do celowników VMS oraz DMO gdy osoba wylogowywała się z nim wyposażonymi na Eridiani SX5 oraz SMG – 46 Armistice;
  • naprawiono migający celownik OG-4;
  • leczenie sojusznika, któremu doznał obrażeń od innego sojusznika (friendly fire) nie będzie już dawało punktów XP;
  • naprawiono problem z niepoprawnym wyświetlaniem sie pocisków z wiezyczki inżyniera AV MANA  dla osób trzecich kiedy został zakupiony za cert punkty chociaż jeden poziom ulepszenia.

 

Poprzedni artykuł[PS2] Zmiany w wyglądzie Vanu
Następny artykuł[EQ2] Hotfix (18.04)
8 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
FrancuSsPL

Ciekawe jak zwykle ile będą robić.
No i nareszcie podgląd na który tyle czekałem. 🙂

Skaramanga

koniec ze strzelaniem vanu z 300+ metrów ;] Ptaszek wam w otworki paskudy ;]

A czy ten helmet dla maxa to ta maska Spawacza jaką może teraz Engi nosić ?

Joszko999

Jeszcze nie widzialem update w ktorym Heavy tank vanu bylby oslabiany… Caly czas go ulepszaja… jakby juz nie byl dosc dobry…. Moze jeszcze Scythe jest za wolny albo za malo zwrotny?? 🙂
Moze to zmienia kiedys 😛

Ostupam

Objective Kill: Raised from 100xp to 500xp

Gahllager

W sekcji nagrody za drugorzędne cele powinno być :
z 100xp na 500 punktów xp.
cyt. oryginał
Objective Kill: Raised from 100xp to 500xp

MadSolitary

hmm.. to przyspieszenie Magride`ra wcale nie jest takie złe, trudniej się zatrzymać, więc trudniej wycelować. tak mi się przynajmniej wydaje ;P