Okazuje się, że ekipa Planestide 2 postanowiła wykorzystać okazję, gdy będą trwać prace konserwacyjne serwerów SOE i wprowadzić w tym samym czasie GU06, czyli przerwa w grze od godziny 15 na minimum 2,5 godziny.
No cóż, godzina 19:00 i można powoli próbować wbić się na serwer. Pamiętajcie tylko, że tysiące innych osób robią to samo, więc login serwery mogą być „lekko” spowolnione.
Nowe notki umieściłam na forum i już zajmuję się tłumaczeniem, jednakże prócz nowej broni dostępnej dla wszystkich frakcji (NS-15M LMG) oraz wielu zmianach w innych broniach, pozostałe rzeczy zostały przeze mnie omówione:
– Nowe korzyści dla posiadaczy subskrypcji Planetside 2:
- dodatkowe 3 sloty na postacie;
- dodatkowa dzienna wyprzedaż (promocja) w sklepie Depot.
– Nowe rzeczy w sklepie Depot:
- dodatkowe sloty na postacie;
- nowe hełmy Mercenary dla Inżyniera i Medyka;
- nowa broń dostępna dla wszystkich frakcji: NS-15M LMG
– Poprawa stabilności klienta
– Aktualizacje dotyczące piechoty:
Miny przeciwczołgowe nie będą się już uzbrajać, jeśli zrzucone zostaną na dach pojazdu;
Wszystkie strzelby:
- Maksymalne obrażenia na kulę zmniejszono do 134 dla wszystkich strzelb, które wcześniej zadawały 143 obrażeń;
- zwolniono prędkość pocisku z 700m/s do 575 m/s.
Amunicja Slug:
- amunicja slug nie obniża tempa strzelania po użyciu;
- zadaje minimalne obrażenia na 40 m a nie jak dotychczas na 65 m;
- minimalne i maksymalne obrażenia pozostają bez zmian dla strzelb półautomatycznych i automatycznych. Minimalne uszkodzenia amunicji slug dla strzelb pompek podniesione zostały z 360 na 400;
- dopasowano położenie celownik mechaniczny oraz lunety aby mieć lepszą widoczność.
NC – Mauler S6, TR – FA1 Barrage oraz VS – Pandora
- tempo strzelania (rate of fire) spowolnione do 225 rpm;
- krótki czas przeładowania zmniejszony do 2050 ms;
- skrócono długi czas przeładowania do 3350 ms;
- zmniejszono pionowy odrzut z 1,5 na 1,3;
NC – Sweeper, TR – TS4 Haymaker oraz VS – Nova
- tempo strzelania (rate of fire) spowolnione do 225 rpm;
- krótki czas przeładowania zmniejszony do 2900 ms;
- skrócono długi czas przeładowania do 4100 ms;
- zmniejszono pionowy odrzut z 1,5 na 1,3;
NC – Piston, TR – AS16 NightHawk oraz VS – Thanatos
- tempo strzelania (rate of fire) spowolnione do 260 rpm;
- krótki czas przeładowania zmniejszony do 2600 ms;
- wielkość rozrzutu zmniejszona do 12 stopni z 15;
Minimalne obrażenia obniżone do 50 na pocisk.
NC – GD-66 Claw, TR – TRS-12 Uppercut oraz VS – Phobos VX86
- czas załadowania kolejnego pocisku do lufy zmniejszony do 600 ms;
- wielkość rozrzutu zmniejszona do 12 stopni z 15;
Wszystkie strzelby NC MAX:
- ulepszony magazynek zmniejszony z +5 do +4 dodatkowych naboi;
- wiele zmian dla innych broni NC: Scattercannon, Mattock, Hacksaw, Grinder;
Naprawiono błąd wyrzutni Phoenix, gdzie nie można było kierować pociskiem gdy wystrzeliło się go zbyt szybko po zmianie na celownik.
Ładowanie pocisku na Lancer będzie teraz można podtrzymywać podczas przełączania z celownika na inny tryb.
NS-11C:
- naprawiono błąd nie działającego pasa amunicji;
- naprawiono czas przeładowania kiedy to bez względu an to czy był krótki, czy też długi trwał 2 sek – teraz jest odpowiednio: 1,85 sek oraz 2,35 sek;
- naprawiono położenie rączki (forward grip), która nie była w linii z szynami do mocowania.
Proximity Mines oraz Claymory powinny zadawać odpowiednie obrażenia.
Pamiętajcie, że zawsze możecie być na czasie z informacjami – wystarczy polubić stronę Babagra.pl na Facebook, o ile oczywiście posiadacie tam konto.
Ale nam NC maksa wyruchali nie wierze ….
bardzo lubiłem zabijać maksem na slugach z ponad 100m
(rekord 113m )
w końcu !!! szkoda tylko ze z notek wynika iż nie naprawili TR Strikera 🙁
widzę baba gra we wszystko 😀 aż normalnie chciałoby się poznać taka kobietę ^^
takiej baby nie poznasz, bo gra 😉
o nie nie… nie gram we wszystko 🙂
Zaczęłam od eq2 w 2005 r i byłam całkowicie wierna aż do bety Rifta. Potem pograłam w Rifta 2 tygodnie po premierze, póki nie okazało się, że Star Trek Online zmienił się na F2P. Ale ogólnie to EQ2 zajmuje mi 60%, Planetside 2 jakieś 25%, a reszta wolnego czasu idzie na VG, STO lub Defiance ostatnio 😉
Tak jest, znerfić NC bo jest OP. Ten kto tak mówi, to chyba nie grał dłużej NC na Cobalcie. Osobiście zazdroszcze TR i VS ich myśliwców, niestety Reaver, chociaż bardzo lubię nim latać, nie ma startu do innych frakcji, jest jedynie mocny, gdy jest w grupie, a niestety jak widzę, że co chwila rozbijają się o siebie albo o ziemię, to aż sam boję się przebywać w pobliżu moich kamratów z NC,
Ależ przepraszam… można mnie poznać… w grze 😀
Kinya napisała że większość developerów gra NC, a i tak nerfią bronie NC a ulepszają wciąż TR VS. jak Dla mnie Nowa wyrzutnia terran nie powinna być lockowana . Latanie samolotem jest denerwujące jak dostajesz parnaście małych rakietek . Po co teraz kupywać Hawk jak można mieć strikera
Dokladnie!!! Nerf powinien byc na wyrzutnie Tr a nie na shootguny NC. Jezeli nerfia born dla maxow to niech nerfia wszystkie maxy…. Co za przyglupy. Czy wyczytal ktos kiedys zeby znerfili Vanu??? Ja jeszcze nie, im tylko ulepszaja i tak juz swietnego ma… cos tam ( czolg) :D, TR ma najlepsza bron dla piechoty i jeszcze teraz dostali ta wkurzajaca wyrzutnie…. A NC co ?? Phoenix ktory dostal nerfa na piechote po niecalym tygodniu, a teraz znerfili nam maxy bo przecierz mielismy za latwo. Developerzy zaczynaja mnie draznic 😀
wasze maxy są przesadzone do maxow vanu i co dopiero do TR. nasz max moze pruć do waszego ile chce i tak nie ma szans bo strzelbami tłuczecie jak chcecie i kiedy chcecie a maxa TR mozna na pol magazynka z heavy assaulta sciagnac. powinni go jeszcze bardziej znefic bo to co zrobili to o wiele za mało!
Zbrojny Max NC jest tak dobry tylko do 10m dalej już Terran wygrywa nie wiem jak Vanu. A że zabija szybko co z tego jakoś heavy może zabić na mniej niż 2 rakiety , szturmowiec na C4 tak wgl każda klasa ma C4 więc nie wiem o co ci chodzi. Shotgun pompka zabija na strzał też ci to przeszkadza ?
tylko w grze? 😛 szkoda 🙂