Wszystkie serwery Planetside 2 zostaną wyłączone o godzinie 15-tej czasu polskiego na około 2 godziny celem aktualizacji  – GU11.

planetside 2 _logo 2Szczegółowe notki do GU11 możecie znaleźć na forum, a oto najważniejsze zmiany:

PODBICIE KONTYNENTU przez daną frakcję:

  • wymóg podbicia całego kontynentu aby zyskać z niego benefity dla frakcji został obniżony ze 100% do 75% posiadanego terytorium;
  • podniesiono ilość terytorium przy którym frakcja straci benefity wynikające z podbicia kontynentu zostaną utracone z 0% do 15%;
  • zmiany te nie mają wpływu na alerty;
  • celem  jest aby podbicie kontynentu, jak i odbicie podczas godzin szczytu było trudnym, ale osiągalnym celem i aby ograniczyć sytuacje, gdzie całe Imperium bronic będzie jednej bazy;

ZMIANY W KOSZCIE POJAZDÓW i jednostek MAX:

  • Flash – 100
  • Sunderer – 400
  • Lightning – 300
  • Magrider – 450
  • Vanguard – 450
  • Prowler – 450
  • Scythe – 250
  • Reaver – 250
  • Mosquito – 250
  • Liberator – 350
  • Galaxy – 350
  • Harasser – 300
  • MAX – 350

Dodano wprowadzenie do mapy – dostępny jest w każdej chwili poprzez kliknięciu przycisku „pomoc” w górnej części ekranu;

Interaktywny samouczek do Planetside 2:

  • początek tutoriala zawiera teraz listę poruszonych tematów oraz przybliżony czas ukończenia;
  • część poświęcona Infiltratorowi wspomina o wstrzymaniu na chwilę oddechu (shift) aby ustabilizować broń przed strzałem;
  • terminal do zmiany kontynenty (mapy) podświetla teraz najbardziej zaludniony kontynent bez kolejki zamiast zawsze Indar;
  • opcja „skip tutorial” na oknie tworzenia postaci, nie może byc wybrana jeśli konto nie posiada żadnych postaci;
  • kilka innych drobnych usprawnień.

Zmieniono Instant Action

  •  walki gdzie dominuje nasza frakcja maja mniejszy priorytet;
  • walki gdzie nasza frakcja jest w mniejszości mają większy priorytet;
  • optymalna Instant Action to walka gdzie jest więcej graczy niż pluton przeciwko plutonowi (więcej jak 48 vs. 48);
  • obniżono maksymalna ilość populacji dozwolonej dla Instant Action oraz dla prośby o wsparcie;
  • celem tych zmian jest ulepszenie mechaniki wsparcia w celu zbalansowania walk.

Zmiany w VR Training – od tej chwili powinny być dostępne artykuły kosmetyczne dla piechoty i pojazdów.

NOWE W DEPOT:

  • nowe hełmy – Shemagh;
  • trzy nowe kolory szyb dla każdego imperium dla Liberatora;
  • nowe pakiety (bundle) z kamuflażami w bardzo niskich cenach;
  • nowe światła Lumifiber dla Sunderera, Flash, Harassera oraz Lightninga.

 AKTUALIZACJE DOTYCZĄCE PIECHOTY

Zmiany w ruchy postaci – obniżono trakcję piechoty – gracze teraz będą zwalniać po osiągnięciu maksymalnej prędkości gdy zmieniają kierunek podczas ruchu:

  • zmniejszenie „warpowania” postaci
  • powyższe zmiany powinny pomóc w zredukowaniu problemów z uzywaniem przez graczy klawiszy A-D-A-D;
  • wchodzenie na małe krawędzie nie powinno już powodować animacji skoku dla celowników i lasera;

 – Lepsza widoczność „przyjacielskich” ładunków wybuchowych – zakres wskaźnika materiałów wybuchowych podłożonych przez graczy tej samej frakcji wzrosła z 10 m na 30m.

Celowniki IR/NV – dodano delikatne opóźnienie oraz kołysanie.

Ulepszone IFF dla Infiltratorów (Identify Friendly Fire) – wszyscy zamaskowani Infiltratorzy, którzy sa z tej samej frakcji maja teraz podświetlenie w kolorze waszej frakcji, zmiana ta nie ma wpływu na jednostki wroga.

Ulepszone Drifter Jump Jest dla Light Assualt – dodają teraz przyspieszenie kiedy używane na ziemi co doda LA nowa alternatywną rolę w czasie walk.

Dodatki Underbarrel zostaną usunięte z wyboru broni na naszym HUD i są teraz bezpośrednio przypisane do broni przy której się znajdują (np.: wciśnij 1 aby przełączać się pomiędzy bronią, a granatnikiem podpiętym do tej broni).

Inne zmiany:

  • ostatnia ranga ulepszonego narzędzia do naprawy dla Inżynierów pozwala teraz na dekonstrukcję min przeciwczołgowych, a w rezultacie zdobycie punktów doświadczenia (XP);
  • umieszczone C-4 ma teraz światełka podobne do min przeciw piechotnych;
  • domyślny klawisz przełączający załączniki dla piechoty to teraz „X” i ma on zastosowanie wyłącznie przy nowo zainstalowanej grze. Dotychczasowi gracze nadal mogą używać „L” lub zmienić to ustawienie w opcjach.

Zmiany w ZOE MAX (VS):

  • Obniżono wytrzymałość zbroi w czasie trwania ZOE z -25% na -30%;
  • Zredukowano buff zwiększający obrażenia od wybuchów dla Bursterów podczas używania ZOE:
    • ranga 1: z +15% na +5% (~93 obrażeń)
    • ranga 2: z +18% na +7% (~95 obrażeń)
    • ranga 3: z +22% na  +9% (~97 obrażeń)
    • ranga 4: z +26% na +12% (~100 obrażeń)
    • ranga 5: z +30% na +15% (~103 obrażeń)

Zmiany w zdolnosci Lockdown MAX (TR) – zmniejszono szybkość wystrzałów (RoF) oraz przeładowanie (reload) dla Bursterów podczas używania Lockdown.

Zmiany w broniach (w skrócie – całość notek an forum):

  • NS-10 Burster – zmniejszono efektywność na bardzo dalekie odległości poprzez wprowadzenie kar przy ruchu jak i obniżonej celności przy ciągłym ogniu;
  • NC-05 Jackhammer – tryb strzelania seriami ma teraz unikalne zdolności – starzły są oddawana z 2x szybsza prędkością niż w trybie pół0automatycznym oraz zwiększono magazynek z 6 do 9 naboi;
  • TR-T7 Mini-Chaingun – broń ta strzela natychmiast ze zmniejszoną prędkością wystrzałów a potem przyspiesza do właściwej prędkości;
  • VS Lasher X2 – Lasher dostał kilka minimalnych ulepszeń aby był bardziej konkurencyjny w różnych sytuacjach, a dodatkowo żołnierze tej samej frakcji sa teraz odporni na obrażenia obszarowe zadawane przez tą broń ;
  • Shotguny – wszystkie shotguny mają minimalnie zredukowane obrażenie na nabój:
    • shotguny  z maksymalnymi  obrażeniami 134 oraz minimalnymi 60 – będą mieć zmniejszone obrażenia na 130 / 50;
    • shotguny auto z obrażeniami 134 max / 50 min będą mieć zmniejszone obrażenia na 125 / 45;
    • shotguny z obrażeniami 112 max / 90 min będą mieć zmniejszone obrażenia na 112 / 70;

     

ZMIANY W POJAZDACH

Nowe bonusy XP:

  • 100 xp bonusu jeśli czołgiem zniszczy czołg nieprzyjaciela;
  • 100 xp bonusu jeśli ESF zniszczy ESF nieprzyjaciela.
Zmiany w NV dla pojazdów:
  •  NV nie oznacza już wrogów;
  • celownik termiczny (thermal) ciągle pokazuje wrogów;
  • aby zrównoważyć NV ma dłuższy zasięg niż celownik termiczny.

Zmiany w następujących broniach (w skrócie – całe notki na forum):

  • G30 Vulcan – dostał sekundowe przyspieszenie przy wystrzałach, jest bardziej efektywny na daleki zasięg i ma większy magazynek;
  • Skyguard – ulepszono ta broń poprzez zwiększenie prędkości pocisków, magazynka oraz przyspieszenie przeładowania;
  • C75 Viper
  • M20 Basilisk– zredukowano prędkość strzelania z 0,75 na 0,5 oraz zwiększono prędkość pocisków z 500 na 600;
  • M20 Drake
  • ML85 Enforcer
  • Saron HRB
  • M40 Fury (Flash)

Dodano dodatkowe sloty do wyglądu na pojazdy – od teraz nie trzeba wybierać tylko jedną rzecz do wyglądu ale można ich mieć kilka jednocześnie;

AKTUALIZACJA UI

  • od teraz w naszym oknie Loadout będziemy widzieć przedmioty, które są odblokowane, zablokowane oraz ulepszane przez punkty cert;
  • dodano strzałki do szybkiej zmiany broni;
  • okno ekwipunku (Loadout) pokazywać będzie teraz ostatnio używany set;
  • Loadout zapamiętuje teraz dodatki do broni, a więc przy szybkiej zmianie broni będziemy mieć także ostatnio używane dodatki;
  • wyszukiwarka drużyn wyświetlać będzie o wiele więcej informacji o drużynie, outficie, liderze drużyny, kontynencie na którym się znajduje;
  • okno zarządzania drożyną wyświetlać teraz będzie poziom gracza (battle rank), lokalizację, outfit, informacje o pojeździe oraz pozwala przeciągać graczy do nowych drużyn tak aby stworzyć pluton;
  • menu Q zostało zaktualizowane.

Inne ulepszenia:

Poprzedni artykuł[PS2] Parę słów o GU11
Następny artykuł[EQ2] Jeśli pokazuje wam błąd…
1 Komentarz
Inline Feedbacks
View all comments
Skaramanga

A-D-A-D nie rozumiem co zmienili ale dalej nie mogą mnie zabić

Oraz pytanie- Czy już okno squad/ pluton działa w pełni poprawnie ? Odznaczanie outfit itp. działa ?

Vulcan ma zbyt daleki zasieg w liberatora jakiś koleś z 400~ metrów z palcem w dupie strzelał aż uciekać musiałem przed jednym czołgiem …

I celownik noktowizyjny można sobie teraz wsadzić, ciekawe jak będzie się latać na termo w libku

załączniki dla piechoty ????!!!! chodzi ci o laserki, latarki ?

Z rok minie zanim odzwyczaje się kupowania Min, C4 … do wartości 100, max strasznie dużo kosztuje