Wszystkie serwery Planetside 2 zostaną wyłączone o godzinie 15tej na około 2 godziny celem aktualizacji serwerów, czyli Game Update 08.
A oto jakie zmiany czekają graczy Planestide 2 w dniu dzisiejszym.
Nowe rzeczy w DEPOT
- NCM3 Raven to broń przeciwko pojazdom sterowana laserem;
- Vortex VM21 to broń, która posiada tryb ładowania cząsteczek umożliwiający oddanie potężnego strzału z dużą dokładnością;
- MR1 Fracture to dwulufowe działko obrotowe, które wystrzeliwuje rakiety przeciwko pojazdom.
– Nowe Hełmy frakcyjne dla piechoty:
- NC: Nightstriker Helmet
- TR: Dreadnought Helmet
- VS: Hyperion Helmet
– Nowe hełmy dla jednostek MAX:
- NC: MT Regulator Helmet, Extractor LP Helmet
- TR: Golem MRK1 Helmet, Colossus Helmet
- VS: Preceptor Helmet, Xenoxus Helmet
– Nowa zbroja dla MAX (Ogre Armor)
– Nowe rzeczy kosmetyczne dla Harasser:
- Lumifiber Trim
- Chassis Lights
- Horn (klakson)
– Ze sklepu Depot usunięto kamuflaże na jedno użycie (single use camo – 50SC)
ZMIANY W POJAZDACH
Nowy pojazd Nanite Systems – Harasser:
Harasser to lekko opancerzony 3-osobowy pojazd ofensywny, które może pełnić podwójną rolę – służyć jako środek transportu oraz jako pojazd szybkiego ataku.
Harasser ma miejsce dla trzech graczy: kierowca, strzelec oraz pasażer (w tym jednostka MAX)
Dokonano zmian w zakresie wieżyczek na pojazdach:
– M20 Basilisk:
- zwiększono zakres w górę z 35 na 65 stopni;
- zwiększono zakres w dół z 17 na 24 stopnie (tylko dla tych zainstalowanych na Sunderer);
– M12 Kobalt:
- zwiększono zakres w górę z 5- na 65 stopni;
- zwiększono zakres w dół z 20 na 25 stopnie (tylko dla tych zainstalowanych na Sunderer);
– ES540 Halberd:
- zwiększono zakres w górę z 25 na 30 stopni;
- zwiększono zakres w dół z 7 na 14 stopnie ;
– Saron HRB:
- zwiększono zakres w górę z 25 na 30 stopni;
- zwiększono zakres w dół z 7 na 10 stopnie ;
– Enforcer ML85:
- zwiększono zakres w górę z 25 na 30 stopni;
- zwiększono zakres w dół z 7 na 10 stopnie;
Zmieniono niektóre bronie dla pojazdów oraz ESF:
- M20 Basilisk
- M20 Drake
- G40-F Ranger
- Reaver M30 Mustang AH (zredukowano obrażenia na pocisk z 175 na 150)
- Scythe Light PPA (zwiększono prędkość pocisku z 250 na 300)
- Mosquito M14 Banshee (zwiększono obrażenia zadane w bezpośrednim uderzeniu ze 140 na 150)
Zmiany w pancerzu czołgów (Lightning oraz MBT)
Zmiany te pozwolą czołgom na przeżycie dodatkowej rakiety w przód i boki pojazdu oraz 1,5 do 2 pocisków w tył pojazdu. Zmniejszono bonusy wynikające z ulepszenia pancerza pojazdów poprzez punkty Cert, o tyle aby mogły wytrzymać dodatkowe uderzenie. Również zmieniono pewnie niespójności pomiędzy czołgami frakcyjnymi.
Lightning:
- pancerz z przodu (Front Armor) zwiększono z 55 na 65
- bonus z certyfikacji pancerza przedniego zmniejszono z 10 na 7
- boczny i górny pancerze zwiększono z 45 na 58
- bonus z certyfikacji pancerza bocznego zmniejszono z 10 na 8
- bonus z certyfikacji pancerza górnego zmniejszono z 15 na 8
- tylny i dolny pancerz czołgu wzmocniono
Pozostałe czołgi: notki
Nowy rodzaj odporności (resisty) został stworzony dla broni AP (anti piercieg). Czołgi maja zmniejszoną odporność na ten rodzaj broni.
Następujące bronie zadają ten rodzaj obrażeń:
- AP30 Shredder
- CAS30 Tank Buster
- Lightning L100 Python AP
- Magrider Supernova FPC
- Vanguard Titan-150 AP
- Prowler P2-120 AP
- Phalanx Spear AV Turret
- Liberator C150 Dalton
Sunderer:
- zwiększono odporność na C4 z -50 na -40;
- stan krytyczny dla uszkodzonego sunderera zaczynać się będzie przy 13% punktów „życia”, a nie jak dotychczas przy 12,5%;
- dwa ładunki C4 nadal zadadzą tyle obrażeń, że Sunderer z pełną ilością punktów życia znajdzie się w stanie krytycznym uszkodzeń;
Anihilator:
- zwiększono obrażenia z 1150 na 1200
Problemy:
- naprawiono problem z dopalaczami dla ESF, które nie mogły być wyposażone jeśli w VR Training wybrano broń secondary;
- poprawiono działanie tarczy Vanguard, która wyłączała się przy zadaniu małych obrażeń przez pewne typy broni;
- Prowler powinien mieć teraz odpowiedni dźwięk zakotwiczania.
ZMIANY W PIECHOCIE
– MAX
Ulepszono zbroję MAX Flak. Zwiększono odporność na wybuchy o 10% na każdym poziomie certyfikacji:
- Poziom 1: 10%
- Poziom 2: 20%
- Poziom3: 30%
- Poziom 4: 40%
- Poziom5: 50%
Ulepszono zbroję Kinetic, która teraz zwiększono odporność na lekkie pociski o 1,5% na każdy poziom:
- Poziom 1: 81.5%
- Poziom1: 83%
- Poziom1: 84.5%
- Poziom1: 86%
- Poziom 1: 87.5%
Zaktualizowano MAX Nano-Armor Accelerator i zmieniono nazwę na Nanaite Auto Repair System. Zmniejszono czas od otrzymana obrażeń do 8 sekund. Zwiększono ilość leczenia na sekundę:
- Poziom1: 0.5% na sekundę
- Poziom 2: 0.75%
- Poziom 3: 1.0%
- Poziom 4: 1.25%
- Poziom 5: 1.5%
– Zmiany w broniach dla piechoty
Zdecydowana większość broni dostępnych dla piechoty została zmieniona aby lepiej dopasować je do różnych typów walki. Assault rifle, karabiny oraz LMG o małej pojemności magazynka mają zmieniony czas wyposażania oraz przeładowywania tak aby były konkurencyjne w stosunku do LMG z dużą pojemnością magazynka.
Assault rifle oraz karabiny krótkiego zasięgu mają zmniejszona efektywność na dalekim zasięgu. Bronie przeznaczone do walki na daleki dystans zostały ulepszone indywidualnie razem z dodatkami do nich (compensator, supressor, forward grip, velocity ammo). Bronie burst (strzelające seriami?) są teraz bardziej dokładne.
Dokładne zmiany każdej broni znajdziecie w notkach.
- Kompenstor – redukuje pionowy odrzut na wszystkich broniach;
- Tłumik (suppressor) – zmniejsza prędkość pocisków dla karabinów o 35% (było 40%) oraz o 20% dla SMG (było 18%);
- Velocity Ammo – prędkość pocisków przy tym typie amunicji została zwiększona u większości broni;
- Chwyt przedni (forward grip) – w przypadku LMG nie redukuje już pionowego odrzutu, wszystkie bronie posiadające chwyt przedni maja wydłużony czas wyposażenia broni od 20ms do 150ms w zależności od broni (np. LMG z magazynkiem na 50 pocisków z chwytem przednim będzie mieć ten sam czas wyposażania co LMG z magazynkiem na 75 naboi);
- Granatniki oraz wyrzutnie granatów dymnych maja w tej chwili 4 sekundowe opóźnienie w uzupełnianiu amunicji z paczek inżyniera;
- Lunety powiększające 6x będą powodować kołysanie się broni.
– Błędy oraz zmiany (wymienię tylko kilka najważniejszych):
- Przyciski Squad Deploy oraz Instant Action nie mogą być już używane przez jednostki MAX. Squad Deploy da opcję wyboru innej klasy.
- NC Bouncer oraz VS Proximity Mine maja teraz dodatkowe światełka pozwalające na ich łatwiejsze zauważenie.
- Miny, C4 oraz inne rzeczy które zużywają gracze nie będą pochłaniać surowców w VR Training.
ZMIANY W UI (opisane przeze mnie tutaj)
Baretki (ribbon) oraz statystyki będą teraz poprawnie wyświetlane dla pojazdów.
Gracze mogą podejrzeć rzeczy, które są sprzedawane w sklepie Depot w pakiecie (Bundle).
Paski postępu przy przechwytywaniu baz są animowane i dokładniej wskazują czy postęp na pasku przesuwa się w stronę przejęcia danej bazy czy też, czy baza ta została obroniona (po pasku przesuwa się w odpowiednim kierunku biała linia).
Możliwość ustawienia niestandardowych kolorów dla żołnierzy jak i obiektów.
Całe notki dotyczące tego GU są dostępne tutaj.
Certyfikacje pojazdów zmieniono na bonusy malejące- moze mi ktos wytłumaczyc co to znaczy?
po punkcie Zmiany w pancerzu czołgów masz niżej (2 akapity) Sunderer i pierwszy punkt jest -zwiększono odporność na C$ a powinno być C4 🙂 żeby nie było że się czepiam 😛 po prostu sporo czasu zajmuje tłumaczenie więc chciałem ci dać znać ze błąd jest (a raczej literówka :D)
@Zbrojny Powiem uczciwie ze za cholere nie wiedziałam jak to przetłumaczyc:
Niechcąco zrobiłam chyba „masło maślane” 🙂
Zmieniłam na: „Zmniejszono bonusy wynikające z ulepszenia pancerza pojazdów poprzez punkty Cert, o tyle aby mogły wytrzymać dodatkowe uderzenie. ”
Chociaz nadal nie jestem co do tego pewna…
Dzięki Pudzian 😉
Mnie interesują dwie rzeczy. Primo to niedziałający kamuflaż infiltratora po wyjściu z wieżyczek albo świeżo po respie. Sekundo to wywalanie ekwipunku ze wszystkich klas po wyjściu z VR traning. STrasznie uciążliwe i wkurzające pizdryki.
@Kinya myślę, że dokładnie o to chodzi, wydanie punktów cert ma wzmocnić pancerz o tyle aby wytrzymać tylko jedno dodatkowe uderzenie. Ogólnie zwiększono wytrzymałość pancerzy więc dodatkowy armor za certy został lekko znerfiony.
znowu nam shotguny nerfia w NC
Po paczu chyba miny przeciwpiechotne maja za duzy Promień wejścia na mine, Przechodziłem z 1m obok a i tak wybuchła szmata ;D
I czy normalne jest że, mozna naprawiać Buggy siedząc na 3 siedzeniu?!
Flasha też chyba można naprawiać jak się siedzi z tyłu.
Dali nam nowego Buggy i nowe Bugi 😀 I jest ich masa, ale to w sumie już się przyzwyczaiłem 🙂
ooo jakie bugi?