Na początek informacje z serwera testowego.

2013_06_27 PTS loadoutZmieniono wygląd oraz dodano nowe możliwości ekwipunków zarówno dla piechoty, jak i pojazdów. Jak widzicie, już niedługo ekwipunek będziemy mogli przełączać za pomocą przycisków umieszczonych w górej części ekranu. Do pierwszego przycisku każdy gracz ma dostęp. Ten z numer 2 odblokowuje się na poziomie 5 postaci, a kolejny na poziomie 15. Następne trzy przyciski są przeznaczone dla osób opłacających subskrypcje, a ostatnie 4 będzie można wykupić w sklepie Depot.

Jeśli nie wiecie jeszcze to tylko dzisiaj, 27.06, w sklepie Depot wszystkie artykuły kosmetyczne dla piechoty obniżone są o 25%.

Teraz porozmawiajmy o jednostkach MAX, bo wiem jak bardzo jest to drażliwy temat. Od razu powiem, iż frakcja TR może spodziewać się zmian mających na celu ulepszenie ich jednostek MAX, tak aby były bardziej porównywalne w statystykach do VS i NC.

W dniu wczorajszym Higby opublikował parę interesujących informacji dotyczących MAX.

Wygląda na to, że zmiany w GU11 zbalansowały jednostki MAX, chociaż MAX TR nadal osiąga wyniki gorsze od pozostałych. Porównując statystykę K/D to TR ma ~0,9 podczas gdy NC i VS w okolicach ~1,05.

MAX Vanu nadal ma wyższą średnią zabitych przeciwników – 3,5 vs 2,5 dla NC oraz 2,2 dla TR, ale te statystyki były podobne także zanim wprowadzono ZOE, tylko mało kto wtedy używał MAX po stronie VS.

Przez ostatnie 4 tygodnie, 45% MAX’ów Vanu używało ZOE, 27% MAX’ów NC używało Aegis oraz 31% MAX’ów TR używało Lockdown.

Patrząc na wszystkie statystyki, wygląda na to, że MAX NC jest konkurencyjny względem MAXa VS, ale MAX TR może spodziewać się lekkiego ulepszenia. Oczywiście jest to mały wycinek całości na która patrzą developerzy jako, że MAX’y TR są najbardziej używanymi jednostkami MAX, a więc wiadomo, że ich całkowita statystyka K/D będzie niższa od pozostałych. Poza tym z badań developerów wynika, iż MAX’y VS są używane w większości przez doświadczonych graczy, podczas gdy MAX’y NC i TR przez mniej doświadczonych.

2013_06_26 MAX higby

P.S. I jeszcze tyle mam do napisania – o nowych wyspach do walki drużyn / plutonów, o zmianach w surowcach, o kontynentach, o bitwach morskich, o orbital strike, o decalach outfitowych, o nowych bonusach dla baz, o misjach, o nowych zdolnościach dla dowódców plutonów… I kiedy ja mam to wszystko opisać, jak ciągle brakuje mi czasu? 🙁

Poprzedni artykuł[EQ2] Epiki i ich odporność na spelle
Następny artykuł[EQ2] Promocja P7S1 w MarketPlace
5 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Skaramanga

tr max ma miec srednie k/d 0.9 ? źle biorą te statystyki… kogo obchodzi jak zginie 1-10 lvl jeśli on dopiero się uczy a pewnie to oni tak psują statystyke. Max na zoe ma kd pewnie 20 . A zła opinia o maxach pojawia się z tego że taki max bio labach gdzie jest z 150+ ludzi takiego jednego maxa leczy kilkanascie inzynierow bo mają na nim dużo doświadczenia za reperacje + za amunicje. A on tylko ładuje na ślepo bo i tak zabije w 1 sec wszystko co wybiegnie z pokoju….

I właśnie odoświadczone osoby chodzi, te k/d podane przez hibiego jest z d. wyjęte bo niedoświadczonego maxa moge zabić nawet pistoletem choćby miał zoe bo biegając dookoła niego on nie będzie wiedział co się dzieje

A dzisiaj na jednym z alertów w bio labie [ TR ]na przejsciu stało 2 maxy[ TR ] nie liczac inzynierow i paru medyków, ta dwójka 72 i 20 BR zabili mnie po kilka razy przy czym to było na przestrzeni 30 min ja wybiegając strzelałem tam z granatnika zabijając piechote wokół miałem z 70 zabić do 20 padnięć a oni pewnie ponad setkę bo cały czas ktoś próbował heroicznie przebiec na drugą strone żeby zdobyć jakichś przyczółek co i tak szło na marne bo dalej stało kilka kolejnych maxów. Ale co do tej dwójki oni mieli ponad 100 kili na pewno bo nawet nie przestawali strzelać tylko ładowali na oślep.

My swoimi maxami możemy się po dupach drapać bo zanim dojdziemy do tych maxów to leżymy nawet z tarczą bo nie ma co mówić o jakichś testach 1:1 bo to gra drużynowa i wokół i tak jest dużo osób które chcą mieć fraga.

Moge takich sytuacji napisać wiele ale, po co nie ja poprawiam statystyki innych frakcji bo sa „słabe” …

Kociamafia

Zasłużone (?) buffy dla Opromienionej Republiki. Chwała trwałemu pokojowi u zbożu.

PS.

Maxy TR-u zawsze wydawały mi się w porządku, zarówno kiedy biegam z fractures jak i 2x mercy. Kluczem do sukcesu jest nieużywanie anchor mode, który częściej Cię zabije niż pomoże (można go oczywiście używać go na specyficznych loadoutach, np. 2x burster). Dla mnie jednak, w większości przypadków lepiej sprawdza się standardowa szarża.

Kociamafia

Oho, nie mogę poprawić literówek. Damn it.

PLH

Ogólnie przed znerfieniem slug ammo dla MAXa NC to było wszystko ok – tylko my (NC) musieliśmy wybierać – albo strzelamy daleko i celnie albo rozpierdzielamy wszystko na kilka metrów przed nami – a teraz to muszę strzelać do ludzi, którzy stoją nie dalej niż 5 czy 6 metrów, bo dalej to im nic nie zrobię – za to vAnus albo TR mnie zabije zanim zdążę dobiec do niego, a jak będzie na ZOE to nawet nie dam rady przebiec połowy drogi.

ZOE musi albo mieć większą karę do pancerza za używanie go albo mniejszą prędkość, bo tego się nie da dogonić nijak.