Wszystkie serwery Planetside 2 zostaną wyłączone o godzinie 15tej na około 2 godziny celem aktualizacji serwerów, czyli Game Update 08.

planetside 2 _logo 2A oto jakie zmiany czekają graczy Planestide 2 w dniu dzisiejszym.

Nowe rzeczy w DEPOT

Nowe bronie jednostek MAX:

  • NCM3 Raven to broń przeciwko pojazdom sterowana laserem;
  • Vortex VM21 to broń, która posiada tryb ładowania cząsteczek umożliwiający oddanie potężnego strzału z dużą dokładnością;
  • MR1 Fracture to dwulufowe działko obrotowe, które wystrzeliwuje rakiety przeciwko pojazdom.

MAX rocker launchers

Nowe Hełmy frakcyjne dla piechoty:

  • NC: Nightstriker Helmet
  • TR: Dreadnought Helmet
  • VS: Hyperion Helmet

infantry helm

– Nowe hełmy dla jednostek MAX:

  • NC: MT Regulator Helmet, Extractor LP Helmet
  • TR: Golem MRK1 Helmet, Colossus Helmet
  • VS: Preceptor Helmet, Xenoxus Helmet

Max helmets

– Nowa zbroja dla MAX (Ogre Armor)

ogre armor

– Nowe rzeczy kosmetyczne dla Harasser:

  • Lumifiber Trim
  • Chassis Lights
  • Horn (klakson)

harasser gear

– Ze sklepu Depot usunięto kamuflaże na jedno użycie (single use camo – 50SC)

ZMIANY W POJAZDACH

Nowy pojazd Nanite Systems – Harasser:

Harasser to lekko opancerzony 3-osobowy pojazd ofensywny, które może pełnić podwójną rolę – służyć jako środek transportu oraz jako pojazd szybkiego ataku.

Harasser ma miejsce dla trzech graczy: kierowca, strzelec oraz pasażer (w tym jednostka MAX)

Dokonano zmian w zakresie wieżyczek na pojazdach:

M20 Basilisk:

  • zwiększono zakres w górę z 35 na 65 stopni;
  • zwiększono zakres w dół z 17 na 24 stopnie (tylko dla tych zainstalowanych na Sunderer);

– M12 Kobalt:

  • zwiększono zakres w górę z 5- na 65 stopni;
  • zwiększono zakres w dół z 20 na 25 stopnie (tylko dla tych zainstalowanych na Sunderer);

– ES540 Halberd:

  • zwiększono zakres w górę z 25 na 30 stopni;
  • zwiększono zakres w dół z 7 na 14 stopnie ;

– Saron HRB:

  • zwiększono zakres w górę z 25 na 30 stopni;
  • zwiększono zakres w dół z 7 na 10 stopnie ;

– Enforcer ML85:

  • zwiększono zakres w górę z 25 na 30 stopni;
  • zwiększono zakres w dół z 7 na 10 stopnie;

Zmieniono niektóre bronie dla pojazdów oraz ESF:

  • M20 Basilisk
  • M20 Drake
  • G40-F Ranger
  • Reaver M30 Mustang AH (zredukowano obrażenia na pocisk z 175 na 150)
  • Scythe Light PPA (zwiększono prędkość pocisku z 250 na 300)
  • Mosquito M14 Banshee (zwiększono obrażenia zadane w bezpośrednim uderzeniu ze 140 na 150)

Zmiany w pancerzu czołgów (Lightning oraz MBT)

Zmiany te pozwolą czołgom na przeżycie dodatkowej rakiety w przód i boki pojazdu oraz 1,5 do 2 pocisków w tył pojazdu. Zmniejszono bonusy wynikające z ulepszenia pancerza pojazdów poprzez punkty Cert, o tyle aby mogły wytrzymać dodatkowe uderzenie. Również zmieniono pewnie niespójności pomiędzy czołgami frakcyjnymi.

Lightning:

  • pancerz z przodu (Front Armor) zwiększono z 55 na 65
  • bonus z certyfikacji pancerza przedniego zmniejszono z 10 na 7
  • boczny i górny pancerze zwiększono z 45 na 58
  • bonus z certyfikacji pancerza bocznego zmniejszono z 10 na 8
  • bonus z certyfikacji pancerza górnego zmniejszono z 15 na 8
  • tylny i dolny pancerz czołgu wzmocniono

Pozostałe czołgi: notki

Nowy rodzaj odporności (resisty) został stworzony dla broni AP (anti piercieg). Czołgi maja zmniejszoną odporność na ten rodzaj broni.

Następujące bronie zadają ten rodzaj obrażeń:

  • AP30 Shredder
  • CAS30 Tank Buster
  • Lightning L100 Python AP
  • Magrider Supernova FPC
  • Vanguard Titan-150 AP
  • Prowler P2-120 AP
  • Phalanx Spear AV Turret
  • Liberator C150 Dalton

Sunderer:

  • zwiększono odporność na C4 z -50 na -40;
  • stan krytyczny dla uszkodzonego sunderera zaczynać się będzie przy 13% punktów „życia”, a nie jak dotychczas przy 12,5%;
  • dwa ładunki C4 nadal zadadzą tyle obrażeń, że Sunderer z pełną ilością punktów życia znajdzie się w stanie krytycznym uszkodzeń;

Anihilator:

  • zwiększono obrażenia z 1150 na 1200

Problemy:

  • naprawiono problem z dopalaczami dla ESF, które nie mogły być wyposażone jeśli w VR Training wybrano broń secondary;
  • poprawiono działanie tarczy Vanguard, która wyłączała się przy zadaniu małych obrażeń przez pewne typy broni;
  • Prowler powinien mieć teraz odpowiedni dźwięk zakotwiczania.

 

ZMIANY W PIECHOCIE

MAX

Ulepszono zbroję MAX Flak. Zwiększono odporność na wybuchy o 10% na każdym poziomie certyfikacji:

  • Poziom 1: 10%
  • Poziom 2: 20%
  • Poziom3: 30%
  • Poziom 4: 40%
  •   Poziom5: 50%

Ulepszono zbroję Kinetic, która teraz zwiększono odporność na lekkie pociski o 1,5% na każdy poziom:

  • Poziom 1: 81.5%
  • Poziom1: 83%
  • Poziom1: 84.5%
  • Poziom1: 86%
  • Poziom 1: 87.5%

Zaktualizowano MAX Nano-Armor Accelerator i zmieniono nazwę na Nanaite Auto Repair System. Zmniejszono czas od otrzymana obrażeń do 8 sekund. Zwiększono ilość leczenia na sekundę:

  • Poziom1: 0.5% na sekundę
  • Poziom 2: 0.75%
  • Poziom 3: 1.0%
  • Poziom 4: 1.25%
  • Poziom 5: 1.5%

– Zmiany w broniach dla piechoty

 Zdecydowana większość broni dostępnych dla piechoty została zmieniona aby lepiej  dopasować je do różnych typów walki. Assault rifle, karabiny oraz LMG o małej pojemności magazynka mają zmieniony czas wyposażania oraz przeładowywania tak aby były konkurencyjne w stosunku do LMG z dużą pojemnością magazynka.

Assault rifle oraz karabiny krótkiego zasięgu mają zmniejszona efektywność na dalekim zasięgu. Bronie przeznaczone do walki na daleki dystans zostały ulepszone indywidualnie razem z dodatkami do nich (compensator, supressor, forward grip, velocity ammo). Bronie burst (strzelające seriami?) są teraz bardziej dokładne.

Dokładne zmiany każdej broni znajdziecie w notkach.

 – Zmiany w dodatkach do broni

  • Kompenstor – redukuje pionowy odrzut na wszystkich broniach;
  • Tłumik (suppressor) – zmniejsza prędkość pocisków dla karabinów o 35% (było 40%) oraz o 20% dla SMG (było 18%);
  • Velocity Ammo – prędkość pocisków przy tym typie amunicji została zwiększona u większości broni;
  • Chwyt przedni (forward grip) – w przypadku LMG nie redukuje już pionowego odrzutu, wszystkie bronie posiadające chwyt przedni maja wydłużony czas wyposażenia broni od 20ms do 150ms w zależności od broni (np. LMG z magazynkiem na 50 pocisków z chwytem przednim będzie mieć ten sam czas wyposażania co LMG z magazynkiem na 75 naboi);
  • Granatniki oraz wyrzutnie granatów dymnych maja w tej chwili 4 sekundowe opóźnienie w uzupełnianiu amunicji z paczek inżyniera;
  • Lunety powiększające 6x będą powodować kołysanie się broni.

Błędy oraz zmiany (wymienię tylko kilka najważniejszych):

  • Przyciski Squad Deploy oraz Instant Action nie mogą być już używane przez jednostki MAX. Squad Deploy da opcję wyboru innej klasy.
  • NC Bouncer oraz VS Proximity Mine maja teraz dodatkowe światełka pozwalające na ich łatwiejsze zauważenie.
  • Miny, C4 oraz inne rzeczy które zużywają gracze nie będą pochłaniać surowców w VR Training.

ZMIANY W UI (opisane przeze mnie tutaj)

Baretki (ribbon) oraz statystyki będą teraz poprawnie wyświetlane dla pojazdów.

Gracze mogą podejrzeć rzeczy, które są sprzedawane w sklepie Depot w pakiecie (Bundle).

Paski postępu przy przechwytywaniu baz są animowane i dokładniej wskazują czy postęp na pasku przesuwa się w stronę przejęcia danej bazy czy też, czy baza ta została obroniona (po pasku przesuwa się w odpowiednim kierunku biała linia).

Możliwość ustawienia niestandardowych kolorów dla żołnierzy jak i obiektów.

Całe notki dotyczące tego GU są dostępne tutaj.

Poprzedni artykuł[EQ2] Hotfix (02.05)
Następny artykuł[PS2] Hotfix (03.05)
9 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Zbrojny

Certyfikacje pojazdów zmieniono na bonusy malejące- moze mi ktos wytłumaczyc co to znaczy?

Pudzian93

po punkcie Zmiany w pancerzu czołgów masz niżej (2 akapity) Sunderer i pierwszy punkt jest -zwiększono odporność na C$ a powinno być C4 🙂 żeby nie było że się czepiam 😛 po prostu sporo czasu zajmuje tłumaczenie więc chciałem ci dać znać ze błąd jest (a raczej literówka :D)

zwiskonski

Mnie interesują dwie rzeczy. Primo to niedziałający kamuflaż infiltratora po wyjściu z wieżyczek albo świeżo po respie. Sekundo to wywalanie ekwipunku ze wszystkich klas po wyjściu z VR traning. STrasznie uciążliwe i wkurzające pizdryki.

Ostupam

myślę, że dokładnie o to chodzi, wydanie punktów cert ma wzmocnić pancerz o tyle aby wytrzymać tylko jedno dodatkowe uderzenie. Ogólnie zwiększono wytrzymałość pancerzy więc dodatkowy armor za certy został lekko znerfiony.

Skaramanga

znowu nam shotguny nerfia w NC

Po paczu chyba miny przeciwpiechotne maja za duzy Promień wejścia na mine, Przechodziłem z 1m obok a i tak wybuchła szmata ;D

I czy normalne jest że, mozna naprawiać Buggy siedząc na 3 siedzeniu?!

BlackJDragon

Flasha też chyba można naprawiać jak się siedzi z tyłu.

Teheiron

Dali nam nowego Buggy i nowe Bugi 😀 I jest ich masa, ale to w sumie już się przyzwyczaiłem 🙂