Parę godzin temu JGood zamieścił informacje na temat tego jakie są planowane zmiany w broniach i granatach wraz z GU07.

VS_Infiltrator_smallJuż parę dni temu pojawiła się informacja o tym, że scout i battle rifle będą lekko ulepszone, a oto jakich zmian możemy się spodziewać się także w innych broniach:

Wszystkie bronie Vanu:

  • Extra skalowanie zadawanych obrażeń na dalekim dystansie zostanie usunięte ze wszystkich broni VS. Po GU07 skalowanie obrażeń broni VS będzie takie samo jak pozostałe dwie frakcje.

Battle Rifle:

  • Wszystkie karabiny będą mieć korektę odrzutu, która pozwoli na umieszczenie wielu strzałów w tym samym celu przy szybszym tempie wystrzału;
  • Poza tym prędkość wylotowa (muzzle velocity) oraz / lub skalowanie obrażeń będzie lekko wyregulowane, tak że karabiny te będą bardziej użyteczne na długiej odległości.

Scout Rifle:

  • Celem developerów jest danie Infiltratorom dobrej broni średniego zasięgu, dlatego można spodziewać się dużych zmian.

Bronie jednostek MAX:

  • Kilka słabszych broni TR i VS przeciwko piechocie będzie mięć drobne korekty w celu ich wzmocnienia;
  • Bronie przeciwpancerne wszystkich frakcji czekają największe zmiany celem ich ulepszenia, między innymi zmiany w wielkości magazynków, tempie wystrzału oraz inne statystyki.

Granaty:

  • Zmieniona będzie trajektoria lotu granatu tak, że granat będzie wyrzucany bezpośrednio w cel, zamiast lekko odchylony od ręki tak jak jest to obecnie na serwerach Live.

A więc teraz wszyscy możemy mentalnie przygotować się na GU07 oraz na nowe Auraxis, gdzie karabiny strzelają lepiej, granaty polecą tam gdzie oczy go poniosą, broń MAX w końcu będzie straszyć pojazdy, a Światło Mądrości Vanu oświeci z góry swoich zwolenników tak mocno, że ich bronie stracą dodatkowe skalowanie obrażeń…

 

 

Poprzedni artykuł[PS2] Możecie już ściągnąć…
Następny artykuł[PS2] FNO, odc. 27