Wszystkie serwery Planetside 2 zostaną wyłączone o godzinie 15-tej czasu polskiego na około 2 godziny celem aktualizacji – GU11.
Szczegółowe notki do GU11 możecie znaleźć na forum, a oto najważniejsze zmiany:
– PODBICIE KONTYNENTU przez daną frakcję:
- wymóg podbicia całego kontynentu aby zyskać z niego benefity dla frakcji został obniżony ze 100% do 75% posiadanego terytorium;
- podniesiono ilość terytorium przy którym frakcja straci benefity wynikające z podbicia kontynentu zostaną utracone z 0% do 15%;
- zmiany te nie mają wpływu na alerty;
- celem jest aby podbicie kontynentu, jak i odbicie podczas godzin szczytu było trudnym, ale osiągalnym celem i aby ograniczyć sytuacje, gdzie całe Imperium bronic będzie jednej bazy;
– ZMIANY W KOSZCIE POJAZDÓW i jednostek MAX:
- Flash – 100
- Sunderer – 400
- Lightning – 300
- Magrider – 450
- Vanguard – 450
- Prowler – 450
- Scythe – 250
- Reaver – 250
- Mosquito – 250
- Liberator – 350
- Galaxy – 350
- Harasser – 300
- MAX – 350
– Dodano wprowadzenie do mapy – dostępny jest w każdej chwili poprzez kliknięciu przycisku „pomoc” w górnej części ekranu;
– Interaktywny samouczek do Planetside 2:
- początek tutoriala zawiera teraz listę poruszonych tematów oraz przybliżony czas ukończenia;
- część poświęcona Infiltratorowi wspomina o wstrzymaniu na chwilę oddechu (shift) aby ustabilizować broń przed strzałem;
- terminal do zmiany kontynenty (mapy) podświetla teraz najbardziej zaludniony kontynent bez kolejki zamiast zawsze Indar;
- opcja „skip tutorial” na oknie tworzenia postaci, nie może byc wybrana jeśli konto nie posiada żadnych postaci;
- kilka innych drobnych usprawnień.
– Zmieniono Instant Action
- walki gdzie dominuje nasza frakcja maja mniejszy priorytet;
- walki gdzie nasza frakcja jest w mniejszości mają większy priorytet;
- optymalna Instant Action to walka gdzie jest więcej graczy niż pluton przeciwko plutonowi (więcej jak 48 vs. 48);
- obniżono maksymalna ilość populacji dozwolonej dla Instant Action oraz dla prośby o wsparcie;
- celem tych zmian jest ulepszenie mechaniki wsparcia w celu zbalansowania walk.
– Zmiany w VR Training – od tej chwili powinny być dostępne artykuły kosmetyczne dla piechoty i pojazdów.
– NOWE W DEPOT:
- nowe hełmy – Shemagh;
- trzy nowe kolory szyb dla każdego imperium dla Liberatora;
- nowe pakiety (bundle) z kamuflażami w bardzo niskich cenach;
- nowe światła Lumifiber dla Sunderera, Flash, Harassera oraz Lightninga.
AKTUALIZACJE DOTYCZĄCE PIECHOTY
– Zmiany w ruchy postaci – obniżono trakcję piechoty – gracze teraz będą zwalniać po osiągnięciu maksymalnej prędkości gdy zmieniają kierunek podczas ruchu:
- zmniejszenie „warpowania” postaci
- powyższe zmiany powinny pomóc w zredukowaniu problemów z uzywaniem przez graczy klawiszy A-D-A-D;
- wchodzenie na małe krawędzie nie powinno już powodować animacji skoku dla celowników i lasera;
– Lepsza widoczność „przyjacielskich” ładunków wybuchowych – zakres wskaźnika materiałów wybuchowych podłożonych przez graczy tej samej frakcji wzrosła z 10 m na 30m.
– Celowniki IR/NV – dodano delikatne opóźnienie oraz kołysanie.
– Ulepszone IFF dla Infiltratorów (Identify Friendly Fire) – wszyscy zamaskowani Infiltratorzy, którzy sa z tej samej frakcji maja teraz podświetlenie w kolorze waszej frakcji, zmiana ta nie ma wpływu na jednostki wroga.
– Ulepszone Drifter Jump Jest dla Light Assualt – dodają teraz przyspieszenie kiedy używane na ziemi co doda LA nowa alternatywną rolę w czasie walk.
– Dodatki Underbarrel zostaną usunięte z wyboru broni na naszym HUD i są teraz bezpośrednio przypisane do broni przy której się znajdują (np.: wciśnij 1 aby przełączać się pomiędzy bronią, a granatnikiem podpiętym do tej broni).
– Inne zmiany:
- ostatnia ranga ulepszonego narzędzia do naprawy dla Inżynierów pozwala teraz na dekonstrukcję min przeciwczołgowych, a w rezultacie zdobycie punktów doświadczenia (XP);
- umieszczone C-4 ma teraz światełka podobne do min przeciw piechotnych;
- domyślny klawisz przełączający załączniki dla piechoty to teraz „X” i ma on zastosowanie wyłącznie przy nowo zainstalowanej grze. Dotychczasowi gracze nadal mogą używać „L” lub zmienić to ustawienie w opcjach.
– Zmiany w ZOE MAX (VS):
- Obniżono wytrzymałość zbroi w czasie trwania ZOE z -25% na -30%;
- Zredukowano buff zwiększający obrażenia od wybuchów dla Bursterów podczas używania ZOE:
-
- ranga 1: z +15% na +5% (~93 obrażeń)
- ranga 2: z +18% na +7% (~95 obrażeń)
- ranga 3: z +22% na +9% (~97 obrażeń)
- ranga 4: z +26% na +12% (~100 obrażeń)
- ranga 5: z +30% na +15% (~103 obrażeń)
– Zmiany w zdolnosci Lockdown MAX (TR) – zmniejszono szybkość wystrzałów (RoF) oraz przeładowanie (reload) dla Bursterów podczas używania Lockdown.
– Zmiany w broniach (w skrócie – całość notek an forum):
- NS-10 Burster – zmniejszono efektywność na bardzo dalekie odległości poprzez wprowadzenie kar przy ruchu jak i obniżonej celności przy ciągłym ogniu;
- NC-05 Jackhammer – tryb strzelania seriami ma teraz unikalne zdolności – starzły są oddawana z 2x szybsza prędkością niż w trybie pół0automatycznym oraz zwiększono magazynek z 6 do 9 naboi;
- TR-T7 Mini-Chaingun – broń ta strzela natychmiast ze zmniejszoną prędkością wystrzałów a potem przyspiesza do właściwej prędkości;
- VS Lasher X2 – Lasher dostał kilka minimalnych ulepszeń aby był bardziej konkurencyjny w różnych sytuacjach, a dodatkowo żołnierze tej samej frakcji sa teraz odporni na obrażenia obszarowe zadawane przez tą broń ;
- Shotguny – wszystkie shotguny mają minimalnie zredukowane obrażenie na nabój:
-
- shotguny z maksymalnymi obrażeniami 134 oraz minimalnymi 60 – będą mieć zmniejszone obrażenia na 130 / 50;
- shotguny auto z obrażeniami 134 max / 50 min będą mieć zmniejszone obrażenia na 125 / 45;
- shotguny z obrażeniami 112 max / 90 min będą mieć zmniejszone obrażenia na 112 / 70;
ZMIANY W POJAZDACH
– Nowe bonusy XP:
- 100 xp bonusu jeśli czołgiem zniszczy czołg nieprzyjaciela;
- 100 xp bonusu jeśli ESF zniszczy ESF nieprzyjaciela.
- NV nie oznacza już wrogów;
- celownik termiczny (thermal) ciągle pokazuje wrogów;
- aby zrównoważyć NV ma dłuższy zasięg niż celownik termiczny.
– Zmiany w następujących broniach (w skrócie – całe notki na forum):
- G30 Vulcan – dostał sekundowe przyspieszenie przy wystrzałach, jest bardziej efektywny na daleki zasięg i ma większy magazynek;
- Skyguard – ulepszono ta broń poprzez zwiększenie prędkości pocisków, magazynka oraz przyspieszenie przeładowania;
- C75 Viper
- M20 Basilisk– zredukowano prędkość strzelania z 0,75 na 0,5 oraz zwiększono prędkość pocisków z 500 na 600;
- M20 Drake
- ML85 Enforcer
- Saron HRB
- M40 Fury (Flash)
– Dodano dodatkowe sloty do wyglądu na pojazdy – od teraz nie trzeba wybierać tylko jedną rzecz do wyglądu ale można ich mieć kilka jednocześnie;
AKTUALIZACJA UI
- od teraz w naszym oknie Loadout będziemy widzieć przedmioty, które są odblokowane, zablokowane oraz ulepszane przez punkty cert;
- dodano strzałki do szybkiej zmiany broni;
- okno ekwipunku (Loadout) pokazywać będzie teraz ostatnio używany set;
- Loadout zapamiętuje teraz dodatki do broni, a więc przy szybkiej zmianie broni będziemy mieć także ostatnio używane dodatki;
- wyszukiwarka drużyn wyświetlać będzie o wiele więcej informacji o drużynie, outficie, liderze drużyny, kontynencie na którym się znajduje;
- okno zarządzania drożyną wyświetlać teraz będzie poziom gracza (battle rank), lokalizację, outfit, informacje o pojeździe oraz pozwala przeciągać graczy do nowych drużyn tak aby stworzyć pluton;
- menu Q zostało zaktualizowane.
Inne ulepszenia:
- podniesienie nas przez medyka likwiduje statystykę śmierci;
- jeśli klikniemy przycisk Squad Deploy lub Instant Action, mapa przesunie sie aby pokazać gdzie się pojawimy;
A-D-A-D nie rozumiem co zmienili ale dalej nie mogą mnie zabić
Oraz pytanie- Czy już okno squad/ pluton działa w pełni poprawnie ? Odznaczanie outfit itp. działa ?
Vulcan ma zbyt daleki zasieg w liberatora jakiś koleś z 400~ metrów z palcem w dupie strzelał aż uciekać musiałem przed jednym czołgiem …
I celownik noktowizyjny można sobie teraz wsadzić, ciekawe jak będzie się latać na termo w libku
załączniki dla piechoty ????!!!! chodzi ci o laserki, latarki ?
Z rok minie zanim odzwyczaje się kupowania Min, C4 … do wartości 100, max strasznie dużo kosztuje